Waar trap ik in?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toch knap dat als het een herhaling is dat jij en anderen er met open ogen in trappen.
Roepen dat het een herhaling is ipv op te merken dat het provocateurs zijn die op iets anders uit zijn.quote:
Als je tegen een regulier leger vecht ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:41 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Niet per se. Al sinds de Spaanse Burgeroorlog blijkt dat tanks alleen effectief zijn in combinatie met infanterie (en luchtsteun, mochten we spreken over een vijandelijk leger). Tijdens bijvoorbeeld de slag om Tobruk wisten Italiaanse soldaten met louter zelfgemaakte bommen en molotovcocktails tanks uit te schakelen. Het gevaar voor tanks zit hem vooral in of het creëren van een fuik waar infanterie/burgers niet uit kunnen en actief op geschoten kan worden of beschietingen op lange afstanden. In het geval van deze (al dan niet tussen aanhalingstekens) coup zijn tanks zonder infanterie nutteloos.
Dit inderdaad. Die aanname haast wel hier dat iedereen turks kan...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:47 schreef Karkarov het volgende:
[..]
Kunnen Turkse tweets niet standaard even vertaald worden?
misselijkmakend overigens dat de NOS dood leuk zegt, dat er in turkije geen oppositie, geen onafhankelijke media en rechtspraak is. vuile vieze leugens worden verspreid en betaald door mijn belasting geldquote:Op zondag 17 juli 2016 22:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, hier is de link, vanaf 30 minuten ongeveer http://nos.nl/uitzending/17053-nieuwsuur.html
Luister, ik weet niet welke partijen gisteren hun gang zijn gegaan, dat weet ik allemaal niet. Wel weet ik dat iemand bezig is om tweestrijd te creëeren omdat dat goed uitkomt.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Roepen dat het een herhaling is ipv op te merken dat het provocateurs zijn die op iets anders uit zijn.
Die haatbaarden zijn al flink tegen onbewapende soldaten.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je tegen een regulier leger vecht ja.
Het pantser van de moderne tank is natuurlijk van een totaal ander kaliber dan die van de WW2 tanks... Zolang de burgers niet in het bezit zijn van AT wapens met holle lading zijn ze kansloos...
1 Schot HE en al die grote bekken te voet zijn verdwenen...
Met aanpassingen aan de grondwet kan dat wel. En dat is precies wat erdo wil. Toevallig johquote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja idd die turkse jurist zei ook wat deze man zegt, gewoon om het volkssentiment te sussen
idd dit is exact wat hij zei, zojuist zit het gesprek nu ook te volgenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de mensen die het hebben over aanvallen op de Aleviler, dit is belangrijk (!). Kijk het filmpje maar af. Half uur geleden op tv uitgezonden. Deze aanvallen voorspelde Mete Yarar al.twitter:aliarslan3460 twitterde op zondag 17-07-2016 om 22:29:30Mete Yarar'a kulak verin ve uyanık olun ! Başarısız olacaklarını bile bile darbeye teşebbüs edenler neler yapmaz.? https://t.co/12x38xoKdr reageer retweet
jammer heh dat de coup is misluktquote:
nog nietquote:
Haydar Basquote:Op zondag 17 juli 2016 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waar moeten ze dan op stemmen eigenlijk?
Die turkse teksten die hier gedumpt worden dragen echt niks bij zonder vertaling.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de mensen die het hebben over aanvallen op de Aleviler, dit is belangrijk (!). Kijk het filmpje maar af. Half uur geleden op tv uitgezonden. Deze aanvallen voorspelde Mete Yarar al.twitter:aliarslan3460 twitterde op zondag 17-07-2016 om 22:29:30Mete Yarar'a kulak verin ve uyanık olun ! Başarısız olacaklarını bile bile darbeye teşebbüs edenler neler yapmaz.? https://t.co/12x38xoKdr reageer retweet
Als je dan weigert te luisteren naar mensen die vertellen wat er nu gebeurt....quote:Op zondag 17 juli 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister, ik weet niet welke partijen gisteren hun gang zijn gegaan, dat weet ik allemaal niet. Wel weet ik dat iemand bezig is om tweestrijd te creëeren omdat dat goed uitkomt.
Even een vraagje hoe oud ben jij ongeveer?
Dat Erdogan een lijst met 2000+ rechters produceert die moeten wijken geeft al aan hoe verziekt de situatie in Turkije is.. #Nieuwsuurquote:Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:VogelvrijeHArts twitterde op zondag 17-07-2016 om 22:24:04Dat Erdogan een lijst met 2000+ rechters produceert die moeten wijken geeft al aan hoe verziekt de situatie in Turkije is.. #Nieuwsuur reageer retweet
dat verwacht ik ook, de doodstraf is idd formeel afgeschaft wegens het europa traject van turkije en dat traject alleen al heeft turkije en de turkse bevolking heel veel gebracht. ik zie de turken nu niet opeens een u turn maken. dat is rationeel bekeken, maar emotie zegt natuurlijk dat ik graag al die coup pleger graag zie hangen op het taksim pleinquote:Op zondag 17 juli 2016 22:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelijk hebben, want dat zou heel veel levens sparen.
Even los van dat het kort door de bocht is; wat is er niet waar van dan?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn god zeg, verder dan dit komen veel FOK!kers ook niet.
Die onafhankelijke rechtspraak was er... Maar ja, nu er een kleine 3000 rechters in de WW zitten is dat natuurlijk een stuk minder geworden...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
misselijkmakend overigens dat de NOS dood leuk zegt, dat er in turkije geen oppositie, geen onafhankelijke media en rechtspraak is. vuile vieze leugens worden verspreid en betaald door mijn belasting geld
Dat is uiteraard de straf voor media die niet uitzenden wat jou goeddunkt... Dat staat een beetje haaks op je "onafhankelijke media" opmerking hierboven he.quote:daarom kots ik al geruime tijd op de NOS en hun deelname aan de hetze tegen turkije en erdogan. en daarom was de NOS gisteren in rotterdam "belaagt"
Het ziet er naar uit dat er nog steeds een poging gaande is als ik Mete Yarar mag geloven. Niet actief, maar passief op de achtergrond, wachten op een goed moment om toe te slaan.quote:
De democratie heeft gewonnen!!!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat Erdogan een lijst met 2000+ rechters produceert die moeten wijken geeft al aan hoe verziekt de situatie in Turkije is.. #Nieuwsuur
en iedereen vind dit normaal in Turkije
Geef gehoor aan wat Mete zegt en wees alert, diegenen die willens en wetens een coup plegen terwijl ze weten dat ze zullen falen, waartoe zijn ze niet in staat?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die turkse teksten die hier gedumpt worden dragen echt niks bij zonder vertaling.
Is echt hinderlijk.
Er wordt hierboven op de NOS gehaat omdat ze onafhankelijke rechtspraak in Turkije in twijfel tekkenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat Erdogan een lijst met 2000+ rechters produceert die moeten wijken geeft al aan hoe verziekt de situatie in Turkije is.. #Nieuwsuur
en iedereen vind dit normaal in Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |