blauw>geel/roodquote:
Man the fuck up.. Hahaha kerelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:09 schreef Friday12 het volgende:
Fuck er zit een spin hier... In het echten hij zit in een hoekje waar ik hem niet dood kan slaan
Alles groter dan anderhalve centimeter is ook levensgevaarlijk, die moet ik ook niet in m'n buurt hebben.quote:
Daar voldoet deze aan.. En het is zo'n dikkertjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alles groter dan anderhalve centimeter is ook levensgevaarlijk, die moet ik ook niet in m'n buurt hebben.
kom gym battle danquote:
Bij dit soort gevallen worden er lange stokken, bakstenen en stofzuigers ingeschakeldquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar voldoet deze aan.. En het is zo'n dikkertje
shit jonge jouw stardustquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:10 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou de dierentuin is los hier. (Bij een gemeentehuis nog wel) Jynx nu. Net een mankey van 61
20 hier, helaas vriendin wat ziekjes want ik wilde nog wel zo'n 10-15km gaan :$ ..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen wind geen regen, 18 graden. Prima te doen dit. Nog maar 28%
Daar komen bij mij vlammenwerpers naartoe..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij dit soort gevallen worden er lange stokken, bakstenen en stofzuigers ingeschakeld
[ afbeelding ]
Netjes! Ga nu wel ERG veel stardust uitgeven aan deze Vaporeon, om hem echt maximaal te krijgen.. Zal het waard zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vaporeon
Ik moet nog 2 eevee's hebben dan gaat mijne echt hard worden
Hahaha, is binnen de kortste keren weer leeggeplukt.quote:
Kan.. Hoeft nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Een stomme vraag maar als er ergens bijna/geen Pokéstops zijn zijn er dan wel Pokémon?
Hoe komen jullie aan zoveel stardustquote:
Sparenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan zoveel stardust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |