Ik moet je de groetjes doen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met die Griekse luie donder van je?
Hij is niet zo grillig...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie grillen dan kom ik langs.
Wat is datquote:
Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan. Kan ik er rekening mee houden. Wel een opluchting nu, dat ik op de hoogte ben. Voor hetzelfde geld was ik niks wijzer geworden.quote:
Beetje geduld en de geniale master komt vanzelf posten hier, heb je zijn eerdere over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef tong80 het volgende:
B
[..]
Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan. Kan ik er rekening mee houden. Wel een opluchting nu, dat ik op de hoogte ben. Voor hetzelfde geld was ik niks wijzer geworden.
Was het een herhaling van zetten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje geduld en de geniale master komt vanzelf posten hier, heb je zijn eerdere over het hoofd gezien?
Ik ontmoet altijd graag m'n gelijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Onze Treehut is onnavolgbaar en geniaal maar dat ga je nog wel ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |