abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163886013
Ik gebruik nooit wasverzachter, ben ik te lui voor :') en ik flikker toch alles in de droger. Voordat we die hadden gebruikte ik het wel. Nu gebruik ik robijn klein en krachtig, die ruikt ook zo lekker O+ behalve voor baby, die krijgt dat hypoallergene spul.

Burdie wat leuk dat je alles zo uitgebreid hebt kunnen bekijken!
pi_163886015
Hoi, hier ben ik weer. Ken je die grap van dat meisje, die met 7 cm ontsluiting ineens in stuit bleek te liggen...

Om 13.40 uur is ze geboren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn de aller-aller-eerste op de gisteren nieuw geopende kinderafdeling (deel van het moeder-kindcentrum) die gebruik maken van een couveusesuite. Onze dochter was namelijk zo flabbergasted van het hele gebeuren dat ze het even moeilijk had en we een nachtje blijven.

Maar, ze ligt nu lekker in een warmhoudbedje en als alles zo blijft mogen we waarschijnlijk morgen naar huis!
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:21:37 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163886057
Zo dan Ggirl! Dat is vast even spannend geweest :o

Gefeliciteerd met jullie meisje!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:23:28 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_163886097
Jeetje ggirl, die zie je ook niet aankomen :o van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Nu heb je TWEE kinderen van nul! *O* :D
disclaimer
pi_163886098
Wow Ggirl wat heftig! Toen een keizersnee gehad of toch natuurlijk doorgegaan?

Fijn dat het goed gaat, hopelijk snel lekker naar huis *O* gefeliciteerd
pi_163886103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:19 schreef Ggirl het volgende:
Hoi, hier ben ik weer. Ken je die grap van dat meisje, die met 7 cm ontsluiting ineens in stuit bleek te liggen...

Om 13.40 uur is ze geboren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn de aller-aller-eerste op de gisteren nieuw geopende kinderafdeling (deel van het moeder-kindcentrum) die gebruik maken van een couveusesuite. Onze dochter was namelijk zo flabbergasted van het hele gebeuren dat ze het even moeilijk had en we een nachtje blijven.

Maar, ze ligt nu lekker in een warmhoudbedje en als alles zo blijft mogen we waarschijnlijk morgen naar huis!
Wauw gefeliciteerd! *O*
Lag ze daarvoor gewoon? Al ingedaald? En ineens gedraaid? Weird! Hopelijk mag ze snel mee naar huis O+
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:24:58 #282
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163886117
Gefeliciteerd Ggirl! *O*
Hopelijk zijn jullie morgen lekker thuis
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:25:55 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163886138
Wow Ggirl, gefeliciteerd!
KuikenGuppy
pi_163886141
Ik gebruik geen wasverzachter maar wel wasmiddel en alle kinders leven nog :7

Maar ik kan me voorstellen dat je daar bv wat terughoudender mee bent op het moment dat er bv allergieen of eczeem of net wat in de familie of bij jezelf heerst.

O ikke je peuter :X
ja hoor! ^O^ . Ik heb de ventilator straks bij de kindjes op de kamer gezet tijdens hun dutje. Wel naar de muur gericht en niet naar hen. Geen idee of het geholpen heeft. Boaz vond het na een uurtje wel genoeg. Djenna ben ik na twee uur maar gaam halen maar die lag nog in coma :o . Maar das altijd wel een slapertje geweest. Mijn man is nu alles tegen elkaar open aan het zetten. Dat hebben we gisteravond niet gedaan.. dus hoop dat dat het verschil gaat maken tussen 3 en ... mwoah met 5-6 uurtjes slaap ben ik dik tevreden ^O^
pi_163886176
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:23 schreef Nazil het volgende:

[..]

Wauw gefeliciteerd! *O*
Lag ze daarvoor gewoon? Al ingedaald? En ineens gedraaid? Weird! Hopelijk mag ze snel mee naar huis O+
Nee, ze is pas vandaag, bij het breken van mijn vliezen ingedaald, en dat bleek dus niet helemaal op de juiste manier te zijn..

We hebben nog de 'keuze' voor een keizersnede of pijnstilling gehad, maar eigenlijk nog voordat we überhaupt een keuze konden maken was er persdrang en binnen één wee was er een voetje en kontje geboren.

Afgelopen zondag, tijdens ctg en echo lag ze nog netjes met het hoofdje beneden, beweegbaar in het bekken, blijkbaar té beweegbaar. Maar ze is er, zonder knip, scheur of hechting!😍
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:28:30 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_163886191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:27 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nee, ze is pas vandaag, bij het breken van mijn vliezen ingedaald, en dat bleek dus niet helemaal op de juiste manier te zijn..

We hebben nog de 'keuze' voor een keizersnede of pijnstilling gehad, maar eigenlijk nog voordat we überhaupt een keuze konden maken was er persdrang en binnen één wee was er een voetje en kontje geboren.

Afgelopen zondag, tijdens ctg en echo lag ze nog netjes met het hoofdje beneden, beweegbaar in het bekken, blijkbaar té beweegbaar. Maar ze is er, zonder knip, scheur of hechting!😍
dus het is nog supervlot gegaan ook! Goed man O+
disclaimer
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:29:21 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163886203
Jeetje wat een verhaal zeg! Fijn dat het uiteindelijk zo goed gelopen is _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163886205
Je dochter houdt wel enorm van verrassingen zeg, ggirl :o
Van harte gefeliciteerd *O* *O*
pi_163886245
Jeetje wat een verhaal/avontuur zeg! :o .. maar gefelicitaart!
*O*
pi_163886408
Wauw Ggirl! Gefeliciteerd! Wat een verhaal zeg! Jouw meisje heeft geluisterd naar het verzoek van haar moeder om met deze hitte in de airco te bevallen. Mijn knulletje niet dus geen datumtweeling.
Geniet, kom lekker bij en heel veel geluk!
pi_163886465
quote:

[..]

Wat fijn dat het dan toch allemaal nog zo goed is gegaan! Bizar hoor, ineens zo'n draai!
pi_163886604
Gefeliciteerd Ggirl, bijzondere wending maar alsnog vlot gegaan!
pi_163886644
Proficiat Ggirl!!
pi_163886771
Ggirl irish twins! *O* wat een verassende wending :o maar superfijn dat het zo goed verlopen is! Gefeliciteerd!
pi_163887143
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klap *O* ik miste je al eventjes :W.
Zijn jullie al over, of ga je bij je schoonouders thuis bevallen? :o
:W ! Nee, toch waarschijnlijk pas november! We wonen in bij mijn ouders, bij schoonouders hell no :') _O- ! Bij mijn ouders hebben we heel de zolder, ik heb hem nu al echt helemaal opgeknapt dus echt een fijn plekje voor ons als gezin. En ergens ook mooi, mijn dochter die hopelijk geboren zal worden in hetzelfde huis als waar ik het levenslicht zag O+

Hoe is het bij jou?
♥ J & S
pi_163887178
wauw Ggirl! Gefeliciteerd O+
♥ J & S
pi_163887286
quote:

[..]

Gefeliciteerd! Mooie naam ook!

Wauw, klinkt alsof je een hele fijne bevalling hebt gehad en dat met een stuit! Zonder knip zelfs (bij mij zeiden ze vantevoren al dat dat het standaard was bij een stuit :{)
pi_163887471
Nou ja Ggirl, wat een verhaal. :o Maar fantastisch gedaan zeg, gefeliciteerd! *O*
  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 19:33:08 #299
269689 crew  Viv
pi_163887507
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Burdie het volgende:
De echo was tof, lekker lang 3D mogen spieken en het gezichtje lijkt al zo bekend, 't is duidelijk familie O+.
Wat fijn! O+

Ggirl wat een avontuur! Gefeliciteerd! *O*
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:34:05 #300
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163887535
Gefeliciteerd Ggirl! Irish twins! :o *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: