abonnement Unibet Coolblue
pi_163818609
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dan zouden ze al die lui met een Turkse vlag met molotovs te lijf moeten gaan.
kom maar!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 juli 2016 @ 23:18:06 #152
365082 IPA35
Patriarch
pi_163818620
Locaties van verwijderde officieren...



Maar als al deze lui betrokken waren dan zouden er toch veel meer gewapende acties, op veel meer plaatsen, plaats hadden moeten vinden tegen de AKP machthebbers? Het blijft erg verdacht...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163818625
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat is toch iets anders dan dit:

[..]

Je hebt overigens niet alleen een irritante schrijfstijl met je ''zal ik je een hint geven''.

Wetten direct door het leger gedicteerd. Daar zit bijna 35 jaar tussen. Met alle veranderingen van dien. Reken er maar op dat Erdogan meer in de melk te brokkelen heeft qua wetgeving dan het leger.
Nogmaals. blijf je huiswerk doen

Kenan Evren de brein achter de staatsgreep was tot 1989 aan de macht als president van het land
Verder is van artikel 26 alleen c1 aangepast in de 36 jaar:

quote:
Article 26: Freedom of Expression and Dissemination of Thought
c1. (As amended on October 17, 2001) Everyone has the right to express and disseminate his thoughts and opinion by speech, in writing or in pictures or through other media, individually or collectively. This right includes the freedom to receive and impart information and ideas without interference from official authorities. This provision shall not preclude subjecting transmission by radio, television, cinema, and similar means to a system of licensing.
c2. The exercise of these freedoms may be restricted for the purposes of protecting national security, public order and public safety, the basic characteristics of the Republic and safeguarding the indivisible integrity of the State with its territory and nation, preventing crime, punishing offenders, withholding information duly classified as a state secret, protecting the reputation and rights and private and family life of others, or protecting professional secrets as prescribed by law, or ensuring the proper functioning of the judiciary.
c3. The formalities, conditions and procedures to be applied in exercising the right to expression and dissemination of thought shall be prescribed by law.
De resterende wetten dateren van de Junta periode, waren al van kracht voordat Erdogan ook maar iets te zeggen had over iets.
pi_163818661
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nogmaals. blijf je huiswerk doen

Kenan Evren de brein achter de staatsgreep was tot 1989 aan de macht als president van het land
Verder is van artikel 26 alleen c1 aangepast in de 36 jaar:

[..]

De resterende wetten dateren van de Junta periode, waren al van kracht voordat Erdogan ook maar iets te zeggen had over iets.
Erdogan voert alleen maar de grondwet, gedicteerd door het leger, uit.

Duidelijk.
  Moderator zondag 17 juli 2016 @ 23:20:24 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163818668
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik wil van jou een second opinion hierop.
ik denk dat jullie beiden gelijk hebben :P

een tank in zijn eentje is maar een tank maar als het ze daadwerkelijk menens was geweest dat er een veelvoud aan doden zou zijn gevallen

viel me ook op dat het om de modernere exemplaren ging en niet om het oudere materiaal dat je altijd door de bergen ziet stampen als er weer problemen met de Koerden zijn ... ik denk dat men vroeg genoeg heeft ingezien dat de staatsgreep niet ging slagen en de mannen die al aanwezig waren hebben opgeofferd zonder de rest in te zetten

daarom slaat Erdogan nu als een blinde debiel om zich heen, dat zou hij eigenlijk niet moeten doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163818690
zelfs in pakistan zijn er meer democraten dan in het westen

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163818694
Met zulke nationalistische Turken als Triggershot is ook niet te praten.
pi_163818703
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:13 schreef michaelmoore het volgende:
Erdogan is nu almachtig in Turkije en hij kan doodmaken wie hij wil en hij blijft president tot hij 100 is
Er zijn nog altijd 650.000 soldaten. Hij kan ze moeilijk allemaal over de kling jagen. Hij sluit er vanzelf een paar te veel op (en heeft zelfs zijn meest trouwe militaire adviseur) opgesloten), waar na de rest alsnog in opstand komt. Die mob rule gaat de AKP ook niet volhouden.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef IPA35 het volgende:
Locaties van verwijderde officieren...

[ afbeelding ]

Maar als al deze lui betrokken waren dan zouden er toch veel meer gewapende acties, op veel meer plaatsen, plaats hadden moeten vinden tegen de AKP machthebbers? Het blijft erg verdacht...
Mijn vermoeden is dat die generaal van het 1e leger die de coup afwees eigenlijk ook mee deed, maar besloot om de kant van Erdogan te kiezen en zijn mede rebellen heeft verraden om zo zelf benoemd te worden als nieuwe leger chef. Dat lag er iets te veel bovenop.

Daarbij zullen er twee soorten conspirators geweest zijn. Degene die actief operaties uitvoerde (lage officieren) en degene die opzettellijk geen actie wilden ondernemen om bijvoorbeeld de rebellen vliegtuigen uit te schakelen.
pi_163818705
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Met zulke nationalistische Turken als Triggershot is ook niet te praten.
trigger is geen turuk...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 17 juli 2016 @ 23:21:52 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163818715
ik zei het al eerder, het is eigenlijk vrij rustig verlopen allemaal

ik verwacht er nog 1 binnen een jaar tenzij Erdogan ineens uit een heel ander vaatje gaat tappen (of per ongeluk de juiste mensen oppakt)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163818716
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

trigger is geen turuk...
Wat dan wel?
  zondag 17 juli 2016 @ 23:22:03 #162
365082 IPA35
Patriarch
pi_163818719
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

trigger is geen turuk...
Hij behoort tot een volk dat eigenlijk Turks had willen zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Moderator zondag 17 juli 2016 @ 23:22:18 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163818728
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij behoort tot een volk dat eigenlijk Turks had willen zijn.
lekker belangrijk :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 17 juli 2016 @ 23:22:25 #164
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163818733
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef IPA35 het volgende:
Locaties van verwijderde officieren...

[ afbeelding ]

Maar als al deze lui betrokken waren dan zouden er toch veel meer gewapende acties, op veel meer plaatsen, plaats hadden moeten vinden tegen de AKP machthebbers? Het blijft erg verdacht...
Toen ze faalde Erdogan te onderscheppen en Chief of General Staff achter zich te krijgen viel hun plan uit elkaar.
pi_163818746
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik denk dat jullie beiden gelijk hebben :P

een tank in zijn eentje is maar een tank maar als het ze daadwerkelijk menens was geweest dat er een veelvoud aan doden zou zijn gevallen

viel me ook op dat het om de modernere exemplaren ging en niet om het oudere materiaal dat je altijd door de bergen ziet stampen als er weer problemen met de Koerden zijn ... ik denk dat men vroeg genoeg heeft ingezien dat de staatsgreep niet ging slagen en de mannen die al aanwezig waren hebben opgeofferd zonder de rest in te zetten

daarom slaat Erdogan nu als een blinde debiel om zich heen, dat zou hij eigenlijk niet moeten doen
_O_

quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

trigger is geen turuk...
Hij heeft moeite met zich eerst te verdiepen in zaken voordat hij er uitspraken over doet, laat hem denken wat hij wil.
pi_163818752
quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef Slayage het volgende:
zelfs in pakistan zijn er meer democraten dan in het westen

[ afbeelding ]
In westerse democratieën hangen mensen ook zoiets aan wat de scheiding der machten heet. Als je daar als politicus overheen gaan vinden mensen je al snel geen democraat meer.
  zondag 17 juli 2016 @ 23:23:04 #167
365082 IPA35
Patriarch
pi_163818755
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

lekker belangrijk :')
In Albanië hangt alles vol met Turkse vlaggen. Verklaart zijn obsessie met Erdo (ten dele), of niet dan?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163818761
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Met zulke nationalistische Turken als Triggershot is ook niet te praten.
Ik vind Triggershot vaak een lul eerste klasse, maar hij is geen nationalist, al is hij wel een liefhebber van Erdogan :r Moet wel zeggen dat zijn kennis vaak on point is, hoor.. dat het niet in je straatje past is anders.
pi_163818764
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij behoort tot een volk dat eigenlijk Turks had willen zijn.
Sus lannnn!
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

lekker belangrijk :')
Je zou denken van niet. :D
pi_163818776
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef IPA35 het volgende:
Locaties van verwijderde officieren...

[ afbeelding ]

Maar als al deze lui betrokken waren dan zouden er toch veel meer gewapende acties, op veel meer plaatsen, plaats hadden moeten vinden tegen de AKP machthebbers? Het blijft erg verdacht...
Er zijn ook 600 gevechtspiloten gevangen genomen. Als er een oorlog uitbreekt met een ander land dan heeft Turkije bijna geen luchtmacht.
pi_163818780
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:23 schreef IPA35 het volgende:

[..]

In Albanië hangt alles vol met Turkse vlaggen. Verklaart zijn obsessie met Erdo (ten dele), of niet dan?
Nobody cares.
pi_163818790
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat dan wel?
hij is een brada from another motha
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 juli 2016 @ 23:24:25 #173
365082 IPA35
Patriarch
pi_163818796
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Toen ze faalde Erdogan te onderscheppen en Chief of General Staff achter zich te krijgen viel hun plan uit elkaar.
Niet per se waar. Maar een langer durende actie (namelijk de strijd aanknopen met de loyalisten) is lastiger omdat veel voetvolk pro-Erdo is.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163818800
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik vind Triggershot vaak een lul eerste klasse, maar hij is geen nationalist, al is hij wel een liefhebber van Erdogan :r Moet wel zeggen dat zijn kennis vaak on point is, hoor.. dat het niet in je straatje past is anders.
:@ O+

En nu weer staatsgreep voor de mods gaan flippen :*
pi_163818801
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

_O_

[..]

Hij heeft moeite met zich eerst te verdiepen in zaken voordat hij er uitspraken over doet, laat hem denken wat hij wil.
Een Nederlander zegt niet ''de brein achter de staatsgreep''.

Je hebt in ieder geval een Turks gespind standpunt in deze hele kwestie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')