bijltjes dag komt met de dag dichterbij .. oh wacht...quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal het Duitse volk dit nog wel langer pikken?
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef SupportIceland het volgende:
Dit is sowieso een verwarde man. IS gaat geen aanslagen plegen via een hakbijl, niet erg effectief.
Dat is elke IS strijder toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dit heeft veel weg van een psychiatrisch patiënt die zonder noemenswaardig motief handelde.
Waarbij die psychiatrische patiënten in veel gevallen iets gemeen hebben, zoals de patiënten die in 2014 op Franse kerstmarkten inreden. Iets met een religie waarvan het boekje volstaat met haat richting de kufar.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dit heeft veel weg van een psychiatrisch patiënt die zonder noemenswaardig motief handelde.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:05:05German police confirm at least 15 people have been injured after a man armed with an axe attacked passengers on a train near Wuerzburg reageer retweet
Iemand heeft de afgelopen maanden en zeker week onder een steen gelegen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
Nog niks bekend en het gaat hier alweer bijna een pagina over moslims
Dat is altijd zo toch. Wanneer uitkomt dat het een moslim is, blijft het zo druk. Is het een Marcus die z'n schoonmoeder doodprikt, dan wordt met moeite pagina twee gehaaldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
Nog niks bekend en het gaat hier alweer bijna een pagina over moslims
Die arme mensen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef StaceySinger het volgende:
Würzburg - In een trein in Duitsland heeft een man maandagavond 21 mensen verwond met een bijl. De politie heeft de man doodgeschoten.
Dat melden Duitse media. Volgens de politie zijn er meerdere zwaargewonden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_mensen_aan__.html
Of alleen maar erger wordtquote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ergens dat het niet meer ophoudt.
Of misschien ben ik nu pessimistisch?
Ja de terroristische aanslagen van blanke thijs en joop vliegen je om de oren. Je hebt een punt dat moslim gerelateerde zaken veel harder lopen, maar het domineert het nieuws nogal.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is altijd zo toch. Wanneer uitkomt dat het een moslim is, blijft het zo druk. Is het een Marcus die z'n schoonmoeder doodprikt, dan wordt met moeite pagina twee gehaald
Ik leg niet direct een link tussen een aanslag en een mongool die met een bijl op mensen inhakt. Maar goed, laten we vooral lekker blijven babbelen over blanke thijsjes en bruine tarkansquote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja de terroristische aanslagen van blanke thijs en joop vliegen je om de oren. Je hebt een punt dat moslim gerelateerde zaken veel harder lopen, maar het domineert het nieuws nogal.
Ik vind het niet gek dat het de mensen bezig houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |