https://www.thesun.co.uk/(...)ing-coup-mastermind/quote:The Turkish head of state believes his old enemy Fethullah Gulen masterminded the plot to overthrow him and has vowed any country that will “stand by” Gulen “won’t be a friend of Turkey and will be considered at war with Turkey”.
Uh.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:14 schreef KingRadler het volgende:
net als 911, Bush wist dat er een kans was dat er een aanslag zou komen. Nadat het gebeurde kwam hij er sterker uit om Afghanistan en Irak binnen te vallen.
Als dat zo zou zijn, dan had men het visumvrij reizen, dat twee werken geleden in zou gaan, niet uitgesteld. Kortom, je bent een cynisch liegbeest.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zou het verder gaan met visumvrij-reizen en onderhandelingen over een lidmaatschap van de EU? De EU kennende zullen ze dat gewoon doorzetten om zelf geen vuile handen te krijgen bij het oplossen van het vluchtelingenprobleem, ondanks plan B,C,D,E en F van Samsom om het vluchtelingenprobleem op te lossen.
De inlichtingendiensten hadden een paar weken voor de aanslag gewaarschuwd voor een aanslag waar vliegtuigen in zouden worden gezet meen ik. Dus het is niet zo'n hele vreemde post.quote:
Ik steun een onafhankelijk Koerdistan. Je kunt de Koerden geen Erdogan aandoen.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:18 schreef Slaro het volgende:
Europa heeft al de steun uitgesproken voor Erdogan wat een walgelijk kruiperig gedoe.
Nee, Europa heeft zich tegen militaire dictatuur uitgesproken.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:18 schreef Slaro het volgende:
Europa heeft al de steun uitgesproken voor Erdogan wat een walgelijk kruiperig gedoe.
Ik was al bang voor dit soort retoriek. Dit gaat leiden tot nog meer wereldwijde polarisatiequote:Op zondag 17 juli 2016 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)ing-coup-mastermind/
Ruige taal van Erdogan.
Ik word daar niet vrolijk van. Zeker niet omdat er nukes op die basis liggen.
Bron? Want ik lees alleen pro Erdogan berichten.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, Europa heeft zich tegen militaire dictatuur uitgesproken.
Als ik een liegbeest ben omdat een voorspelling misschien niet uitkomt dan zijn eurofielen de grootste liegbeesten van het universum.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan had men het visumvrij reizen, dat twee werken geleden in zou gaan, niet uitgesteld. Kortom, je bent een cynisch liegbeest.
Een NAVO bondgenoot die een andere bondgenoot de oorlog veklaart, je zou toch hopen dat dat wel los loopt. Helaas ben ik er in het geval van de Turken niet zeker van.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)ing-coup-mastermind/
Ruige taal van Erdogan.
Ik word daar niet vrolijk van. Zeker niet omdat er nukes op die basis liggen.
Als de coup gelukt was (en dat kon alleen maar als het volk het had laten gebeuren), dan had de EU opgeroepen om snel verkiezingen uit te schrijven en vonden ze het prima.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Eurofoben kennende wil jij ook geen vluchtelingen. Als je moest kiezen, meer vluchtelingen of Turken visumvrij reizen, wat kies je dan? Je moet er eentje kiezenquote:Op zondag 17 juli 2016 09:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe zou het verder gaan met visumvrij-reizen en onderhandelingen over een lidmaatschap van de EU? De EU kennende zullen ze dat gewoon doorzetten om zelf geen vuile handen te krijgen bij het oplossen van het vluchtelingenprobleem, ondanks plan B,C,D,E en F van Samsom om het vluchtelingenprobleem op te lossen.
Ik zou gewoon kiezen voor het afschaffen van het recht op asiel. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op zondag 17 juli 2016 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eurofoben kennende wil jij ook geen vluchtelingen. Als je moest kiezen, meer vluchtelingen of Turken visumvrij reizen, wat kies je dan? Je moet er eentje kiezen
Hij is democratisch gekozen. Als buitenlands politicus kun je hopen dat bijv. de CHP de volgende verkiezingen wint, maar om nu een militaire staatsgreep te steunen helpt daar echt niet bij.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bron? Want ik lees alleen pro Erdogan berichten.
De Nederlandse regering dient zich nu uit te spreken voor een onafhankelijk Koerdistan, of een eerlijk Referendumquote:Op zondag 17 juli 2016 09:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik steun een onafhankelijk Koerdistan. Je kunt de Koerden geen Erdogan aandoen.
Volgens mij vrij letterlijk voor de 'democratisch gekozen' regering van Erdogan, hoe dan ook, Europa moet slimmer en strategischer worden.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:25 schreef Igen het volgende:
[..]
zeker en dan hadden "ze" Erdogan president van Europa gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2016 09:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als de coup gelukt was (en dat kon alleen maar als het volk het had laten gebeuren), dan had de EU opgeroepen om snel verkiezingen uit te schrijven en vonden ze het prima.
De EU zijn gluipers.
Ik stel voor om alle dom-rechtse mensen in de gaskamer te stoppen. Lekker makkelijk, en moraliteit is voor watjes, toch Braindead?quote:Op zondag 17 juli 2016 09:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kiezen voor het afschaffen van het recht op asiel. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Zoveel idioten zijn democratisch gekozen, daarom hoef je Erdogan nog niet te steunen. Erdogan niet steunen is niet gelijk aan een coup steunen.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij is democratisch gekozen. Als buitenlands politicus kun je hopen dat bijv. de CHP de volgende verkiezingen wint, maar om nu een militaire staatsgreep te steunen helpt daar echt niet bij.
quote:Op zondag 17 juli 2016 09:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij is democratisch gekozen. Als buitenlands politicus kun je hopen dat bijv. de CHP de volgende verkiezingen wint, maar om nu een militaire staatsgreep te steunen helpt daar echt niet bij.
twitter:PrisonPlanet twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 11:51:13Why didn't NATO arm the Turkish rebels? ....Oh I forgot, we only back jihadists to overthrow secular governments. My bad. 😎 reageer retweet
twitter:PrisonPlanet twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 11:56:04Turkish military rebels made the mistake of not being violent Islamists or neo-nazis. If they were, NATO would have given full support. 😏 reageer retweet
Constitutioneel gezien moet het Turkse leger de democratie en het seculiere karakter van Turkije beschermen, feitelijk gezien kan je zeggen dat ze dat geprobeerd hebben te doen als je ziet hoe Erdogan (al dan niet democratisch gekozen) probeert de democratie uit te hollen, een militaire coup is niet altijd tegen de democratie in deze.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:35 schreef Igen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |