SPOILER: ronde 2 t/m finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of 19 legs
Second Round - Best of 21 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 33 legs
Final - Best of 35 legs
* Each game must be won by two clear legs, with up to a maximum of five additional legs being played before the sixth "extra" leg is sudden-death. For example, should a First Round game (best of 19 legs) reach 12-12 then the 25th leg would be the final and deciding leg.SPOILER: PrijzengeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste zestien van de wereldranglijst en de zestien beste darters van de Pro Tour, geschoond voor de top 16 van de wereldranglijst nemen deel aan het op één na belangrijkste toernooi van het jaar.
RTL is er iedere avond bij. Michael van Gerwen is de titelverdediger. Ook Barney, Benito, Vincent en Jelle zijn van de partij. Game On.
RED ONS HENNIEGOD
Wie bepaalde dat het niet meer zou mogen dan?quote:
Voordeel van de stream is in ieder geval nog dat je geen reclame voorgeschoteld krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende: Ik walg oprecht van de Vakantieveilingreclame.
Niemandquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie bepaalde dat het niet meer zou mogen dan?
Dom kijken is zijn grootste kwaliteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk kan Benito zijn kwaliteiten inpassen in zijn spel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, want ik heb het vermogen om nog tot middernacht door te gaanquote:
Het zit blijkbaar in de familie want je moeder ging tot minstens mindernacht door.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik heb het vermogen om nog tot middernacht door te gaan
Teleurstellende post, zo zonder oog-grapquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zit blijkbaar in de familie want je moeder ging tot minstens mindernacht door.
Zesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spelers inbrengen in 87e minuut bij een oefenwedstrijd, dan ben je een walgelijke trainer
Of hij wordt de nieuwe Niels de Ruiterquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:48 schreef Szura het volgende:
Over 5 jaar geeft Benitoooww zo'n interview als Vinnie over rugproblemen
Benito Flodderquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Pas kijkt bij het gooien altijd alsof hij door het kiertje van de dameskleedkamer gluurt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of hij wordt de nieuwe Niels de Ruiter
Waarom herken jij die blik?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Pas kijkt bij het gooien altijd alsof hij door het kiertje van de dameskleedkamer gluurt.
Benito van de Gas.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien kunnen we nu aanvullen op Benito van de Pas
Zoals Benito van de Pastrami.
Benito van de Pastapotquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Benito van de Paskamerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:48 schreef Szura het volgende:
Over 5 jaar geeft Benitoooww zo'n interview als Vinnie over rugproblemen
Ik vind het op deze avond wel toepasselijkquote:
quote:
Kon een glimlach toch niet onderdrukkenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind het op deze avond wel toepasselijk
Zeer gepastquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Kon een glimlach toch niet onderdrukken
Benito van de Pashokjesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pinpasquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:59 schreef Szura het volgende:
Zou Benietje z'n kapsalons altijd gepast betalen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een rebus.Jamie Caven Pixar lijst The A-Team Tom Egberts Paspoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Tijd voor een rebus.BenvanBeurtenPixarlijstbuskoffiepaspoort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het is Tom Egbers, verder keur ik hem goedquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jamie Caven Pixar lijst The A-Team Tom Egberts Paspoort.
Tijd voor een rebus.Ik kwam niet verder dan 'cock pics are..'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Op de sociale werkplaats ben ik de slimste.quote:
Tijd voor een rebus.Op het eerste plaatje zie je BEN van BeurtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het PIXAR-logo is de I speciaal.
Derde is een TO do list
Vierde is een VAN
Vijfde is Douwe Egberts, afkorting DE
Zesde is een Pas.
Benito van de Pas!
Daar quote je zeker posts van mij?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats ben ik de slimste.
Dat zei ik direct al Stijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het eerste plaatje zie je BEN van Beurten
Derde is een TO do list
Vierde is een VAN
Zesde is een Pas.
Benito van de Pas!
Ik hoop op "Co, wat vind jij van het legsysteem?"quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
Welke vraag gaat Marcel dadelijk stellen denken jullie?
''Wat moet Van de Pas nu doen om te winnen?''quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
wat maakt het verschil in deze wedstrijdquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
twitter:oogopmorgen twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 23:11:59Het Oog is begonnen en we hopen dat we de uitzending deze keer gewoon kunnen eindigen zoals we gepland hebben... reageer retweet
''Wat zal er nu in het hoofd van Benito omgaan?''quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:12 schreef Szura het volgende:
Ik ga zelf voor:
'Kan Van de Pas dit nog omdraaien?'
Dat wordt hem ja, want die is geslotenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:12 schreef Szura het volgende:
Ik ga zelf voor:
Wat een jinxquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:oogopmorgen twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 23:11:59Het Oog is begonnen en we hopen dat we de uitzending deze keer gewoon kunnen eindigen zoals we gepland hebben... reageer retweet
Moet ie wel op achterstand staanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt hem ja, want die is gesloten
Sap xDquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:12 schreef Szura het volgende:
Ik ga zelf voor:
Trek de stekker er maar uit, t'is klaar nuquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het eerste plaatje zie je BEN van Beurten
Derde is een TO do list
Vierde is een VAN
Zesde is een Pas.
Benito van de Pas!
''Doet dit pijn voor Van de Pas?''quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:22 schreef Szura het volgende:
Nieuwe optie, voor na de wedstrijd.
'Is dit nou teleurstellend voor Benito? Chisnall was namelijk de geplaatste speler'.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:24 schreef wimderon het volgende:
[..]CheesenaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
"hoe kan het toch, dat het op de vloer wel lukt maar hier niet ? "quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Doet dit pijn voor Van de Pas?''
Vooral bij de eerstequote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:27 schreef Szura het volgende:
Chisnall begint z'n schouder er weer achteraan te gooien
Ga voortaan ook zonnebrandcreme smeren als ik het warm heb, als Zjak zegt dat het helptquote:
Omdat het Emile Schelvis.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom los jij mijn moeilijke rebus niet op?
Tegen Dolan? Ha ha haquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou van Barneveld er nog kansloos af van de week.
Bedankt!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:38 schreef Anoonumos het volgende:
nog 3 van de 28 spelers zijn Nederlands. Dat is iets minder dan 1 op de 9.
Bedankt Polderturk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:38 schreef Anoonumos het volgende:
nog 3 van de 28 spelers zijn Nederlands. Dat is iets minder dan 1 op de 9.
Slechte gemiddeldes zeg.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grote zege Van Gerwen op World Matchplay, VdV en Van de Pas verliezen
Het topic was érg gezellig anders. Ik wil verder niet stoken maar de topusers waren er welquote:Op zondag 17 juli 2016 12:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ik je moest teleurstellen.
Afgezien van MvG en het eerste deel van de partij van Chisnall was het erg matig inderdaad. Maar ja, dat zie je vaak in de eerste ronde van dit soort toernooien.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grote zege Van Gerwen op World Matchplay, VdV en Van de Pas verliezen
Kan ik ook even een PM krijgen?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:02 schreef Thomas-sama het volgende:
Iemand een goede stream? RTL7 kost ¤3,99DM maar
edit: gekregen
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:17 schreef Anoonumos het volgende:
Eén dronken gast die nanananana mensur suljovic mensuuuur suljovic zingt
Badassquote:Op zondag 17 juli 2016 14:17 schreef wimderon het volgende:
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.html
Ik geloof niet dat je linkjes naar streams mag plaatsen. Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt, maar goedquote:
Alleen in VBL mag dat niet. In SPT wel, behalve in F1 (tenzij nattekat er zin in heeft natuurlijk).quote:Op zondag 17 juli 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je linkjes naar streams mag plaatsen. Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt, maar goed
Oh dat wist ik niet, topshowquote:Op zondag 17 juli 2016 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen in VBL mag dat niet. In SPT wel, behalve in F1 (tenzij nattekat er zin in heeft natuurlijk).
Uitstekende samenvatiing van het beleid in SPT.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen in VBL mag dat niet. In SPT wel, behalve in F1 (tenzij nattekat er zin in heeft natuurlijk).
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]Ik onterf jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Bunting en Suljo zijn redelijk aan elkaar gewaagd, af en toe een breakje hier en daar. Suljo nu een break voor, 4-6quote:
Had het over de erfenisquote:Op zondag 17 juli 2016 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bunting en Suljo zijn redelijk aan elkaar gewaagd, af en toe een breakje hier en daar. Suljo nu een break voor, 4-6
Ohquote:
Jij geeft een zeldzame pokemon weg begrijp ik hieruitquote:Op zondag 17 juli 2016 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Dat ga ik niet op het FOK!forum melden want dan krijg ik half Nederland achter mij aan
Ik speel dat Go nog steeds niet. Wel heb ik ongetwijfeld nog een mooie savegame met Yellow ofzoquote:Op zondag 17 juli 2016 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij geeft een zeldzame pokemon weg begrijp ik hieruit
Nu wel wat druk eropquote:Op zondag 17 juli 2016 14:57 schreef Anoonumos het volgende:
Suljovic gooit alleen nog goed in zijn eigen legs #verdedigenddarten
Dit jaquote:Op zondag 17 juli 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Nu White en Pipe er nog uit en we hebben een uitstekend toernooi
Tegen Pipe zouden jij en ik ook nog wel een lekje pakken, dus Jenkins hoeft er niet eens iets van te bakkenquote:
Wat een prestatiequote:Op zondag 17 juli 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
Beiden zowaar gemiddeld een punt of 5 gestegen
SPOILERS LULquote:Op zondag 17 juli 2016 18:47 schreef tja77 het volgende:
Niks mis met een herhaling van die kuthamster die eruit vliegt.
leeftijd ?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat een van beiden de 90 gaat halen
Ik had gedacht dat dit gebbetje iets eerder zou komen, maar toch bedankt voor het inkoppenquote:
Dan had je live maar moeten kijken. Jezus wat duurde dat lang en was dat slecht zeg, ook van Jenkins overigensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |