Bron: FOCUSquote:Auf der Bahnstrecke zwischen Würzburg-Heidingsfeld und Ochsenfurt soll ein unbekannter Mann in einem Zug 21 Menschen attackiert haben.
Das berichtet der Bayerische Rundfunk. Der Täter sei von der Polizei erschossen worden.
Wie ein Polizeisprecher auf Anfrage von FOCUS Online mitteilte, gibt es mehrere schwer- und lebensgefährlich Verletzte. Dass der Angreifer erschossen wurde, konnte er nicht bestätigen. Es habe aber einen Zugriff gegeben.
Weitere Informationen in Kürze bei FOCUS Online.
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-duitse-trein.htmlquote:'Man verwondt meer dan twintig mensen met bijl in Duitse trein'
Foto: ANP
Gepubliceerd: 18 juli 2016 22:48
Laatste update: 18 juli 2016 22:54
Een man heeft maandag meer dan twintig mensen verwond met een bijl in een trein in Duitsland.
Dat meldt de BBC op basis van Duitse media.
Meer informatie volgt
Door: NU.nl
twitter:Liveuamap twitterde op maandag 18-07-2016 om 22:57:00Helicopters circling above Würzburg Heidingsfeld. Emergency units on the scene https://t.co/UNEiCO2shu https://t.co/8dO60sfeCa via @huethi89 reageer retweet
Zal het Duitse volk dit nog wel langer pikken?quote:
Begint de laatste dagen wel standaard te wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Blistering het volgende:
Altijd weer spannend als je zo laat op de avond een NOS alert krijgt
Wat is pikken. Wat zou het vervolg zijn indien ze dat niet doenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal het Duitse volk dit nog wel langer pikken?
bijltjes dag komt met de dag dichterbij .. oh wacht...quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal het Duitse volk dit nog wel langer pikken?
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef SupportIceland het volgende:
Dit is sowieso een verwarde man. IS gaat geen aanslagen plegen via een hakbijl, niet erg effectief.
Dat is elke IS strijder toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dit heeft veel weg van een psychiatrisch patiënt die zonder noemenswaardig motief handelde.
Waarbij die psychiatrische patiënten in veel gevallen iets gemeen hebben, zoals de patiënten die in 2014 op Franse kerstmarkten inreden. Iets met een religie waarvan het boekje volstaat met haat richting de kufar.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dit heeft veel weg van een psychiatrisch patiënt die zonder noemenswaardig motief handelde.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:05:05German police confirm at least 15 people have been injured after a man armed with an axe attacked passengers on a train near Wuerzburg reageer retweet
Iemand heeft de afgelopen maanden en zeker week onder een steen gelegen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
Nog niks bekend en het gaat hier alweer bijna een pagina over moslims
Dat is altijd zo toch. Wanneer uitkomt dat het een moslim is, blijft het zo druk. Is het een Marcus die z'n schoonmoeder doodprikt, dan wordt met moeite pagina twee gehaaldquote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
Nog niks bekend en het gaat hier alweer bijna een pagina over moslims
Die arme mensen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:06 schreef StaceySinger het volgende:
Würzburg - In een trein in Duitsland heeft een man maandagavond 21 mensen verwond met een bijl. De politie heeft de man doodgeschoten.
Dat melden Duitse media. Volgens de politie zijn er meerdere zwaargewonden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_mensen_aan__.html
Of alleen maar erger wordtquote:Op maandag 18 juli 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ergens dat het niet meer ophoudt.
Of misschien ben ik nu pessimistisch?
Ja de terroristische aanslagen van blanke thijs en joop vliegen je om de oren. Je hebt een punt dat moslim gerelateerde zaken veel harder lopen, maar het domineert het nieuws nogal.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is altijd zo toch. Wanneer uitkomt dat het een moslim is, blijft het zo druk. Is het een Marcus die z'n schoonmoeder doodprikt, dan wordt met moeite pagina twee gehaald
Ik leg niet direct een link tussen een aanslag en een mongool die met een bijl op mensen inhakt. Maar goed, laten we vooral lekker blijven babbelen over blanke thijsjes en bruine tarkansquote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja de terroristische aanslagen van blanke thijs en joop vliegen je om de oren. Je hebt een punt dat moslim gerelateerde zaken veel harder lopen, maar het domineert het nieuws nogal.
Ik vind het niet gek dat het de mensen bezig houdt.
Ik probeer alleen maar aan te geven dat ik het niet zo gek vind dat mensen die link wel leggen gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik leg niet direct een link tussen een aanslag en een mongool die met een bijl op mensen inhakt. Maar goed, laten we vooral lekker blijven babbelen over blanke thijsjes en bruine tarkans
Is niet bepaald iets van de laatste tijd hoor. Het is waar FOK! NWS bijkans op draait. Al jarenlang.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar aan te geven dat ik het niet zo gek vind dat mensen die link wel leggen gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd.
Ah, daarom draait NWS dus zo goedquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Is niet bepaald iets van de laatste tijd hoor. Het is waar FOK! NWS bijkans op draait. Al jarenlang.
Net als de statistieken.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Is niet bepaald iets van de laatste tijd hoor. Het is waar FOK! NWS bijkans op draait. Al jarenlang.
Die forums zijn ook zo verschrikkelijk. Daar kan iedereen zomaar z'n mening uiten over mensen die zomaar iets op Scoal media plempen. Zo irritant.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik word er zo moe van he, wat dat betreft is social media echt een ramp voor de beschaving. Elke drol stront met een IQ van een chimpansee kan zijn mening maar plempen, niet gehinderd door enige vorm van relativeringsvermogen
Dat is een feit, maar dat kun je dan ook rustig negerenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Doorgedraaide LARP-speler, gok ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Kan net zo goed iemand uit Finland zijn in plaats van een moslim, laten we het eerst maar even afwachten voor dat we moslims gaan stigmatiseren.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:16 schreef Kanjer het volgende:
Heren moslims, dames ook, mag het wat minder?, ik ben de laatste dagen alleen nog maar bezig met het aanpassen van mijn fb profiel en vlaggetjes overlays.
lightning bolt!quote:
Dat kan je ook terug zien in de statistieken ja, dat NWS zo goed draait.quote:
Wie zegt dat het moslim was? Wellicht een pokemon 2 go speler die het iets te serieus nam?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:16 schreef Kanjer het volgende:
Heren moslims, dames ook, mag het wat minder?, ik ben de laatste dagen alleen nog maar bezig met het aanpassen van mijn fb profiel en vlaggetjes overlays.
Ja, vast.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Kan net zo goed iemand uit Finland zijn in plaats van een moslim, laten we het eerst maar even afwachten voor dat we moslims gaan stigmatiseren.
misselijk hoe ze bijna staan te juichen en gelijk al pogen een verschrikkelijke daad voor hun eigen ideologische karretje te spannenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het moslim was? Wellicht een pokemon 2 go speler die het iets te serieus nam?
Niks te zien dus, doorlopen.quote:
Moderne nieuwsgaringquote:
Heb je een aanwijzing hiervoor, of is dit gewoon droef geroeptoeter?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
zal wel weer een boze mohhammed zijn ofzo
Geen idee of dit klopt, gezien het aantal berichten over 20 gewonden ...twitter:
Valt wel mee dan.quote:
Bijl + mes dus.quote:Wie die Polizei am Montagabend weiter mitteilte, attackierte der Täter die Fahrgäste mit einer Axt und einem Messer.
Da's nogal een verkeerd overgenomen. Factortje vijf maar.quote:
twitter:eisbehr twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:19:19Lots of conflicting news on the #würzburg situation. Lots say 20 wounded, others say only 4. Some say attacker dead, some say on the run. reageer retweet
Niconloverquote:
Sowieso onzin dat hij nog voortvluchtig zou zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:20 schreef crystal_meth het volgende:
Geen idee of dit klopt, gezien het aantal berichten over 20 gewonden ...twitter:
quote:Der Täter wurde auf der Flucht von der Polizei erschossen wie die Polizei auf Anfrage von FOCUS Online bestätigte.
twitter:wol twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:21:16Update Duitsland #bijlaanval: 3zwaargewonden, 1 lichtgewonde, 14 getuigen maar ongedeerd #DPA reageer retweet
twitter:
Echt zo hinderlijk dit, de politie gaat er maar blindelings van uit dat het een man is wie zijn zij om dat te bepalen misschien identificeert hij zichzelf wel als vrouw of is hij ''genderfluid'' zo onwetend. Daarnaast nog iedereen in de reacties die zo maar moslims als daders benoemen terwijl het helemaal niet zeker is.quote:
Hoop vooringenomen zolderkamerbewoners hier. (What's new?)quote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Echt zo hinderlijk dit, de politie gaat er maar blindelings van uit dat het een man is wie zijn zij om dat te bepalen misschien identificeert hij zichzelf wel als vrouw of is hij ''genderfluid'' zo onwetend. Daarnaast nog iedereen in de reacties die zo maar moslims als daders benoemen terwijl het helemaal niet zeker is.
Poeh, zeg dat wel ja. Het is echt schering & inslag aan het worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
Geen dag zonder moordende gek, welkom in Europa anno 2016.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |