quote:Op maandag 18 juli 2016 18:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zit een thema in deze show, geen van deze artiesten komt uit Jamaica.
Werkt hier prima wel in appartement op dezelfde groep.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig een heel stuk stabieler dan in de eerste jaren he?
Leef je uit, zat zelf te denken aan Mek We Dweet maar jij bent meer thuis in het genre.quote:
Dr Alimentado had vroeger een platenzaakje in Tilburg, liep aardig goed met al die Surinamers daar.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Leef je uit, zat zelf te denken aan Mek We Dweet maar jij bent meer thuis in het genre.
Ik ga er eind dit jaar naar toe.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zit een thema in deze show, geen van deze artiesten komt uit Jamaica.
De meeste zijn dood of op tour nu.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er eind dit jaar naar toe.
Moet ik nog wat mensen namens je groeten?
Geen idee wat ik precies ga doen, maar van mijn afgetrapte Converse All Stars blijven ze sowieso wel af...quote:Op maandag 18 juli 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De meeste zijn dood of op tour nu.
Ga je ook naar downhill Kingston?
1 tip doe daar geen dure schoenen aan.
Het echte Dancehall gebeuren is daar maar wel beetje gevaarlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat ik precies ga doen, maar van mijn afgetrapte Converse All Stars blijven ze sowieso wel af...
Beetje chillen met de reggae artiesten, onbekende artiesten een platform gevenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat ik precies ga doen, maar van mijn afgetrapte Converse All Stars blijven ze sowieso wel af...
Da's toch niet mijn ding, dus dat zal wel meevallen...quote:Op maandag 18 juli 2016 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het echte Dancehall gebeuren is daar maar wel beetje gevaarlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dan kan Symph toch wel even op de alternatieve stream?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien handiger om even te wachten, zo meteen wordt de gewone stream getest.
Da's geen probleem, ben ik altijd.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet Piet even zo vriendelijk zijn...
dan had ik dat toch goed begrepenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien handiger om even te wachten, zo meteen wordt de gewone stream getest.
Ik vind het best , was maar een tip.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan Symph toch wel even op de alternatieve stream?
de gewone zou fijner zijn, hoef ik geen toetsenbord aan te sluiten op de streambakquote:Op maandag 18 juli 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan Symph toch wel even op de alternatieve stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |