Waarom heb je dan geen vrienden?quote:Op zondag 17 juli 2016 11:21 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten
Jij kan niet flirten.quote:en flirten op zich.
Ik trapte er weer inquote:Op zondag 17 juli 2016 11:24 schreef Helsinki het volgende:
Het was toch niet de bedoeling om dit topic te claimen?
We gaan op onze volgende date trouwens Pokémon vangen.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen week super leuke date gehad. Naar het strand geweest en lekker knus in een bank gehangen op een strandpaviljoen.Ook best serieuze gesprekken gehad over de toekomst, zij zit er net zoals ik niet op te wachten om een degelijk leven te leiden waarin je alleen maar werkt en de poepluiers van de koters verwisseld. Eigenlijk nog nooit echt met iemand zo'n openlijk gesprek gehad. Zij weet mij te ontdooien.
Wat leuk om te lezenquote:Op zondag 17 juli 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen week super leuke date gehad. Naar het strand geweest en lekker knus in een bank gehangen op een strandpaviljoen.Ook best serieuze gesprekken gehad over de toekomst, zij zit er net zoals ik niet op te wachten om een degelijk leven te leiden waarin je alleen maar werkt en de poepluiers van de koters verwisseld. Eigenlijk nog nooit echt met iemand zo'n openlijk gesprek gehad. Zij weet mij te ontdooien.
Dit klinkt wel heel herkenbaar, ja. Ik heb daarom Tinder alweer vrij snel verwijderd. Steeds hetzelfde riedeltje afdraaien is zo vermoeiend.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:30 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook weer een dateMaar het hele online dating staat me zo ontzettend tegen. Steeds dezelfde vragen; het is meer een interview dan een leuk gesprek.
Dit vind ik echt liefquote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
We gaan op onze volgende date trouwens Pokémon vangen.![]()
Alvast voorverkennen waar de beste zittenquote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Fucking vetquote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit idee moet ik onthouden :pquote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat is voor mij altijd een goede indicatie, kunnen we ongemerkt tot in de late uurtjes doorpraten?quote:Op zondag 17 juli 2016 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen.
Ook tot in de late uurtjes door gekletst?
Wat leukquote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat idd, maar zolang er geen andere alternatieven zijn blijft het erg lastig.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:30 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook weer een dateMaar het hele online dating staat me zo ontzettend tegen. Steeds dezelfde vragen; het is meer een interview dan een leuk gesprek.
quote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Is weer eens wat andersquote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat heb ik dus zelden. Ligt toch echt aan degene die je ontmoet online. Natuurlijk worden er vragen gesteld maar op een gegeven moment loopt het vanzelf over in een gesprek.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:30 schreef Elvi het volgende:
Briljant. Samen wandelen, samen praten en als het gesprek stil valt kan je altijd terugvallen op pokemon.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ergens heb je dat toch in eigen hand?quote:Op zondag 17 juli 2016 11:30 schreef Elvi het volgende:
Eens, jaquote:Op zondag 17 juli 2016 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is voor mij altijd een goede indicatie, kunnen we ongemerkt tot in de late uurtjes doorpraten?
Hoe dan?quote:
Ja sommige gesprekken kunnen nogal sturend zijn..De ervaren dater heeft dat snel door.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Door je antwoorden en wat jij in het gesprek legt kun je dat wel sturen
Ja er zijn er een paar die stug door gaan maar die gaan dan meteen op de 'nee' stapel
Ik begin gesprekken daarom vaak met een stelling, of iets onnozels.Ben echt allergisch voor die sollicitatiegespekken.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:30 schreef Elvi het volgende:
Geef eens een voorbeeld, je maakt me nieuwsgierig.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik begin gesprekken daarom vaak met een stelling, of iets onnozels.Ben echt allergisch voor die sollicitatiegespekken.
Euh nou vaak iets wat betrekking heeft op een foto. Bijvoorbeeld als ze een foto van een skivakantie heeft, wintersport > zomervakantie, wat jij? Gister vroeg ik advies over de kleur ondergoed voor een badkamerselfie.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, je maakt me nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |