Lullo's was ook een pareltjequote:Op zondag 17 juli 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Lullo's was ook altijd leuk![]()
er zit een haar in mijn bier
quote:Op zondag 17 juli 2016 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een dipje hebt is het beste medicijn kwartiertje jiskefet kijken
Die vond ik dan weer wat minderquote:Op zondag 17 juli 2016 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]maar eigenlijk zijn ze bijna áltijd leuk, ook in debiteuren/ crediteuren
'k heb dat ook wel gedaan...maakt de pizza een stuk lekkerder. Maak je ook je eigen Pizza dan, of knikker je er een pizza van de AH in?quote:Op zondag 17 juli 2016 19:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, op zo'n steen. Ik ben benieuwd, nooit eerder gedaan
Bij Jumbo kan je Pizza Margaritha halen voor 3,50 euro, wordt ter plekker gemaakt ...quote:Op zondag 17 juli 2016 19:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, op zo'n steen. Ik ben benieuwd, nooit eerder gedaan
Ik heb ook zo'n snoeplust de laatste tijdquote:Op zondag 17 juli 2016 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Vanmorgen aardbeienvlaai gehad.
Vanmiddag werd kruimelvlaai geserveerd.
En nu heb ik nog twee stukken perenvlaai in de koelkast staan.![]()
Zonder verjaardagen.
tuurlijk. Ik ga toch niet zoveel moeite doen voor een diepvriespizzaquote:Op zondag 17 juli 2016 19:34 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
'k heb dat ook wel gedaan...maakt de pizza een stuk lekkerder. Maak je ook je eigen Pizza dan, of knikker je er een pizza van de AH in?
Die in Noord ja? Vind ik eigenlijk best wel een sfeerloze halquote:Op zondag 17 juli 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Jumbo kan je Pizza Margaritha halen voor 3,50 euro, wordt ter plekker gemaakt ...
Misschien haal ik er zo wel eentje![]()
Is Jumbo Foodmarkt hoor, niet gewone Jumbo
Is het ook welquote:Op zondag 17 juli 2016 19:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die in Noord ja? Vind ik eigenlijk best wel een sfeerloze hal
Succes dan maar en dat ie mag smakenquote:Op zondag 17 juli 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar ze kunnen wél Pizza's bakken...
moet ik wel nu gaan
Is dat een virtueel gerecht met Pokemon?quote:Op zondag 17 juli 2016 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan geen pokelet maken zonder een togepi te breken.
Hallo blij mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |