Groot gelijk ouwequote:Op maandag 18 juli 2016 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, in die categorie?
Nou ik heb gezegd dat ik het ga draaien dus dan doe ik het ook maar, maar ehhhh ik draai hierna toch gewoon verder m'n eigen spul.
Dit klinkt inderdaad erg draaibaarquote:
Ach, als ik dit nu niet had aangekund, had ik gewoon geen verzoekjes geaccepteerd.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Groot gelijk ouwe
Beetje jennen moet kunnen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen luister ik vrolijk mee terwijl ik een Persoonlijk Opleidingsplan mag tikken en een zelftest mag invullen. Oh joy.
Zelftest? Gewoon op een zwangerschapstest pissen en meesturenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen luister ik vrolijk mee terwijl ik een Persoonlijk Opleidingsplan mag tikken en een zelftest mag invullen. Oh joy.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelftest? Gewoon op een zwangerschapstest pissen en meesturen
Ik zou jou allemaal 10en gevenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Verwarring in 3 .. 2 .. 1quote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelftest? Gewoon op een zwangerschapstest pissen en meesturen
Zelfs on-ToTse muziek!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en hoort on-Gup-achtige muziek
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat het weer werkt?
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht even dat het die andere was!Maar deze is ook lekker!
Best wel!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Behoorlijk elektronisch voor jouw doen, dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |