SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team InstinctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 09:24:02 ]![]()
Ik had een andere TT"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dat laat ik aan de modjes over, maar de servers zijn wel een terechte klachtquote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag gewijzigd worden, ik had even geen inspiratie."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik heb trek in iets.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En ik blijf het luguber vinden dat het verkeersbeeldje van Hendrik, die ooit door rood reed en geschept werd door een auto, nu een pokestop is.
Ik heb Hendrik een enkele keer mogen bedanken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Jep deze lijst bedoelde ik. Thanks, ik kan niet meer quoten vanuit gesloten topic.
https://www.reddit.com/r/(...)iqpuqn0s&sh=f531a13cOf saté?![]()
Ik zit op mijn werk en éindelijk kon ik inloggen. Zit ik verdorie gewoon naast een pokestop en zijn er twee pokestops op zo'n 5 meter afstand.quote:
Heb wel vandaag heel veel gelopen zonder dat Pokemon het deed en dus hielp dat geen moer voor de eieren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zijn wel meer lugubere plekken. Hier een oorlogsmonument. Is dat niet ongeveer hetzelfde? Op het hand schudden na dan.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
En ik blijf het luguber vinden dat het verkeersbeeldje van Hendrik, die ooit door rood reed en geschept werd door een auto, nu een pokestop is.
Ik heb Hendrik een enkele keer mogen bedankenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vlak achter Hendrik ligt een begraafplaats, zou een lure leggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn wel meer lugubere plekken. Hier een oorlogsmonument. Is dat niet ongeveer hetzelfde? Op het hand schudden na dan.
Moeten zelfs de doden wijken voor dit spelletje? Ik vind het behoorlijk cru en respectloos"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
hmm, hier is een begraafplaats ooit zo aangelegd dat het ook een soort wandelplek is, dus het lugubere met het aangename combineren.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vlak achter Hendrik ligt een begraafplaats, zou een lure leggen.
Moeten zelfs de doden wijken voor dit spelletje? Ik vind het behoorlijk cru en respectloos
Maar om er ineens voor pokemon iedereen naartoe te laten gaan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
de begraafplaats is ook een pokestopquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm, hier is een begraafplaats ooit zo aangelegd dat het ook een soort wandelplek is, dus het lugubere met het aangename combineren.
Maar om er ineens voor pokemon iedereen naartoe te laten gaan?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Nou proberen te wandelen maar helaas wilde er alleen 2 pokestops laden en daarna deed ie maf. Laat maar. Morgen weer![]()
![]()
Ik vond daarstraks ineens een Drowzee en nu denk ik dat dat een goeie is... Maar ik weet het niet eens zeker
Gister een beetje met dit spul begonnen. Maar ik zag wel ergens een soort van lijst voorbij komen met Pokemon die veel en weinig voorkomen. Maar geen idee meer waar
Forcefield City Bewoner![]()
Onderin de OP van het FAQ topic!quote:Op maandag 18 juli 2016 00:49 schreef roislecxe het volgende:
Ik vond daarstraks ineens een Drowzee en nu denk ik dat dat een goeie is... Maar ik weet het niet eens zeker
Gister een beetje met dit spul begonnen. Maar ik zag wel ergens een soort van lijst voorbij komen met Pokemon die veel en weinig voorkomen. Maar geen idee meer waar
POK / Pokémon Go FAQ
Staat onder "Hoe zeldzaam is Pokémon X?" in een spoiler.Fuck the EBU.![]()
Wat voor pokemons zou je daar nou vinden?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ghost als ik de lijstjes mag geloven.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor pokemons zou je daar nou vinden?Your beauty never ever scared me.![]()
Very commonquote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onderin de OP van het FAQ topic!
POK / Pokémon Go FAQ
Staat onder "Hoe zeldzaam is Pokémon X?" in een spoiler.![]()
Tnx
Forcefield City Bewoner![]()
Het spel draait nu heel soepel, net wel 30 ballen ofzo verspilt aan zo'n kloten zubat. Op de een of andere manier vang ik die moeilijk٩๏̯͡๏)۶![]()
Hier ook maar zit altijd vol junks.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm, hier is een begraafplaats ooit zo aangelegd dat het ook een soort wandelplek is, dus het lugubere met het aangename combineren.
Maar om er ineens voor pokemon iedereen naartoe te laten gaan?
Ik ga er ooit een pokelur plaatsen om te kijken wat er gebeurt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oeh, ik heb wel een bulbasaur. Die is special. Jeuj.
Dat was m'n allereerste gevangen Pokemon.Forcefield City Bewoner![]()
Ik was net bijna thuis en had niet eens een mobiel in m'n hand toen 2 jonge gasten vroegen of ik nog pokeballen heb kunnen vangen vandaag, ja nee dus want de servers waren kut, zij baalden er ook flink van.
Misschien dat ze me eerder op de avond bij een pokestop een portal zagen hacken voor ingress. Zodra iemand laat op de avond buiten is dan moet ie zeker wel met pokemongo bezig zijn.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Spookpokemon denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor pokemons zou je daar nou vinden?
Haunter was wel gespot in de buurt"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Forum Opties Forumhop: Hop naar: