Die leven in andere tijdzone ook nog.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:17 schreef Peunage het volgende:
NWS / Vliegverbod VS en Turkije
Reactie VS op oorlogstaal Türken?
Succesvolle mensen plegen eenmaal geen coup en doen alles op de legale manier.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een theorie omdat de coup zo klungelig verliep.
Word ik nu gebruikersnaam geprofileerd?quote:Op zondag 17 juli 2016 03:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Succesvolle mensen plegen eenmaal geen coup en doen alles op de legale manier.
Turkije de VS onder druk zetten?quote:Op zondag 17 juli 2016 03:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat Erdolf dit zelf allemaal heeft georganiseerd. Nu kan hij in een klap al z'n vijanden uitschakelen. De laatste stap is de VS onder druk zetten voor het uitleveren van Gülen.
Dan moeten ze stoppen met allerlei zooi uithalen waardoor mensen ze uitlachen.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Turken kunnen slecht tegen uitlachen.
Boeien.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Turken kunnen slecht tegen uitlachen.
Laat zien wat voor wankel evenwicht het daar is, staat genoeg politie omheen.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Met je riem inslaan op de militairen die zich hebben overgegeven. Wat een lafbekje ben je dan.
Best naïef van die soldaten om zich over te geven. Ze hadden moeten vechten tot het bittere eind. Nu gaan ze een gruwelijke tijd tegemoet en uiteindelijk krijgen ze toch de kogel. Ik had nog een paar agenten en burgers kapot gereden als ik bijna door m'n kogels heen was. De laatste zou ik voor mezelf bewaren voor het geval dat ik m'n dollemansrit zou overleven.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Met je riem inslaan op de militairen die zich hebben overgegeven. Wat een lafbekje ben je dan.
Is dit ook de groep soldaten die claimde niet af te weten van het daadwerkelijke doel (de coup)?quote:Op zondag 17 juli 2016 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Die soldaten wisten zeer waarschijnlijk niet waarom ze daar stonden.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Best naïef van die soldaten om zich over te geven. Ze hadden moeten vechten tot het bittere eind. Nu gaan ze een gruwelijke tijd tegemoet en uiteindelijk krijgen ze toch de kogel. Ik had nog een paar agenten en burgers kapot gereden als ik bijna door m'n kogels heen was. De laatste zou ik voor mezelf bewaren voor het geval dat ik m'n dollemansrit zou overleven.
Schieten op de bevolking is in het algemeen verliezen.quote:Op zondag 17 juli 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die soldaten wisten zeer waarschijnlijk niet waarom ze daar stonden.
Wanneer je het dan begint te snappen zijn er 2 keuzes, schieten op burgers of wapen leerleggen.
Het is maar goed dat er weinig soldaten waren die hun wapen gebruikte.
quote:Another theory stems from a police source, who said that the AKP government had been planning to arrest Gulen-supporting army officials on 16 July. The source claims that when the coup-plotters learned about this, they went ahead and initiated the coup earlier than planned - hence the sloppiness.
en dat kunnen ze maar beter snel doen , anders zijn ze hun basis met kernraketten INCIRLIK kwijtquote:Op zondag 17 juli 2016 03:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat Erdolf dit zelf allemaal heeft georganiseerd. Nu kan hij in een klap al z'n vijanden uitschakelen. De laatste stap is de VS onder druk zetten voor het uitleveren van Gülen.
Zodra die basis weer open gaat, en dat zal best snel zijn, worden die nukes daar weggehaald. Gaan ze naar italie of een vliegdekschip in de buurt. Nukes laat je niet rondslingeren in zo'n instabiel land.quote:Op zondag 17 juli 2016 05:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dat kunnen ze maar beter snel doen , anders zijn ze hun basis met kernraketten INCIRLIK kwijt
Poetin blij
Goed bezig Erdogan, erg slim om bonje met de VS te makenquote:Volgens AP heeft John Kerry zijn Turkse ambtsgenoot Mevlüt Çavuşoğlu per telefoon medegedeeld dat “elke insinuatie” over betrokkenheid van de Verenigde Staten bij de couppoging “volslagen onjuist” is en “schade toebrengt” aan de bilaterale betrekkingen tussen beide landen.
Op zijn beurt liet Erdogan in een televisietoespraak weten dat Turkije nooit moeilijk doet over Amerikaanse verzoeken tot uitlevering van “terroristen”. Hoewel de Turkse president het niet met zoveel woorden zei, legden de woorden van Erdogan zoveel nadruk op de Turks-Amerikaanse betrekkingen dat een langer sluiten van luchtmachtbasis Incirlik niet kan worden uitgesloten, stelt AP.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ije-oplopen-a1512006
quote:Op zondag 17 juli 2016 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan blijft de grote vraag open , is het toeval of niet?
Dat de coup nogal klungelig verliep is nog wel de minste aanwijzing. Erdogan die de coup een "geschenk van God" noemt terwijl het hem wel extreem goed uitkomt; dat is geen toeval.quote:Op zondag 17 juli 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een theorie omdat de coup zo klungelig verliep.
Het maakt allemaal niet uit, de bevolking vindt het prachtig.quote:Op zondag 17 juli 2016 08:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Dat de coup nogal klungelig verliep is nog wel de minste aanwijzing. Erdogan die de coup een "geschenk van God" noemt terwijl het hem wel extreem goed uitkomt; dat is geen toeval.
De meest plausibele verklaring is dat Erdogan waarschijnlijk op de hoogte was van de voorbereiding en het zijn beloop heeft laten gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 08:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Dat de coup nogal klungelig verliep is nog wel de minste aanwijzing. Erdogan die de coup een "geschenk van God" noemt terwijl het hem wel extreem goed uitkomt; dat is geen toeval.
net als 911, Bush wist dat er een kans was dat er een aanslag zou komen. Nadat het gebeurde kwam hij er sterker uit om Afghanistan en Irak binnen te vallen.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meest plausibele verklaring is dat Erdogan waarschijnlijk op de hoogte was van de voorbereiding en het zijn beloop heeft laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |