SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook in de OP komen te staan?
Stuur even een DM naar een van de POK-moderators: 'Unites' en 'picodealion'. Vermeld ook in welk team je zit.
Zo voorkomen we dat we je verzoek niet zien staan in de SC.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Als je de Evee de volgende nickname geeft dan kan je dat bepalen, de nickname komen van de Eevee brothers uit de Pokémon anime. Sparky voor Jolteon, Rainer voor Vaporeon en Pyro voor Flareon.
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door PokéStops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Magmar zit regelmatig rond het Heymansgebouw in Groningen.Your opinion of me is none of my business.![]()
Sta standby vandaag, dus moet erg voorzichtig zijn dat ik niet buiten sta met een lege telefoon
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
26 landen erbij in het weekend. Top idee.![]()
Wat een bagger vandaag zeg.
Nog ruim een uur gefietst en 75% word niet meegerekend bij eggs.![]()
Moet je ook niet hard fietsenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:14 schreef Syntos het volgende:
Weet iemand hier hoe je whattsaap oproepe uit kan zetten op een android ? Notificaties staan al uit maar een oproep knalt dwars door alles heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij mij ging het best prima. Miste wel wat, maar toch makkelijk 2 5km eitjes uit laten komen (tegelijk).quote:Op zondag 17 juli 2016 15:14 schreef Syntos het volgende:
Ik heb juist rustig aan gedaan en zelfs nog 3 kwartier gewandeld tussendoor. Zelfde verhaal.quote:
Normaal werkt het prima maar vandaag...![]()
![]()
Verwijderenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand hier hoe je whattsaap oproepe uit kan zetten op een android ? Notificaties staan al uit maar een oproep knalt dwars door alles heen.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Echt waarom heb ik telkens moeite met Zubats
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Bij mij werkt het weer (soortvan)!
Ben wel bijna door mn Pokeballs heen... hier in debuurt zitten maar weinig pokestops![]()
ik had ook gelezen dat er Personeelsdiensten waren die bezig waren mensen te werven.
Dat ze budget hebben gekregen om Lures te kopen.
Om zo nieuw personeel te lokken.![]()
Daar was ik ook al toe gekomen maar je moet dat toch uit kunnen zetten.quote:
Stond net een pidgey te vangen belt mijn broer loopt het spel vast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ik ook last van. Geen ballen meer nuquote:Op zondag 17 juli 2016 15:18 schreef Fleauris het volgende:
Bij mij werkt het weer (soortvan)!
Ben wel bijna door mn Pokeballs heen... hier in debuurt zitten maar weinig pokestops
Zonder ballen zitten is nooit leuk. Zul je zien dat je net die bijzondere pokémon tegenkomt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik ookquote:Op zondag 17 juli 2016 15:18 schreef KaBuf het volgende:
Echt waarom heb ik telkens moeite met Zubats
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik ook.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:18 schreef KaBuf het volgende:
Echt waarom heb ik telkens moeite met ZubatsSowieso is het frustrerend dat Pokemons met 10cp ineens uit hun bal komen of ontwijken.
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Zo maar een ronde maken langs alle Pokéstops zodat ik een kleine voorraad heb! Ik ben ook maar gestopt met het vangen van Zubats, ellendige verspilling van pokeballs![]()
Ik heb juist een permanent tekort.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:25 schreef Fleauris het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo maar een ronde maken langs alle Pokéstops zodat ik een kleine voorraad heb! Ik ben ook maar gestopt met het vangen van Zubats, ellendige verspilling van pokeballs![]()
Bag upgrade kopen in de shop.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:30 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb vooral te weinig plek om alles te houden![]()
Ik heb juist een overschot aan Revives en Potions. Vecht niet zoveel in gyms omdat mijn level nog niet zo hoog is als sommige trainers in de buurt.![]()
ja dat heb ik dus ookquote:Op zondag 17 juli 2016 15:32 schreef Fleauris het volgende:
Ik heb juist een overschot aan Revives en Potions. Vecht niet zoveel in gyms omdat mijn level nog niet zo hoog is als sommige trainers in de buurt.![]()
Mij is het gister gelukt tussen alle downtime doorquote:Op zondag 17 juli 2016 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die shop doet het al een paar uur niet.![]()
![]()
Net na mijn werk expres helemaal om het park heen gelopen, i.p.v. de shortcut. Om even langs twee pokestops te gaan![]()
Don't tell my boyfriend!
![]()
Achjo. Mijn vriendin gaat haast denken dat ik vreemd ga met al die extra reistijd van me.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Net na mijn werk expres helemaal om het park heen gelopen, i.p.v. de shortcut. Om even langs twee pokestops te gaan![]()
Don't tell my boyfriend!
![]()
Met een groepje eens proberen dan. Hartstikke gezellig en toch ook wel leuk dan.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:32 schreef Fleauris het volgende:
Ik heb juist een overschot aan Revives en Potions. Vecht niet zoveel in gyms omdat mijn level nog niet zo hoog is als sommige trainers in de buurt.Overigens kom ik ook pokeballs tekort. Nu afgelopen weekend even gefarmt in een andere stad.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Ben nu eigenlijk alleen maar pokemons aan het verzamelen. Heb al een hoop gespaard om met een Lucky Egg flink wat XP bijelkaar te krijgen. Nog een paar extra Pidgeys!quote:Op zondag 17 juli 2016 15:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Met een groepje eens proberen dan. Hartstikke gezellig en toch ook wel leuk dan.Overigens kom ik ook pokeballs tekort. Nu afgelopen weekend even gefarmt in een andere stad.
![]()
Server gezeik maakt het echt minder leuk, en die 3 voetstapjesbug maakt het frustrerend en mweh ben er wel klaar mee tot t opgelost is, bij mij althans.![]()
Mijn vriend doet gewoon gezellig mee.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Don't tell my boyfriend!
Doet het nog liever dan ik, werd laatst wakker met betere pokemons op mijn mobiel![]()
12 km gelopen,
20 pokemon kunnen vangen waarvan er 12 bugged waren,
goed voor eieren, er kwam er bij een ponyta uit.
shop werkte niet,
en de radar is nogsteeds stuk.
ik ga eerst maar eens wachten todat ze de app hebben gemaakt dit is natuurlijk helemaal kut"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Verzamelen vind ik ook leuker hoor, maar ik vind samen spelen ook echt tof. Ik heb nu 21 evoluties klaar staan, dus ik moet nog even doorsparen.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:44 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ben nu eigenlijk alleen maar pokemons aan het verzamelen. Heb al een hoop gespaard om met een Lucky Egg flink wat XP bijelkaar te krijgen. Nog een paar extra Pidgeys!Your opinion of me is none of my business.![]()
Bij mij doet het hele gezin mee, de kids liften mee op onze 4gKost amper data als je de maps al maar binnen hebt.
![]()
Wat doet dat stardust en zo? Heb er 9900. Moet ik dat bewaren?! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Stardust heb je nodig om Pokémon te evoluerenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:03 schreef Renesite het volgende:
Wat doet dat stardust en zo? Heb er 9900. Moet ik dat bewaren?!Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
met stardus & candy kan je je pokemon trainenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:03 schreef Renesite het volgende:
Wat doet dat stardust en zo? Heb er 9900. Moet ik dat bewaren?!![]()
juist niet, dat kost alleen candy, voor ze te levelen heb je stardust nodigquote:Op zondag 17 juli 2016 16:04 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Stardust heb je nodig om Pokémon te evolueren![]()
Of meerdere soorten vangen toch? Bij Magikarp heb je 400 stuks nodig voor een Garydos. Of kan je door stardust te gebruiken de 400 magikarp skippen? Dus de stardust gebruiken itt 'candy'.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:04 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Stardust heb je nodig om Pokémon te evolueren | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik zou het zeker niet verspillen als ik jou wasquote:Op zondag 17 juli 2016 16:03 schreef Renesite het volgende:
Wat doet dat stardust en zo? Heb er 9900. Moet ik dat bewaren?!![]()
I see.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
juist niet, dat kost alleen candy, voor ze te levelen heb je stardust nodig | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
- I stand corrected -quote:Op zondag 17 juli 2016 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of meerdere soorten vangen toch? Bij Magikarp heb je 400 stuks nodig voor een Garydos. Of kan je door stardust te gebruiken de 400 magikarp skippen? Dus de stardust gebruiken itt 'candy'.Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Gebruikte het net, blijf op 9988 stardust staan. Weird.. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Nee, evolueren is alleen candy, trainen is wel een combiquote:Op zondag 17 juli 2016 16:07 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Het is een combi van candy en stardust die je nodig hebt om pokémon te evolueren.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:07 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, evolueren is alleen candy, trainen is wel een combi
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
En voor een gym, moet je ze allemaal kunnen verslaan? Mijn Raticate is sterker dan de twee bij de gym. Maar de opvolgenden zijn wel allemaal 200 hoger. Je moet de leider hebben verslaan of zo? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Allemaal verslaan, maar daar mag je wel meerdere Pokemon voor gebruiken.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:09 schreef Renesite het volgende:
En voor een gym, moet je ze allemaal kunnen verslaan? Mijn Raticate is sterker dan de twee bij de gym. Maar de opvolgenden zijn wel allemaal 200 hoger. Je moet de leider hebben verslaan of zo?![]()
Ok!quote:Op zondag 17 juli 2016 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Allemaal verslaan, maar daar mag je wel meerdere Pokemon voor gebruiken.
Dan weet ik dat en ga ik weer! Met m'n vragen
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Hahah had 4 2km eggs tegelijk in de incubator gestopt
squirtle
magikarp
spearow
En bij de 4e is ie gecrashed en geen pokemon![]()
![]()
Blijven vechten dan gaat de reputatie van die gym omlaag, en onder een bepaald punten verdwijnt er steeds een pokemon uit de gym.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:09 schreef Renesite het volgende:
En voor een gym, moet je ze allemaal kunnen verslaan? Mijn Raticate is sterker dan de twee bij de gym. Maar de opvolgenden zijn wel allemaal 200 hoger. Je moet de leider hebben verslaan of zo?
Op een gegeven moment kan je dus gewoon 6vs1 tegen de laatste pokemon.![]()
Ik word er echt doodmoe van, ben in het afgelopen uur al tig Pokemon misgelopen door die flut servers.![]()
Vanavond even met twee man op pad. Wellicht een ideequote:Op zondag 17 juli 2016 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijven vechten dan gaat de reputatie van die gym omlaag, en onder een bepaald punten verdwijnt er steeds een pokemon uit de gym.
Op een gegeven moment kan je dus gewoon 6vs1 tegen de laatste pokemon.!
Check je journal.. Heel vaak vang je ze evensgoedquote:Op zondag 17 juli 2016 16:18 schreef Justevo het volgende:
Ik word er echt doodmoe van, ben in het afgelopen uur al tig Pokemon misgelopen door die flut servers.![]()
![]()
iddquote:Op zondag 17 juli 2016 16:18 schreef Justevo het volgende:
![]()
Nee, helaas niet. Van de 50 keer dat het is gebeurd is er maar 1 alsnog doorgekomen. Als dit de komende dagen niet veranderd ben ik snel klaar met dit spel.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Check je journal.. Heel vaak vang je ze evensgoed![]()
nopequote:Op zondag 17 juli 2016 16:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Check je journal.. Heel vaak vang je ze evensgoed![]()
En dan zie ik ze met 1700CP in een gym zitten met zijn vieren.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:23 schreef Justevo het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Van de 50 keer dat het is gebeurd is er maar 1 alsnog doorgekomen. Als dit de komende dagen niet veranderd ben ik snel klaar met dit spel.
Daar kan ik nooit tegen op.
Make my day!![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 16:29 schreef picodealion het volgende:
Even wat incubators ingekocht, dit wordt cashen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als vanavond de servers (nog) werken dan ga ik nog een stuk wandelen.Your beauty never ever scared me.![]()
Tsja, blijft een gratis spelquote:Op zondag 17 juli 2016 16:18 schreef Justevo het volgende:
![]()
En flut servers betekend minder spelers wat weer betekend minder mensen die spullen kopen met echt geld.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik probeer de hele middag al in te loggen via PTC, maar helemaal niks...quote:Op zondag 17 juli 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Als vanavond de servers (nog) werken dan ga ik nog een stuk wandelen.
Maar ik had gelezen dat ze druk bezig zijn het probleem op te lossen.Your beauty never ever scared me.![]()
Genoeg mensen die er geld aan uitgeven denk ik.quote:
Zou ik misschien ook doen als die servers niet zo waren![]()
Ik speel al non stop van 1300 uur tot nu.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:35 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Ik probeer de hele middag al in te loggen via PTC, maar helemaal niks...
Gek hoor.Make my day!![]()
Ik las dat er een schatting was gemaakt dat de maker ongeveer 1,2 miljoen verdiend per dag.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er geld aan uitgeven denk ik.
Zou ik misschien ook doen als die servers niet zo warenYour beauty never ever scared me.![]()
Vooral niet uitloggen dan.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik speel al non stop van 1300 uur tot nu.
Gek hoor.
Ik vind dat je in het spel veel te weinig Incubators krijgt en in de shop zijn ze te duur.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:29 schreef picodealion het volgende:
Even wat incubators ingekocht, dit wordt cashen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las dat er een schatting was gemaakt dat de maker ongeveer 1,2 miljoen verdiend per dag.![]()
![]()
Geloof ik eigenlijk meteen wel. Miljoenen mensen die dit nu spelen wereldwijd.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
had ik gisteren ookquote:Op zondag 17 juli 2016 16:38 schreef Noppie2000 het volgende:
> Plaats Lure Module
> Klik op Pokémon
> Game loopt vast
> Kan niet meer inloggen
Dag lure![]()
![]()
Omzet toch? Is iets anders dan winst, maar toch lekkerquote:Op zondag 17 juli 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las dat er een schatting was gemaakt dat de maker ongeveer 1,2 miljoen verdiend per dag.
Maar er kwam net wel een Parras voorbij van 193 terwijl ik achter mijn buro zat. Pokemon in bal, app crashed, app opnieuw gestart en hij zat in mijn inventory![]()
![]()
Ja ik geloof het ook wel hoor.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof ik eigenlijk meteen wel. Miljoenen mensen die dit nu spelen wereldwijd.
Die gast van Flappy Bird verdiende toch ook al 1 half miljoen per dag ofzo aan reclame?![]()
Ik ben dit ook van plan jaquote:Op zondag 17 juli 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Als vanavond de servers (nog) werken dan ga ik nog een stuk wandelen.
Als ik dan niet in slaap ben gevallen.![]()
Vanmorgen uit mijn nachtdienst nog 5k gelopen en een gym veroverd. Was lekker rustig nog op straat en alles werkte gewoon.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ik geloof het ook wel hoor.
Die gast van Flappy Bird verdiende toch ook al 1 half miljoen per dag ofzo aan reclame?Lees ik toevallig net.quote:Smartphonehit Flappy Bird verdient 50.000 dollar per dag.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Het is niet precies bekend hoeveel geld ontwikkelaar Niantic verdient aan het spel, al schatten marktanalisten kort na de verschijning in de VS dat de iOS-versie zo'n 1,6 miljoen dollar per dag in het laatje bracht.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb blijkbaar een Porygon spawn in de buurt. Vandaag al m'n tweede gespot, maar alles loopt steeds vast. Een dezer dagen pak ik 'm.![]()
Vergeet niet dat echt héél véél mensen dit spelen en dat er ook best wat bedrijven zijn die ook items kopen om mensen te lokken naar hun winkel of café.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit soort cijfers worden wel altijd overdrevenYour beauty never ever scared me.![]()
café's geboeg in Groningenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
+ Bedrijven die Lure's kopen om ze neer te zetten.
het aantal betalende gebruikers bij deze games ligt laagquote:Op zondag 17 juli 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeet niet dat echt héél véél mensen dit spelen en dat er ook best wat bedrijven zijn die ook items kopen om mensen te lokken naar hun winkel of café.![]()
jup. Eentje zat tussen twee, heeft ze allebei aangezet. Even een bakkie thee gedronkenquote:! Ik vind dat wel grappig, dat ondernemers dat doen
Daar wil ik wel iets bestellen.
Ik las de eerste of tweede dag dat bekend was dat Nederlanders die apk hadden geďnstalleerd dat er ook ijssalon was die het de hele dag door aan had staanquote:Op zondag 17 juli 2016 16:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
jup. Eentje zat tussen twee, heeft ze allebei aangezet. Even een bakkie thee gedronken! Ik vind dat wel grappig, dat ondernemers dat doen
Daar wil ik wel iets bestellen.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik deed iets raars met mijn telefoon en ik swipte niet naar de pokemon toe.. Maar mijn pokeball ging wel recht vooruit Iemand dit al eens gehad?![]()
Nou daar word je toch gek van, ik zit hier bij zo'n lure, al drie keer kunnen inloggen, bijzondere Pokémon kunnen vangen, maar dan een crash en dat 'ie dan na een herstart weg is.
Edit: maak daar maar vier keer van
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 16:55:46 ]![]()
Ja bekend probleem. Ben zo al een Tentacruel en tientallen Poliwags verlorenquote:Op zondag 17 juli 2016 16:54 schreef Igen het volgende:
Nou daar word je toch gek van, ik zit hier bij zo'n lure, al drie keer kunnen inloggen, bijzondere Pokémon kunnen vangen, maar dan een crash en dat 'ie dan na een herstart weg is.![]()
![]()
Lijkt me wel grappig om een keer met anderen op jacht te gaan die ook spelen. Mijn vrienden denken allemaal dat ik gek ben als ik onderweg even wil stoppen omdat er een Psyduck zit![]()
Is ook leukquote:Op zondag 17 juli 2016 16:57 schreef Oberkullie het volgende:
Lijkt me wel grappig om een keer met anderen op jacht te gaan die ook spelen.
Maar ik heb nu wel een magikarp!!quote:Op zondag 17 juli 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja bekend probleem. Ben zo al een Tentacruel en tientallen Poliwags verloren![]()
Edit: en toch een Dratini
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 17:06:54 ]![]()
Spel loopt vast op het moment dat Pikachu in mijn bal zitWat te doen? Wachten of game herstarten?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 17:07:16 ]![]()
Herstarten en hopen dat je hem gevangen hebt, dat kan je zien in je journal.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Spel loopt vast op het moment dat Pikachu zit in mijn bal zitWat te doen? Wachten of game herstarten?
![]()
Hebbesquote:Op zondag 17 juli 2016 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Herstarten en hopen dat je hem gevangen hebt, dat kan je zien in je journal.![]()
![]()
Thx voor de tip!quote:Op zondag 17 juli 2016 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Herstarten en hopen dat je hem gevangen hebt, dat kan je zien in je journal.![]()
Heb er net 3 achter elkaarquote:Op zondag 17 juli 2016 16:45 schreef picodealion het volgende:
Ik heb blijkbaar een Porygon spawn in de buurt. Vandaag al m'n tweede gespot, maar alles loopt steeds vast. Een dezer dagen pak ik 'm.wel van maar 26
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 17:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heb er net 3 achter elkaarwel van maar 26
.
![]()
Waren gisteravond de servers beter trouwens?
Niet gekeken namelijk omdat ik niet op zaterdagavond mij met Pokémon Go bezig ga houden
Heb vanaf een uur of 22.00 zonder problemen kunnen spelenquote:Op zondag 17 juli 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Waren gisteravond de servers beter trouwens?
Niet gekeken namelijk omdat ik niet op zaterdagavond mij met Pokémon Go bezig ga houden![]()
Ooohquote:Op zondag 17 juli 2016 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb vanaf een uur of 22.00 zonder problemen kunnen spelen
Ja, gister was het later op de avond wel gewoon te doen. Rond dit tijdstip is het altijd een beetje kut.![]()
Vooral snachts is er geen enkel probleem.quote:
Dat wordt dus vanavond laat een rondje lopen.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vooral snachts is er geen enkel probleem.
Gisteravond toch zeker 1,5u met de hond op pad geweest. Ik wilde nog wel eens een flink stuk lopen met dat beest maar volgens mij weet ze niet wat dr overkomt, iedere avond door het dorp heen haha![]()
Bedankt ga ik daar kijken als het weer werkt...quote:Op zondag 17 juli 2016 11:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Stadspark Groningen vrijdag
[ afbeelding ]![]()
Zaten er nou ergens magmars in Groningen? Daar ben ik volgende week
Zullen we samen Pokemon Go spelen, ik woon in Groningen.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Zaten er nou ergens magmars in Groningen? Daar ben ik volgende week![]()
Is dat nou stadspark of noorderplantsoen?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Bedankt ga ik daar kijken als het weer werkt...![]()
O godquote:Op zondag 17 juli 2016 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Zullen we samen Pokemon Go spelen, ik woon in Groningen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: