SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team MysticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team InstinctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
[ Bericht 1% gewijzigd door Shadowkid053 op 17-07-2016 21:06:13 ]![]()
Dit weekend*quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef Lastpost het volgende:
Nou, dat was een drama vandaag zeg qua servers.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!
Your beauty never ever scared me.![]()
Dacht effe een rondje te lopen, dikke lag.. Denk dat ik maar weer terug naar huis loop..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oh dat is wel heel kut. Al een paar keer opnieuw proberen in te loggen?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!![]()
Dafuqquote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!![]()
Wel je Pokemon behouden?Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Hoe laat gaan die kut servers het eens doen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Heb de OP wat aangepast. De wat langere stukken tekst staan nu in spoiler tags zodat het wat overzichtelijker is.![]()
Jaquote:Op zondag 17 juli 2016 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel kut. Al een paar keer opnieuw proberen in te loggen?![]()
Iets van GPS spoofing gedaan?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!Of saté?![]()
Oh fijn! Ik vond het al zo'n chaos. Maar veel ervan staat hier ook trouwens: POK / Pokémon Go FAQquote:Op zondag 17 juli 2016 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heb de OP wat aangepast. De wat langere stukken tekst staan nu in spoiler tags zodat het wat overzichtelijker is.Your beauty never ever scared me.![]()
Google account of ptc?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Ik zat op niveau 13. Log ik net opnieuw in, ben ik terug gezet naar niveau 3!!!!!!!!!!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net dat ik weer op pad ga liggen de servers weer plat
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh fijn! Ik vond het al zo'n chaos. Maar veel ervan staat hier ook trouwens: POK / Pokémon Go FAQ
Vraag aan iedereen:
FAQ spul uit de OP en hier een slowchat van maken?![]()
Van mij mag er best veel uit de OP. Met een link naar de FAQ erbij.Your beauty never ever scared me.![]()
Laden op wifi lukt wel op 4g voor geen meter vandaag. Elke keer weer terug naar huis lopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Van mij mag er best veel uit de OP. Met een link naar de FAQ erbij.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Er zat hier trouwens ergens een Lugia in de buurt, maar waar ik ook naartoe ging, ik kreeg hem niet te pakken (ik weet van de voetjesglitch), wel jammer
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Iemand in mijn buurt is slim geweest, zit een gym in een schoolgebouw wat nu paar weken dicht is.. Vanuit buiten kan je niet dicht genoeg in de buurt komen, too far away.![]()
Ik dacht dat dit sowieso al de SC was geworden.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt.
Vraag aan iedereen:
FAQ spul uit de OP en hier een slowchat van maken?![]()
Ik ookquote:Op zondag 17 juli 2016 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit sowieso al de SC was geworden.
Niet trollen pls.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zat hier trouwens ergens een Lugia in de buurt, maar waar ik ook naartoe ging, ik kreg hem niet te pakken (ik weet van de voetjesglitch), wel jammer![]()
Misschien vanaf volgende deel (of nu als een mod het kan aanpassen) als TT: [Pokémon GO SC]Your beauty never ever scared me.![]()
Er staat al weinig in de op.. waarom zo zeikenquote:Op zondag 17 juli 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Van mij mag er best veel uit de OP. Met een link naar de FAQ erbij.![]()
![]()
Dat kan dus niet hč, Lugia is Gen II.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zat hier trouwens ergens een Lugia in de buurt, maar waar ik ook naartoe ging, ik kreg hem niet te pakken (ik weet van de voetjesglitch), wel jammer
Was vast een Fearow.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ja, dat besefte ik me net, is onmogelijkquote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan dus niet hč, Lugia is Gen II.
Was vast een Fearow.
Spank his ass and call him sparky.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Friday12 het volgende:
Deze verdient een solo optreden
[ afbeelding ]
U Jelly?![]()
Woowquote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
U Jelly?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Heb de andere 2 al dus word ie zeker! Nog wat candies nodigquote:Op zondag 17 juli 2016 20:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Spank his ass and call him sparky.![]()
Evolve hem, ben benieuwd naar de CP.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
U Jelly?![]()
Oh tofquote:![]()
![]()
Trouwens:Is dat een idee?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Misschien vanaf volgende deel (of nu als een mod het kan aanpassen) als TT: [Pokémon GO SC]Aangezien andere SC's ook zo'n TT hebben
. Is het ook makkelijker te zien .
TR gemacht. Kijken of het nu al kanquote:Op zondag 17 juli 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh tof![]()
![]()
Trouwens:
[..]
Is dat een idee?Aangezien andere SC's ook zo'n TT hebben
. Is het ook makkelijker te zien .
![]()
![]()
Tof.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
TR gemacht. Kijken of het nu al kanYour beauty never ever scared me.![]()
Net een rondje van 3 km gedaan, maar er is 0,0 geregistreerd. Alleen een balletje dat continu blijft draaien.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Lol ik was niveau 3, log ik opnieuw in ben ik level 13, en 250 pokemons erbij!🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat heb ik dus ook, mijn km's worden niet goed bijgehoudenquote:Op zondag 17 juli 2016 20:55 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Net een rondje van 3 km gedaan, maar er is 0,0 geregistreerd. Alleen een balletje dat continu blijft draaien.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:55 schreef raptorix het volgende:
Lol ik was niveau 3, log ik opnieuw in ben ik level 13, en 250 pokemons erbij!
Smorgens om 5u beginnen. Misschien eens lopen naar mijn werk. Denk dat ik geen server problemen zal hebbenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Kun je als je met Australische versie begonnen bent deze verwijderen en de Nederlandse erop zetten en doorgaan waar je was?![]()
Jaquote:Op zondag 17 juli 2016 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je als je met Australische versie begonnen bent deze verwijderen en de Nederlandse erop zetten en doorgaan waar je was?![]()
Ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je als je met Australische versie begonnen bent deze verwijderen en de Nederlandse erop zetten en doorgaan waar je was?Your beauty never ever scared me.![]()
jaquote:Op zondag 17 juli 2016 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je als je met Australische versie begonnen bent deze verwijderen en de Nederlandse erop zetten en doorgaan waar je was?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat heb ik vandaag ook al erg vaak gehad. Soms behoud je de vangst gewoon wel, althans ik wel.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:57 schreef luckass het volgende:
derde vangst van de dag waarbij het spel vastloopt![]()
![]()
Jij?
![]()
Thuis hier op WiFi werkt het perfect en blijf ik ongelimiteerd Ratata's vangen, maar op 4G doet 'ie echt weinig
Andere ook last van dat als je een Pokemon wilt transferren dat het scherm heel laggy is op android?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Lekker sportief!quote:Op zondag 17 juli 2016 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Smorgens om 5u beginnen. Misschien eens lopen naar mijn werk. Denk dat ik geen server problemen zal hebben
Hopelijk vang je nog een paar mooie dan!![]()
![]()
Ik had net een Drowzee geëvolueerd naar Hypno, mijn hoogste was 326 is nu een 588 Hypno. Vang ik daarna een Drowzee van 420
Of saté?![]()
Misschien zijn de servers niet overbelast maar de 4G netwerken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Soms wel soms niet iddquote:Op zondag 17 juli 2016 20:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook al erg vaak gehad. Soms behoud je de vangst gewoon wel, althans ik wel.Jij?
![]()
Jep, sinds eergisteren heb ik daar last van volgens mij. Eerder had ik dat probleem niet. Vervelendquote:Op zondag 17 juli 2016 20:58 schreef raptorix het volgende:
Andere ook last van dat als je een Pokemon wilt transferren dat het scherm heel laggy is op android?![]()
![]()
Ik wilde ook net weer gaanquote:Op zondag 17 juli 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
Net dat ik weer op pad ga liggen de servers weer plat![]()
![]()
Klopt ja, dat is een vrij zeldzame Pokémon in het spel. Heb je 'm gevangen?quote:Op zondag 17 juli 2016 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, ik hoorde van iemand dat Porygon erg populair is?![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm jaquote:Op zondag 17 juli 2016 21:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is een vrij zeldzame Pokémon in het spel. Heb je 'm gevangen?![]()
Ik heb het ook op wifi hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien zijn de servers niet overbelast maar de 4G netwerken![]()
![]()
Er is ook nergens bekend wanneer dingen het weer doen ofzo zeker?
Hoe lang kan dit duren voor een wereldwijd populair spel? Flikker er effe een miljoen tegenaan voor de beste it'ers ofzo. Weet ik veel.
Ik wil spelen
Als het maar goed klinkt.![]()
Weet niet of het per se heel zeldzaam is, maar wel bijzonder en een leuke vangst natuurlijk!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:00 schreef raptorix het volgende:
Vandaag een Golduck gevang van 286 CP is dat zeldzaam?![]()
Goed bezig!![]()
![]()
Zo uit mijn eigen ervaring schat ik dat ze nu op een stuk of 1200 a 2000 servers draaien, maar op een gegeven loop je tegen andere problemen aan.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:01 schreef geitenbrei het volgende:
Er is ook nergens bekend wanneer dingen het weer doen ofzo zeker?
Hoe lang kan dit duren voor een wereldwijd populair spel? Flikker er effe een miljoen tegenaan voor de beste it'ers ofzo. Weet ik veel.
Ik wil spelen🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Vandaag een Hypno van CP202 gevangen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja na een paar keer wel maar heeft ook geen zin om te gaan als hij bij elke vangst toch vastloopt. Misschien ga ik wat later nog.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Aawh![]()
Nog eens proberen te starten helpt ook niet?![]()
Wat een onozele schatting... dat is appels met peren vergelijken, zoveel ruimte zit er tussen je aantallen...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo uit mijn eigen ervaring schat ik dat ze nu op een stuk of 1200 a 2000 servers draaien, maar op een gegeven loop je tegen andere problemen aan.No Guts, No Glory![]()
Dikkequote:Op zondag 17 juli 2016 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, mijn km's worden niet goed bijgehouden
Jammer van de kleur.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
<- Ff m'n ''team gif'' op m'n UI geplakt.![]()
Gewoon iets in die orde, het hangt ook sterk af wat voor servers, ook een redelijk dikke schatting, maar over dat soort aantallen heb je het ongeveer, heb ook wel dingen gedaan met extreme load vandaar.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:04 schreef nuget het volgende:
[..]
Wat een onozele schatting... dat is appels met peren vergelijken, zoveel ruimte zit er tussen je aantallen...🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
yquote:Op zondag 17 juli 2016 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo uit mijn eigen ervaring schat ik dat ze nu op een stuk of 1200 a 2000 servers draaien, maar op een gegeven loop je tegen andere problemen aan.
21:05 -> 15:05 in New York en Los Angles 12:05Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
<- Ff m'n ''team gif'' op m'n UI geplakt.![]()
En Nieuw Zeeland nu 7:05 dus die staan ook langamerhand op.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
y
21:05 -> 15:05 in New York en Los Angles 12:05Of saté?![]()
Ik wilde zo nog een rondje lopen, maar ik las maar ff een pauze in tot de servers normaal werken.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ik heb alleen vanmorgen even kunnen inloggen..👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Dat zal nog wel een paar dagen/weken durenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wilde zo nog een rondje lopen, maar ik las maar ff een pauze in tot de servers normaal werken.
Deze gebruiktquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens in Photoshop transparant gemaakt en kleur veranderd.![]()
Ik heb nog steeds de Australische versie. Kan ik deze dan gewoon verwijderen en de nieuwe uit de Nederlandse app store halen? Ben zo bang dat hij mijn gegevens niet opslaat ofzo en alles weg is![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Deze gebruiktZou je deze voor mij in UI vorm kunnen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens in Photoshop transparant gemaakt en kleur veranderd.![]()
http://i.imgur.com/X9MNsHp.mp4![]()
Ja dat kan, alleen vraag ik me af of het verschil maakt of je de NL of Aus/US app gebruikt..quote:Op zondag 17 juli 2016 21:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb nog steeds de Australische versie. Kan ik deze dan gewoon verwijderen en de nieuwe uit de Nederlandse app store halen? Ben zo bang dat hij mijn gegevens niet opslaat ofzo en alles weg is![]()
Gisternacht dit van iemand gekregen nadat hij vroeg bij welk team ik hoorde
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 21:10:25 ]![]()
Bij Android update hij hem gewoon als je hem installeert en niet hebt verwijderd, je hoeft hem niet te verwijderen. Maar goed verwijderen kan ook, als je inlogt heb je alles weer.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb nog steeds de Australische versie. Kan ik deze dan gewoon verwijderen en de nieuwe uit de Nederlandse app store halen? Ben zo bang dat hij mijn gegevens niet opslaat ofzo en alles weg isYour beauty never ever scared me.![]()
Gisternacht hier een lure neergegooit, kwam er een gloom op af. Paar jongens kwamen naar ons toe met de vraag of die lure van ons was. Vervolgens tot 1 uur snachts o.i.d. met z'n allen lopen jagen op pokemon. Machop gevangen![]()
![]()
Oh leukquote:Op zondag 17 juli 2016 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Waar koop je datquote:Op zondag 17 juli 2016 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Kan gewoon las ik net.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik gok zo dat ze komende werkweek zich druk bezig gaan houden met het server probleem.Your beauty never ever scared me.![]()
Welk deel van de gif? Want met deze lengte qua frames wordt 'ie te groot voor Fok om te uploaden.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zou je deze voor mij in UI vorm kunnen maken?![]()
http://i.imgur.com/X9MNsHp.mp4![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik gok zo dat ze het nu druk hebben met serverproblemen.![]()
Eerste helft van de gif. Of is hij dan nog steeds te groot?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welk deel van de gif? Want met deze lengte qua frames wordt 'ie te groot voor Fok om te uploaden.![]()
Het is waarschijnlijk geen server probleem, kennelijk zijn er bepaalde functies in de app die niet lekker in elkaar zitten, dan kun je schalen wat je wilt, maar daar red je het niet mee, mijn verwachting is dat de grootste performance problemen binnen 2 weken gefixed zullen zijn.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Van geel kan je beter een psyduck maken die omgeven is door mewtwo'squote:Op zondag 17 juli 2016 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bwhehehehe. Kan je van rood wel fire and blood maken. En geel ours is the fury
Gele team doet een beetje voor spek- en bonen mee heb ik het idee![]()
Gister 1 van 600+quote:Op zondag 17 juli 2016 20:52 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
U Jelly?
Werd een 1200 Jolteon op verzoek uiteraard![]()
Heb het ook opgegeven. Morgen maar weerquote:Op zondag 17 juli 2016 21:29 schreef Friday12 het volgende:
Yep alles blijft laden dan maar lekker op de bank gaan liggen zo![]()
Ik wil wel het Amsterdam topic maken. Hoe doe ik zo'n tagje in de TT?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:30 schreef picodealion het volgende:
Iedereen die klaagt over de servers: heb je mooi tijd even een leuk topic in POK aan te maken.
![]()
Gewoon [blokhaken] eromheen.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel het Amsterdam topic maken. Hoe doe ik zo'n tagje in de TT?![]()
Nou, het is weer compleet hopeloos. Ik ga even lopen, welgeteld 1 keer een kaart gezien. Loading icoontje bleef maar draaien, ik zag verder niks. Opnieuw inloggen.. vergeet het maar.
Dus weer terug naar huis.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Langer/spannender dan dit kan niet i.v.m. bestandsgrootte.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eerste helft van de gif. Of is hij dan nog steeds te groot?Ik had zelfs het einde mooier gemaakt met 5 frames en toen weigerde Fok al.
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurt er eigenlijk als je in een gevecht was? Ik had net in een gym een pokemon verslagen toen de server plat ging, zou dat nog opgeslagen zijn?![]()
![]()
Wat een kutspel zeg. Had een incense aangezet terwijl ik aan het fietsen was. Overal witte cirkels (dus Pokemons) maar door serverproblemen bleef het bij cirkels. Had er wel 20 kunnen vangen anders.![]()
Net 1,5 uur door Utrecht gelopen. Tientallen mensen gezien die net als ik de hele tijd vast zaten in het laadscherm... Beter fixen ze die shit snel.![]()
Moet je die incense niet op 1 plek doen dan?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:41 schreef MCH het volgende:
Wat een kutspel zeg. Had een incense aangezet terwijl ik aan het fietsen was. Overal witte cirkels (dus Pokemons) maar door serverproblemen bleef het bij cirkels. Had er wel 20 kunnen vangen anders.![]()
Nee, lopende krijg je vaker Pokemons.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je die incense niet op 1 plek doen dan?![]()
Als je loopt elke minuut mits je 200m+ hebt afgelegd, als je op dezelfde plek blijft krijg je elke 5 min een pokémon om te vangen.![]()
Nee juist niet. Lopend komt er veel meer op incense af, iemand heeft een stukje broncode gevonden en daarin staat dat stilzittend elke 5 minuten iets op incense afkomt, maar lopend tot 1 per minuut (maximum te behalen bij 200m per minuut, oftewel 12km/h).quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je die incense niet op 1 plek doen dan?![]()
Wow, dit ziet er super uit. Thanks!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Langer/spannender dan dit kan niet i.v.m. bestandsgrootte.Ik had zelfs het einde mooier gemaakt met 5 frames en toen weigerde Fok al.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 21:47:00 ]![]()
Graag gedaan!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wow, dit ziet er super uit. Thanks!![]()
Uh? Kijk m'n UI nu.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wow, dit ziet er super uit. Thanks!
[..]![]()
![]()
![]()
Ah top!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm, had een paar UI's verwijderd en nu doet hij het wel.;s
![]()
![]()
Ik kom er nu niet meer in, maar net wel nog een rondje in de stad gedaan. Verbinding was wel ff ruk. Verbaas me er dan wel over dan toch lures inzetten, ik wacht daar nog wel ff mee tot ik niet elke 5 minuten moet herstarten.
Nieuw in mijn lijstje:
Meowth
Eevee
Oddish (ei)![]()
quote:Thank you for destroying a complete weekend. I am not sure if the first hype will last, this game has simply to much problemsYour beauty never ever scared me.![]()
Ik zit op level 6 maar heb zin om helemaal opnieuw te beginnen als ik mobiel internet heb. Ik wil nl dit doen om meer in beweging te komen en nu cheat ik alleen vanuit de bureaustoel of vanaf stations.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
het zou eerlijk zijn om landen zo als Amerika die als eerste toegang hadden nu een tijdje eruit te gooien zodat de nieuwe landen ook de ervaring van de eerste week kunnen hebben toen het wel werkte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ze zijn wel extreem dom bezig. Ze hebben goud in handen maar op deze manier is het over een paar dagen voorbijquote:![]()
Als dit te lang duurt is mijn interesse vanzelf ook wel weer weg jaquote:Op zondag 17 juli 2016 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn wel extreem dom bezig. Ze hebben goud in handen maar op deze manier is het over een paar dagen voorbij
Hoi, team Valor represent[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dit is echt slecht zeg..."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
En die tracking fix moet zeker op prioriteitenlijst staan. Tracken van Pokemon is het leuke van dit spel. Nu is het als een kip zonder kop rondlopen en op de gok / random Pokemon tegen komen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn wel extreem dom bezig. Ze hebben goud in handen maar op deze manier is het over een paar dagen voorbij![]()
Ik was al blij als ik als kip zonder kop kon rondlopen vanwege mijn eggs:pquote:Op zondag 17 juli 2016 22:21 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
En die tracker fix moet zeker op prioriteitenlijst staan. Tracken van Pokemon is het leuke van dit spel. Nu is het als een kip zonder kop rondlopen en op de gok / random Pokemon tegen komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 17-07-2016 22:46:02 ]![]()
Echt he... Wat een idioot.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:24 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met sommige mensen
http://www.digitaltrends.(...)-pokemon-go-players/Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Godver, wat een randdebielquote:Op zondag 17 juli 2016 22:24 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met sommige mensen
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Team Valor represent.![]()
Waardeloos, die servers vanavond. Speciaal nog even van de bank gekomen om een Starmie met CP 1091 te vangen, heb elf keer opnieuw moeten opstarten tot die de-spawnde en ik weer naar huis kon. Top dit.In the darkest night, we are the flame.![]()
Welkomquote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Loux het volgende:
Team Valor represent.![]()
Waardeloos, die servers vanavond. Speciaal nog even van de bank gekomen om een Starmie met CP 1091 te vangen, heb elf keer opnieuw moeten opstarten tot die de-spawnde en ik weer naar huis kon. Top dit..
![]()
Wat een blunder dat ze het naar zo veel landen hebben uitgerold dit weekend, vandaag nog Canada las ik net, terwijl niemand kan inloggen.
Ben heel benieuwd of ze dit nog gaan fixen binnen afzienbare tijd٩๏̯͡๏)۶![]()
er zullen nu genoeg mensen stoppen dus wordt vanzelf beterquote:Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een blunder dat ze het naar zo veel landen hebben uitgerold dit weekend, vandaag nog Canada las ik net, terwijl niemand kan inloggen.
Ben heel benieuwd of ze dit nog gaan fixen binnen afzienbare tijd![]()
![]()
Nog nooit zoveel kut op een server gezienDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Moet je de servers van pornhub eens bekijken:Pquote:Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Nog nooit zoveel kut op een server gezien![]()
Ik heb wel eens een server rack gezien waar een pornosite op werd gehost, maar dit overtreft het.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Nog nooit zoveel kut op een server gezien![]()
Gvdquote:Op zondag 17 juli 2016 22:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Moet je de servers van pornhub eens bekijken:P![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Moet je de servers van pornhub eens bekijken:P.
![]()
Ging ik even met een omweg naar huis fietsen, en geen pokemon kunnen vangen want servers
Ik kwam wel deze dames tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die kon ik niet vangen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
Ging ik even met een omweg naar huis fietsen, en geen pokemon kunnen vangen want servers
Koeien zijn lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die kon ik niet vangen![]()
Hier vliegt wat door de kamer.
Een mug...
Die wil ik wel vangen.
ik lees Harlingen, te dichtbij dit.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:24 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met sommige mensenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja als ze tussen een broodje zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze tussen een broodje zitten.![]()
![]()
jammer, zien er wel lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die kon ik niet vangenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan zijn ze meestal lekkerquote:Op zondag 17 juli 2016 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze tussen een broodje zitten.
- Ian Malcolm![]()
Dit zijn cloudservers, ik schat 1000+ probleem zit hem echt niet in de servers, maar in de app.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een server rack gezien waar een pornosite op werd gehost, maar dit overtreft het.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Voor de app maakt het niet uit hoeveel mensen er spelen. Juist het feit dat elke keer als Amerika wakker wordt of een nieuw land wordt toegevoegd de boel platligt wijst m.i. op de servers als de zwakke schakel.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit zijn cloudservers, ik schat 1000+ probleem zit hem echt niet in de servers, maar in de app.![]()
Aawhquote:Op zondag 17 juli 2016 22:45 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier vliegt wat door de kamer.
Een mug...
Die wil ik wel vangen.
Probeer toch maar een Pokéball naar 'm te gooien, wie weet helpt het!![]()
![]()
Hoe zit het met de eevee evoluties? Weet iemand dat? Al 3x een eevee geëvolueerd en zit nu met 3 Jolteon's![]()
![]()
Heb je de namen van te voren aangepast?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoe zit het met de eevee evoluties? Weet iemand dat? Al 3x een eevee geëvolueerd en zit nu met 3 Jolteon's![]()
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die kon ik niet vangen
Ik verwachtte iets totaal anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ze specifieke namen geven:quote:Op zondag 17 juli 2016 23:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoe zit het met de eevee evoluties? Weet iemand dat? Al 3x een eevee geëvolueerd en zit nu met 3 Jolteon's
Pyro -> Flareon
Sparky -> Jolteon
Rainer -> Vaporeon![]()
Volgens mij werkt dat maar 1 keer per eeveelution, daarna is het alsnog random.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:00 schreef Justevo het volgende:
[..]
Heb je de namen van te voren aangepast?![]()
Nee, alles standaard gelaten, eigenlijk alles met de hoogste CP bewaard en die geëvolueerd. Hadden ook alledrie andere attacks.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:00 schreef Justevo het volgende:
[..]
Heb je de namen van te voren aangepast?![]()
Met en zonder broodje. Zolang ze maar niet loeien als ze tussen een broodje zitten.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze tussen een broodje zitten.![]()
Ah thnx, dat wist ik niet, thnx !!quote:Op zondag 17 juli 2016 23:01 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Je kan ze specifieke namen geven:
Pyro -> Flareon
Sparky -> Jolteon
Rainer -> Vaporeon
Nog een vraag, nja opmerking. XL Pokémons hebben meer HP was mij opgevallen, maar als ik ze evolueer worden ze XS of gewoon normal. Is dit ook normaal?![]()
Is dit echt?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:01 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Je kan ze specifieke namen geven:
Pyro -> Flareon
Sparky -> Jolteon
Rainer -> Vaporeon
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Weet je wel dat ze vers zijn als ze nog loeien.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Met en zonder broodje. Zolang ze maar niet loeien als ze tussen een broodje zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij werkte het. Heb een Jolteon nuquote:Op zondag 17 juli 2016 23:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Heb het zelf niet geprobeerd, maar overal wordt gemeld dat het lijkt te werken.![]()
Farfetch'd, Tauros en Kangaskhan zijn regio-exclusive... (resp. JP, NA en Aus)?
Mr. Mime zou de EU-exclusive zijn
http://i.imgur.com/ofD2Be6.jpg![]()
Maar even zorgen dat ik een Tauros vang dan als ik in Canada benquote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef iBenny het volgende:
![]()
Pffff dat meen je niet -_-.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef iBenny het volgende:
http://i.imgur.com/ofD2Be6.jpg
Ga wel binnenkort naar de usa dat is wel nice xD![]()
Dat is een dikke databundel dan.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef iBenny het volgende:
http://i.imgur.com/ofD2Be6.jpgThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is juist leuk als we straks kunnen ruilen. Hopelijk zetten ze Mew op de maan en Lugia op de bodem van de oceaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef iBenny het volgende:
http://i.imgur.com/ofD2Be6.jpgNieuw is niet altijd beter.![]()
Geukkig kun je ze wel gewoon uit een ei krijgenquote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef iBenny het volgende:
![]()
Oh, dat zou best een reden kunnen zijnquote:Op zondag 17 juli 2016 23:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is juist leuk als we straks kunnen ruilen. Hopelijk zetten ze Mew op de maan en Lugia op de bodem van de oceaan.![]()
Ik heb nog niemand met die 3 gezien...quote:Op zondag 17 juli 2016 23:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geukkig kun je ze wel gewoon uit een ei krijgen![]()
Nah op reddit zijn er al mensen die zeggen dat ze bijv in amerika wonen en mr mime hebbenquote:Op zondag 17 juli 2016 23:06 schreef iBenny het volgende:
Heb er maar eens een Sparky genoemd danquote:Op zondag 17 juli 2016 23:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Heb het zelf niet geprobeerd, maar overal wordt gemeld dat het lijkt te werken.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hier ookquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ff wat pokestops bezoeken..quote:Op zondag 17 juli 2016 23:23 schreef YokiKater het volgende:
Awesome, ik heb 3 x Great Ball en that's it.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Hahaha! Een unieke kans dan schijnbaar!quote:Op zondag 17 juli 2016 23:09 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Maar even zorgen dat ik een Tauros vang dan als ik in Canada ben
Je zou 'm maar niet tegenkomen![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 23:27:24 ]![]()
Denk zelfs niet eens dat het echt is maar een virus ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:25 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen willen ze precies aan Nintendo betalen?
Anders zijn ze wel heel dom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren hele tijd servers down terwjl ik in Utrecht centrum was, vandaag terwijl ik op de boulevard van Noordwijk wasZo enorm jammer..
quote:Hoe kom jij online dan?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik merk wel dat als die servers weer online zijn na een tijdje offline te zijn geweest er altijd een Pokemon spawned waar je ook bent.![]()
JAAAAAAAAAWEZIJNWEERONLINEZoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Voordeel van al die uren server-ellende, is wel dat ik al sinds drie uur vanmiddag de leider ben van twee gyms.Hopelijk morgenmiddag nog steeds, dan heb ik eindelijk genoeg coins om een extra lucky egg aan te schaffen!
In the darkest night, we are the flame.![]()
Gewoon een powerbank kopen. Ook handig voor vakanties/festivals/etc, prima investering.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:46 schreef PlutoxMoon het volgende:
Mijn volgende smartphone wordt er 1 met lange accuduur.![]()
South Park gaat zooo hard inspelen op Pokémon GO.quote:![]()
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 17 juli 2016 23:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
South Park gaat zooo hard inspelen op Pokémon GO..
![]()
Ik heb al een halfjaar een 10k powerbank in bezit die ik weinig in gebruik heb gehad. Alleen voor navigatie, maar sinds deze week gebruik ik hem dagelijks. Ideaal ding, ook voor vakanties en dergelijke.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gewoon een powerbank kopen. Ook handig voor vakanties/festivals/etc, prima investering.![]()
http://www.banggood.com/O(...)-Bank-p-1011289.html
BEste powerbank![]()
Duurt wel minimaal 2 weken tot hij is bezorgd
Ik ben geil![]()
Ik sta naast zon confetti pokestop maar d'r gebeurt niet veel?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Om de paar minuten verschijnt er daar een als t goed isquote:Op zondag 17 juli 2016 23:52 schreef MPC60 het volgende:
Ik sta naast zon confetti pokestop maar d'r gebeurt niet veel?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik dus ook. Weinig tot geen pokemon. En als er 1 is, uiteraard een ratatatataquote:Op zondag 17 juli 2016 23:52 schreef MPC60 het volgende:
Ik sta naast zon confetti pokestop maar d'r gebeurt niet veel?De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Toch maar eens kijken voor zo'n powerbank. Volgende smartphone wordt waarschijnlijk een S7 Edge omdat-ie blijkbaar een lange accuduur heeft. Tot die tijd maar ff uithouden met m'n S4 die na een halve dag al leeg is.![]()
![]()
Als ik hier komende uur goede berichten qua server blijf lezen dan ga ik nog wel even een nachtelijke wandeling maken.Your beauty never ever scared me.![]()
Bij mij weedles als er eens 1 spawned.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik dus ook. Weinig tot geen pokemon. En als er 1 is, uiteraard een ratatatata
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Dat is wel hardcore zeg.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik hier komende uur goede berichten qua server blijf lezen dan ga ik nog wel even een nachtelijke wandeling maken.![]()
![]()
Ik had laatst iets gelezen over de top xx beste aanvallende Pokemon en verdedigende Pokemon. Iemand enig idee waar ik dat weer kan vinden?
Net vanuit mijn slaapkamer deze reus gevangen
Of saté?![]()
Waar kan ik veel rots en vuur pokemon vinden?
In mijn omgeving is veel water."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik wil dit ook wel weten ja.. Mijn Charizard maakt zichzelf niet!quote:Op maandag 18 juli 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
Waar kan ik veel rots en vuur pokemon vinden?
In mijn omgeving is veel water.![]()
Heb in de middag af en toe nog een pokestop kunnen plunderen, rest van de dag onmogelijk om te spelen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ok toch te lui om nu de deur uit te gaan. Heb maar een lure aangegooid bij huisLocaties van huis waar ik ze wil gebruiken staan ze toch telkens aan.
Spel draait nu wel soepel. Hoop echt zo dat de makers deze week de servers gaan fiksen.Your beauty never ever scared me.![]()
Het is nu veel te laat om de deur uit te gaan.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Ok toch te lui om nu de deur uit te gaan. Heb maar een lure aangegooid bij huisLocaties van huis waar ik ze wil gebruiken staan ze toch telkens aan.
Toen ik buiten de deur was, lag alles plat.
Die koeienfoto was het beste wat ik er uit kon halen
- Ian Malcolm![]()
Oh en wat ik nog hoop: Een functie dat ik meerdere Pokémon tegelijk aan kan klikken om weg te doen.Your beauty never ever scared me.![]()
Bij mij werkt die ook soepel. Sowieso een erg productief dagje gehad. Bij mijn bed spawned er meestal niets meer.Of saté?![]()
Ik kom er ook niet in. Speel met een Trainer Club account. ''Unable to authenticate. Please try again.'' De hele dag al.
Morgen weer een nieuwe dan maar.![]()
Wel zonde dit. Zou dit snel gefikst zijn? Want zo is het niet echt leuk natuurlijk.Als het maar goed klinkt.![]()
Op facebook iemand: die server problemen dat komt wel goed, geen zorgen maken: Kakuna RatataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Inloggen met Google?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:24 schreef geitenbrei het volgende:
Ik kom er ook niet in. Speel met een Trainer Club account. ''Unable to authenticate. Please try again.'' De hele dag al.
Morgen weer een nieuwe dan maar.![]()
Wel zonde dit. Zou dit snel gefikst zijn? Want zo is het niet echt leuk natuurlijk.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb vandaag alleen een paar kut ratten en van het vliegende soort kunnen vangen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Zo, 20 Pokeballs verder heb ik eindelijk een Raticate.
(Had ik ook al maar goed)Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, dan kom ik er wel in. Maar dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Ben nu in level 10, dus liever niet. Hoop gewoon dat ze snel die bug maken.
Als het maar goed klinkt.![]()
https://www.reddit.com/r/(...)iqpuqn0s&sh=f531a13cquote:Op maandag 18 juli 2016 00:10 schreef De-Hamster het volgende:
Ik had laatst iets gelezen over de top xx beste aanvallende Pokemon en verdedigende Pokemon. Iemand enig idee waar ik dat weer kan vinden?
[ afbeelding ]![]()
Whuuuutquote:Op maandag 18 juli 2016 00:10 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: