bron. Tevens zijn er vele berichten dat alles wat enigszins opgeleid is in turkije werd gehouden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gelul, 14% is analfabeet. En de mensen die genoeg geld hebben om naar west-Europa te komen behoren meestal niet tot die groep.
Tik effe op Google "literacy syria" in, dan vind je o.a. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_literacy_ratequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
bron. Tevens zijn er vele berichten dat alles wat enigszins opgeleid is in turkije werd gehouden.
jammer, want nederlands kunnen ze helemaal niet. En daardoor alleen al zijn ze niet van waarde voor de nederlandse samenleving. Nog minder dan de PVV'ers, die je zo heerlijk hypocriet over 1 kam scheertquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat ze gemiddeld wel wat meer in hun mars hebben dan de gemiddelde PVV-stemmer.
zie editquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tik effe op Google "literacy syria" in, dan vind je o.a. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_literacy_rate
in syrie of in nederland?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat ze gemiddeld wel wat meer in hun mars hebben dan de gemiddelde PVV-stemmer.
Waar zitten ze dan allemaal?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit is een teken dat het bevoegd gezag snel in actie zal moeten komen voordat (in heel Europa) dit soort dubieuze buurtwachten hun taak van overnemen.
Alsof je Nederlands moet kunnen spreken om van waarde te zijn voor de Nederlandse economie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
jammer, want nederlands kunnen ze helemaal niet. En daardoor alleen al zijn ze niet van waarde voor de nederlandse samenleving. Nog minder dan de PVV'ers, die je zo heerlijk hypocriet over 1 kam scheert
nederlands of engels is zeker nodig, en met engels alleen red je het vaak niet, ook niet als hoogopgeleide engelse.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alsof je Nederlands moet kunnen spreken om van waarde te zijn voor de Nederlandse economie.
Alsof dat pvv-volk op Facebook fatsoenlijk Nederlands spreektquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
jammer, want nederlands kunnen ze helemaal niet. En daardoor alleen al zijn ze niet van waarde voor de nederlandse samenleving. Nog minder dan de PVV'ers, die je zo heerlijk hypocriet over 1 kam scheert
toch is er geen roep om stageplaatsen voor "pvvtokkies" en wel om stageplaatsen voor straattaal sprekende nieuwe nederlandersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:01 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Alsof dat pvv-volk op Facebook fatsoenlijk Nederlands spreekt
Omdat je een opleiding moet doen om een stageplek te krijgen en pvv-volk doorgaans na de basisschool stopt om te gaan werken. Vervolgens worden ze ontslagen omdat ze te stom zijn om te poepen en dan is alles de schuld van de asielzoekers.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch is er geen roep om stageplaatsen voor "pvvtokkies" en wel om stageplaatsen voor straattaal sprekende nieuwe nederlanders
de meeste lageropgeleiden stoppen met school om te gaan werken. Trolletjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Omdat je een opleiding moet doen om een stageplek te krijgen en pvv-volk doorgaans na de basisschool stopt om te gaan werken. Vervolgens worden ze ontslagen omdat ze te stom zijn om te poepen en dan is alles de schuld van de asielzoekers.
Ik merk dat je je eigen volk nogal in laag aanzien hebt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
het is nu volle maanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
de meeste lageropgeleiden stoppen met school om te gaan werken. Trolletje
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
het is nu volle maan
dat is even relevant als jouw post
Ik heb het over pvv-volk dat geen opleiding volgt maar stopt na school en jij komt met de fantastische opmerking dat laagopgeleiden (het is trouwens laaggeleiden) stoppen met school om te gaan werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]misschien zou je toch nog wat aan school moeten gaan doen
laaggeleiden is een mocroterm.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:09 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ik heb het over pvv-volk dat geen opleiding volgt maar stopt na school en jij komt met de fantastische opmerking dat laagopgeleiden (het is trouwens laaggeleiden) stoppen met school om te gaan werken.
Het komt de kwaliteit van de discussie wel ten goede als je de reacties niet eens leest maar alweer onzin uitkraamtquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
laaggeleiden is een mocroterm.
Ik heb eigenlijk alleen "te dom om te poepen" in je post zien staan en de rest van het gejank niet gelezen. Ontslagen in die groep vallen voornamelijk door de bouwwereld die nogal terugviel.
Maar wel fijn dat die kerels nu wat te doen hebben bij SoO
Nog altijd beter nederlands dan de 2e en 3e generatie niet-westerse immigranten (yes, I went there)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:01 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Alsof dat pvv-volk op Facebook fatsoenlijk Nederlands spreekt
ach, laag niveau en laag niveau, wees blij dat ik met jou meedoequote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Het komt de kwaliteit van de discussie wel ten goede als je de reacties niet eens leest maar alweer onzin uitkraamt
Maar ja, jij zal ook wel zo'n gefaald figuur zijn dat alle ellende in je eigen kansloze leven afschuift op asielzoekers
ik heb iets meegekregen over ook nog veel dergelijke groepen in duitsland en zwitserland. Maar daar weet ik verder weinig overquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef tesssssssss het volgende:
Die gasten zitten in 19 landen. Soldiers of Odin.
Vertelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alsof je Nederlands moet kunnen spreken om van waarde te zijn voor de Nederlandse economie.
Dan is het een internationale terroristische organisatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef tesssssssss het volgende:
Die gasten zitten in 19 landen. Soldiers of Odin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |