Cubonequote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik liep buiten en toen deed die het niet meer. Maar mijn eieren zijn wel uit gekomen, volgens mij allebei 5 km:
[ afbeelding ]
Oeh leuk!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik liep buiten en toen deed die het niet meer. Maar mijn eieren zijn wel uit gekomen, volgens mij allebei 5 km:
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook al gelezen maar kom gewoon niet van die eieren af joh als der één uitkomt zit ik in no-time weer aan de 9/9quote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zonde.. Je kan die 10km eggs beter bewaren tot een hoger lvl
Hahahaha! Leuk bedacht van ze!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Tweek het volgende:
De ijssalon met pokestop speelt er handig op in
[ afbeelding ]
Aawhquote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef DJKoster het volgende:
Inderdaad irritant die crashes/vastlopers. Uurtje gelopen en een twintigtal gevonden.
Pikachu ran away.
Gebruik je de lagere eerst tochquote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gelezen maar kom gewoon niet van die eieren af joh als der één uitkomt zit ik in no-time weer aan de 9/9
Das gewoon vanille ijs waar ze met een spuitbus en een viltstift overheen zijn gegaan.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Hahahaha! Leuk bedacht van ze!Ziet er ook verrassend goed uit
Cuboneeeeeeequote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
zeeland ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Magikarp candy gaat hier nog best snel. Vang ze met regelmaat.
Oude dierentuin Emmen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
zeeland ofzo?hier bulkt het van de rattata's
Heb er nu 80quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Magikarp candy gaat hier nog best snel. Vang ze met regelmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |