Welnee joh, het is allemaal een complot van Gerbrands, om nķg hardere maatregelen tegen ons supporters te kunnen nemen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
KNJB, ze zien dat PSV zo goed bezig is. Ze willen natuurlijk niet dat we in maart al kampioen zijn.
Hoe makkelijk is het tegenwoordig. Ik koop een prepaid simkaart en vertel de politie of wie dan ook dat we van plan zijn om alles kort en klein te slaan. Klaar wedstrijd afgelast. Die gasten hebben helemaal niks met PSV, maar toch wordt er in de media "PSV supporters" genoemd, dat klinkt namelijk leuker.
Prijs loopt aardig op. Lucratieve business. Had ik vroeger maar wat meer mijn best gedaan met handtekeningen jagenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
http://veiling.catawiki.n(...)L&utm_content=active
Voor de liefhebber.
Toch jammer. Ideale 12de man eigenlijk, kon het niveau echt nog wel aan. Ik ben vooral benieuwd naar eventuele interesse in Narsingh en Maher. Laatstgenoemde begint nu ineens te voetballen, het zal toch niet zo zijn..quote:
Dit is iets anders, kostte 500 dit exemplaar toen het uitkwam, zijn maar 10 van geloof ikquote:Op zondag 24 juli 2016 19:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Prijs loopt aardig op. Lucratieve business. Had ik vroeger maar wat meer mijn best gedaan met handtekeningen jagen
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 25 juli 2016 14:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Toch jammer. Ideale 12de man eigenlijk, kon het niveau echt nog wel aan. Ik ben vooral benieuwd naar eventuele interesse in Narsingh en Maher. Laatstgenoemde begint nu ineens te voetballen, het zal toch niet zo zijn..
Je lijkt gelijk te krijgen gezien zijn snapchat afbeelding die nu online is gekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems doet even een hintje in een tweet naar Gini.
Centen maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef Bolasie het volgende:
Als Ajax faalt tegen PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League betekent dat kassa voor PSV. De landskampioen verdient een kleine drie miljoen euro extra wanneer Ajax de groepsfase van de Champions League niet bereikt.
Juichen voor de centen of het Nederlands voetbal?!
3 miljoen maar?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef Bolasie het volgende:
Als Ajax faalt tegen PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League betekent dat kassa voor PSV. De landskampioen verdient een kleine drie miljoen euro extra wanneer Ajax de groepsfase van de Champions League niet bereikt.
Juichen voor de centen of het Nederlands voetbal?!
Vroeger kreeg je 18 ipv 9 ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 miljoen maar?
Dat verschil is toch altijd veel groter?
Poulsenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet; Brenet, Isimat, Schwaab, Poulsen; Maher, Guardado, Lundqvist; Narsingh, De Jong, Locadia.
Bank: Pasveer, Arias, Pröpper, Pereiro, Willems, Jozefzoon, Vloet, Koch, Bergwijn, Hendrix, Rigo.
Hoe ziet ze er vandaag uit?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers en ik zijn weer blij om Helene te zien.
blondquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er vandaag uit?
Kan niet kijken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |