Op Youtube staan heel veel tutorials waarmee je het snel kunt leren.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
gotverdomme kut ik ken nie fotosjoppen ik weedt nie hoe dat moet
Tenks a lot.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:22 schreef ToT het volgende:
Op Youtube staan heel veel tutorials waarmee je het snel kunt leren.
En dit zijn 2 gratis alternatieven waarvoor ook tutorials op Youtube te vinden zijn:
https://www.gimp.org/
http://www.getpaint.net/index.html
2 tutorials over layer masks:
Ik heb zelf nog wel wat ideetjes, maar die zijn wat lastig uit te voeren. Daarbij wacht ik liever ook even tot anderen meedoen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:28 schreef HeaN82 het volgende:
Lastige opdracht....ff kijken of ik iets kan verzinnen.
Muhahaha...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef ToT het volgende:
Zijn volgend projectje:
[ afbeelding ]
DENK-leider Kuzu hitst de Nederturken nog maar eens extra op na de mislukte coup in Turkije
Hehe thanks man!quote:
Die eerste en die derde vind ik wel aardig gelukt, de andere 2 wat minder, maar ik wilde gewon oer sé die 2 koppen gebruiken, en met name die agressieve kop op de kop van Kuzu!quote:
Jij hebt het in je klauwen gozer. Ga hier knaken mee binnenharken... of doe je dat al?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thanks man!Ja veel oefenen en tutorials op Youtube bekijken en die kennis combineren enzo!
En in sommige gevallen wat custom filters er op los laten, maar dat doe ik steeds minder vaak.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij hebt het in je klauwen gozer. Ga hier knaken mee binnenharken... of doe je dat al?
Fucking goed gek! Briljante soep!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die eerste en die derde vind ik wel aardig gelukt, de andere 2 wat minder, maar ik wilde gewon oer sé die 2 koppen gebruiken, en met name die agressieve kop op de kop van Kuzu!
Je hebt echt talent... hier moet je echt iets mee gaan doen. Heb al veel meer kwaliteit soeps van je gezien. Echt hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe neuh, puur hobby dit!
Ik heb er wel over zitten denken om het soms voor nieuwsberichten te doen of zo, maar ik krijg lang niet altijd even snel inspiratie.
Haha!quote:
Hehehe top!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt echt talent... hier moet je echt iets mee gaan doen. Heb al veel meer kwaliteit soeps van je gezien. Echt hoor!
Ga ik doen... eerst wel ff pitten... werk en zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Thx!
Check anders ook ff in het paint-verxzameltopic: ONZ / Onzin Paints!
Deze bijvoorbeeld!ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
Hehehe ja af en toe krijg ik gewoon een explosie van ideeën en hoop ik dat ik er geen vergeet!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga ik doen... eerst wel ff pitten... werk en zo.
Maar het mooie is... je kunt echt goed soepen, maar je hebt nog humor ook. Je verzint zelf die soeps... ik zeg cartoonist 2.0!
Je bent er goed in!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja af en toe krijg ik gewoon een explosie van ideeën en hoop ik dat ik er geen vergeet!
Maar maf ze he!![]()
En @ Edit: in de Wikileaks heb ik zo gauw geen www.fok.nl kunnen vinden!
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bent er goed in!
Mocht je er meer mee willen doen.. pas wel op. Er lopen lijpies rond die Erdo soepjes niet zullen waarderen.
quote:
Ik ga niet meer reageren, ik pis bijna in mijn broekquote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef ToT het volgende:
Zijn volgend projectje:
[ afbeelding ]
DENK-leider Kuzu hitst de Nederturken nog maar eens extra op na de mislukte coup in Turkije
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga niet meer reageren, ik pis bijna in mijn broek
Jij hebt echt een giga humor en weet dat om te zetten in schitterende plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt echt een giga humor en weet dat om te zetten in schitterende plaatjesGa zo door graag
Thrones en LOTR!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 03:58 schreef Peace99 het volgende:
Verenigd in Potteren Thrones
?
Da's werkelijk .. teveel eer aan Erdje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |