SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team InstinctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 09:24:02 ]![]()
Ik had een andere TT"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dat laat ik aan de modjes over, maar de servers zijn wel een terechte klachtquote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag gewijzigd worden, ik had even geen inspiratie."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik heb trek in iets.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En ik blijf het luguber vinden dat het verkeersbeeldje van Hendrik, die ooit door rood reed en geschept werd door een auto, nu een pokestop is.
Ik heb Hendrik een enkele keer mogen bedanken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Jep deze lijst bedoelde ik. Thanks, ik kan niet meer quoten vanuit gesloten topic.
https://www.reddit.com/r/(...)iqpuqn0s&sh=f531a13cOf saté?![]()
Ik zit op mijn werk en éindelijk kon ik inloggen. Zit ik verdorie gewoon naast een pokestop en zijn er twee pokestops op zo'n 5 meter afstand.quote:
Heb wel vandaag heel veel gelopen zonder dat Pokemon het deed en dus hielp dat geen moer voor de eieren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zijn wel meer lugubere plekken. Hier een oorlogsmonument. Is dat niet ongeveer hetzelfde? Op het hand schudden na dan.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
En ik blijf het luguber vinden dat het verkeersbeeldje van Hendrik, die ooit door rood reed en geschept werd door een auto, nu een pokestop is.
Ik heb Hendrik een enkele keer mogen bedankenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vlak achter Hendrik ligt een begraafplaats, zou een lure leggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn wel meer lugubere plekken. Hier een oorlogsmonument. Is dat niet ongeveer hetzelfde? Op het hand schudden na dan.
Moeten zelfs de doden wijken voor dit spelletje? Ik vind het behoorlijk cru en respectloos"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
hmm, hier is een begraafplaats ooit zo aangelegd dat het ook een soort wandelplek is, dus het lugubere met het aangename combineren.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vlak achter Hendrik ligt een begraafplaats, zou een lure leggen.
Moeten zelfs de doden wijken voor dit spelletje? Ik vind het behoorlijk cru en respectloos
Maar om er ineens voor pokemon iedereen naartoe te laten gaan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
de begraafplaats is ook een pokestopquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm, hier is een begraafplaats ooit zo aangelegd dat het ook een soort wandelplek is, dus het lugubere met het aangename combineren.
Maar om er ineens voor pokemon iedereen naartoe te laten gaan?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Nou proberen te wandelen maar helaas wilde er alleen 2 pokestops laden en daarna deed ie maf. Laat maar. Morgen weer![]()
![]()
Ik vond daarstraks ineens een Drowzee en nu denk ik dat dat een goeie is... Maar ik weet het niet eens zeker
Gister een beetje met dit spul begonnen. Maar ik zag wel ergens een soort van lijst voorbij komen met Pokemon die veel en weinig voorkomen. Maar geen idee meer waar
Forcefield City Bewoner![]()
Onderin de OP van het FAQ topic!quote:Op maandag 18 juli 2016 00:49 schreef roislecxe het volgende:
Ik vond daarstraks ineens een Drowzee en nu denk ik dat dat een goeie is... Maar ik weet het niet eens zeker
Gister een beetje met dit spul begonnen. Maar ik zag wel ergens een soort van lijst voorbij komen met Pokemon die veel en weinig voorkomen. Maar geen idee meer waar
POK / Pokémon Go FAQ
Staat onder "Hoe zeldzaam is Pokémon X?" in een spoiler.Fuck the EBU.![]()
Wat voor pokemons zou je daar nou vinden?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ghost als ik de lijstjes mag geloven.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor pokemons zou je daar nou vinden?Your beauty never ever scared me.![]()
Very commonquote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onderin de OP van het FAQ topic!
POK / Pokémon Go FAQ
Staat onder "Hoe zeldzaam is Pokémon X?" in een spoiler.![]()
Tnx
Het spel draait nu heel soepel, net wel 30 ballen ofzo verspilt aan zo'n kloten zubat. Op de een of andere manier vang ik die moeilijk٩๏̯͡๏)۶![]()
Hier ook maar zit altijd vol junks.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm, hier is een begraafplaats ooit zo aangelegd dat het ook een soort wandelplek is, dus het lugubere met het aangename combineren.
Maar om er ineens voor pokemon iedereen naartoe te laten gaan?
Ik ga er ooit een pokelur plaatsen om te kijken wat er gebeurt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oeh, ik heb wel een bulbasaur. Die is special. Jeuj.
Dat was m'n allereerste gevangen Pokemon.Forcefield City Bewoner![]()
Ik was net bijna thuis en had niet eens een mobiel in m'n hand toen 2 jonge gasten vroegen of ik nog pokeballen heb kunnen vangen vandaag, ja nee dus want de servers waren kut, zij baalden er ook flink van.
Misschien dat ze me eerder op de avond bij een pokestop een portal zagen hacken voor ingress. Zodra iemand laat op de avond buiten is dan moet ie zeker wel met pokemongo bezig zijn.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Spookpokemon denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor pokemons zou je daar nou vinden?
Haunter was wel gespot in de buurt"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Iedereen op straat na 23.00 speelt dit ook echtquote:Op maandag 18 juli 2016 00:54 schreef Rabieluh het volgende:
Ik was net bijna thuis en had niet eens een mobiel in m'n hand toen 2 jonge gasten vroegen of ik nog pokeballen heb kunnen vangen vandaag, ja nee dus want de servers waren kut, zij baalden er ook flink van.
Misschien dat ze me eerder op de avond bij een pokestop een portal zagen hacken voor ingress. Zodra iemand laat op de avond buiten is dan moet ie zeker wel met pokemongo bezig zijn.
Waar heb je die gevangen, tussen Heuvel en Princehage spawnt er altijd eentje bij die Gedenknaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:54 schreef roislecxe het volgende:
Oeh, ik heb wel een bulbasaur. Die is special. Jeuj.
Dat was m'n allereerste gevangen Pokemon.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En die met de schedel op zijn hoofd, hoe heet die?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ghost als ik de lijstjes mag geloven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bij cafe de Vullingquote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar heb je die gevangen, tussen Heuvel en Princehage spawnt er altijd eentje bij die Gedenknaald.![]()
Toen installeerde ik de app.Forcefield City Bewoner![]()
Echt he, ik kom normaal nooit mensen tegen op dit tijdstip als ik ga ingressen, nu bij alle pokestops staan er complete families.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iedereen op straat na 23.00 speelt dit ook echtRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij cafe de Vulling![]()
Toen installeerde ik de app.Okay daar ga ik morgen dus ook even langs (als de servers het toelaten).
Krijg opeens een wilde hypno level 930. Gooi een ultraball, vang hem.. en spel loopt vast.
Netjes zoals vanmiddag gelezen 30 seconden gewacht voor ik het spel bruut stop en opnieuw start en....
hij staat netjes in mijn lijstje
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Pfft gelukkig maarquote:Op maandag 18 juli 2016 00:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Krijg opeens een wilde hypno level 930. Gooi een ultraball, vang hem.. en spel loopt vast.
Netjes zoals vanmiddag gelezen 30 seconden gewacht voor ik het spel bruut stop en opnieuw start en....
hij staat netjes in mijn lijstje.
Dat waren gewoon zijn startersquote:Op maandag 18 juli 2016 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
HahaOkay daar ga ik morgen dus ook even langs (als de servers het toelaten).
![]()
![]()
Echt hequote:Op maandag 18 juli 2016 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, ik kom normaal nooit mensen tegen op dit tijdstip als ik ga ingressen, nu bij alle pokestops staan er complete families.![]()
Ik liep gisteravond ff met mn vriendin een rondje voor we naar bed gingen, uurtje of 1 denk, fietsen er 2 van die kereltjes langs, dat we echt even naar ??? moesten omdat daar elke avond een ???? zat![]()
Niet echt geluisterd, ik geloof het allemaal wel
Hoe weet het spel nou waar een begraafplaats, ziekenhuis en zo zit?
Ze gaan uit van de google maps plattegrond. Dus alleen water, grond en gras zien ze toch?
LeekvraagDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Het klopt wel met real lifequote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig zit er op elke staathoek een Pidgey
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Volgens mij zijn die plekken ooit gemaakt voor Ingress door Ingress spelers. Correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Ze gaan uit van de google maps plattegrond. Dus alleen water, grond en gras zien ze toch?
Leekvraag"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Daar ben ik al twee keer langs gereden maar niet gezienquote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar heb je die gevangen, tussen Heuvel en Princehage spawnt er altijd eentje bij die Gedenknaald.Komt die pas vanaf een bepaald level?
![]()
Portals komen uit het machtige spel Ingress, Niantic, de maker van beide spellen had zelf al een flink aantal zogenaamde portals aangemaakt, daarna hebben alle gebruikers van Ingress zelf portals ingediend, ik heb zelf ook 2 portals aangemaakt toen het nog kon waarvan er 1 een pokestop is geworden.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Leekvraag
Ongeveer de helft van alle portals is omgezet tot pokestop of pokegym.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Da's volgens mij altijd zo, als-ie vastloopt heb je 'm toch binnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
hij staat netjes in mijn lijstje![]()
Nope.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Da's volgens mij altijd zo, als-ie vastloopt heb je 'm toch binnen.![]()
Morgen ben ik weer Breda en ga ik even checken. Ik was level 12 toen ik er was denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:01 schreef Justevo het volgende:
[..]
Daar ben ik al twee keer langs gereden maar niet gezienKomt die pas vanaf een bepaald level?
Ben een uurtje aan het rijden geweest, stuk of 15 vastlopers gehad. Mega frustrerend. Niks bijzonders gevangen, hoogtepunt was een Oddish van 344.![]()
Als dat spel nu zegt dat er iets nearby is. Hoe weet je dan hoe ver dat is en of je de goeie kant op gaat![]()
Gister zag ik wel een aantal mooie in de buurt, maar niks kunnen vangen dat bijzonder was.Forcefield City Bewoner![]()
3 voetstappen is ver weg, 1 is dichtbij. Als je gaat lopen en ziet dat het van 3 voetstappen naar 2 gaat kom je dichterbij. Erg moeilijk om pokemon op te sporen op deze manier.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef roislecxe het volgende:
Als dat spel nu zegt dat er iets nearby is. Hoe weet je dan hoe ver dat is en of je de goeie kant op gaat![]()
Gister zag ik wel een aantal mooie in de buurt, maar niks kunnen vangen dat bijzonder was.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dat ben ik inmiddels ook, weet alleen niet meer of ik toen level 11 wasquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer Breda en ga ik even checken. Ik was level 12 toen ik er was denk ik.Zal het van de week nog eens proberen. Bij het Amphia ziekenhuis Molengracht spawnen aan de lopende band water pokemon, heb er al meerdere gevangen.
![]()
Ik zit op de wc, komt er ineens een Pidgey voorbij![]()
Maar, is het slim om veel dezelfde pokemons te vangen. Want volgens mij kan je er in totaal maar 250 hebben? Gaat snel als je dan 40-45 pidgeys hebt.
Of kan je pokemon ook weer dumpen?![]()
Oh zoquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
3 voetstappen is ver weg, 1 is dichtbij. Als je gaat lopen en ziet dat het van 3 voetstappen naar 2 gaat kom je dichterbij. Erg moeilijk om pokemon op te sporen op deze manier.
Ja ik doe ook maar wat. Een rondje lopen voor het naar bed gaan deden we toch al regelmatig. Nu vang ik er een paar beesten bij
Zal van de week er eens op letten
Ik ben level 4 ofzo denk
Transfer, de snoepjes hou je over voor evolutiequote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Max23 het volgende:
Maar, is het slim om veel dezelfde pokemons te vangen. Want volgens mij kan je er in totaal maar 250 hebben? Gaat snel als je dan 40-45 pidgeys hebt.
Of kan je pokemon ook weer dumpen?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Van reddit:
Step 1: Open up the nearby list and decide which pokemon you want to find.
Step 2: Keep walking in a direction until you see that pokemon move a spot in the list. If it moves closer to the upper left corner you're walking towards that pokemon so continue walking that way. If it moves down the list, trackback and choose an other direction to walk in.
Step 3: Continue to triangulate until you find your pokemon (also pay attention to the 'footsteps' underneath the pokemon, these should go down from 3>2>1>none).
Step 4: Benefit.![]()
Transfer doen tot candy, met die candy kan je die goedkope pokemon als pidgeys en ratatas evolven voor makkelijke XP.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Max23 het volgende:
Of kan je pokemon ook weer dumpen?
Je moet van die veel voorkomende en goedkope (met goedkoop bedoel ik dat je maar 12 candies nodig hebt voor een evolve) zo veel mogelijk verzamelen. Als je er flink wat hebt kan je een Lucky Egg activeren voor dubbele xp. Als je dan al die pokemon gaat evolven krijg je enorm veel xp en kan je wat levels opschuiven.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
jammer.. wel vette pokemon! Hij was gister in de buurt maar zonder die stapjes is het niet te vindenquote:![]()
Hele dag enkel crashes, glitches enz gehad... Pffff hoop snel op een updateMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Nice bij mij ontsnapte en ratata van 80 ofzo tot vier keer uit een great ball en ging er toen vandoorquote:![]()
![]()
Raar spel ja zoquote:Op maandag 18 juli 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nice bij mij ontsnapte en ratata van 80 ofzo tot vier keer uit een great ball en ging er toen vandoor
Ik ben zo blij dat ik in een oude stadshart woon, alles is hier een pokestop.
En iedereen die nu nog over straat loopt praat over Pokemon.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Alles staat bij mij altijd op 3 voetstappen.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
3 voetstappen is ver weg, 1 is dichtbij. Als je gaat lopen en ziet dat het van 3 voetstappen naar 2 gaat kom je dichterbij. Erg moeilijk om pokemon op te sporen op deze manier.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alles staat bij mij altijd op 3 voetstappen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik start pokemon go zo ook nog even op, vanaf 3 uur vanmiddag was het niet te doen door de servers, erg jammer want ik was in Domburg, Veere en Middelburg, had een mooie kans kunnen zijn om eens wat andere pokemon te kunnen vangen, hopelijk spawnen er nog steeds belachelijk veel pokemon in huis.
Kom maar op ratatas en pidgeys, de blender wil voedsel!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Pokeball bug word ik gek van. 5e opstart in 10 min.
Is een bug sinds vrijdagavond (geloof ik), wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alles staat bij mij altijd op 3 voetstappen.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Pokeball bug word ik gek van. 5e opstart in 10 min.![]()
Is BUGquote:Op maandag 18 juli 2016 01:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alles staat bij mij altijd op 3 voetstappen.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Mijn Pokedex is overigens een puinhoop als ik op zo'n pokemon klik. Reeks letters onder elkaar en glitchend beeld. Ook nooit anders geweest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Oh daar had ik vanmiddag zo ontzettend veel last van.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Pokeball bug word ik gek van. 5e opstart in 10 min.
Hele kluitjes mensen in het park.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iedereen op straat na 23.00 speelt dit ook echt
Agent kijkt wat er gaande is, pakt ook even twee stops mee.
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hele kluitjes mensen in het park.
Agent kijkt wat er gaande is, pakt ook even twee stops mee.![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
Hij zei gelukkig niks over de joints.quote:
Wel eens een flinke boete voor gehad in hetzelfde park.
??? betekend volgens mij dat ze hoger zijn dan het cp wat jij kan trainenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef Tweek het volgende:
20 great pokeballs om een cp:??? fearow te pakken, niet gepakt.
Dit is een gok ik weet het niet zeker![]()
quote:
Deze man staat iets groots te wachtenIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ooooh zo tof als ze continu ontsnappenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef Tweek het volgende:
20 great pokeballs om een cp:??? fearow te pakken, niet gepakt.Je verwacht dat op een gegeven moment na een behoorlijk aantal verliezen de kans 100% wordt, maar nee. Dan vliegen ze gewoon weg oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: