ja is goed. In het weekend dan. Ik kan niet zo nachtbraken gezien bet werkquote:Op zondag 17 juli 2016 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook pas op level 6. Zit wel een gele gym hier tegenoverKan er alleen niks bij zetten, geen idee hoe dat verder werkt ook
Keertje Stadspark-meetje doen?
Om 1uur nog? Komop zeg...quote:Op maandag 18 juli 2016 10:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Was gister nog iemand van hier in het noorderplantsoen? Ik was er en er zaten om 1u gewoon 50 mensen bij de fontein. Best wel heftig
Ik ben vannacht ook nog tot 2u op pad geweestquote:
Jongeh ik moet toch bijbenen met al ie lui van level 23 enzoquote:
level 9quote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jongeh ik moet toch bijbenen met al ie lui van level 23 enzo![]()
Ben nog maar 3x een kort rondje gelopen en in 36 uur 7 levels geklommen
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:29 schreef Blobje het volgende:
Ik woon dan niet in de stad (paar km naar beneden in Drenthe), maar ik speel wel in Groningen. Telt dat ook?
wanneer ik heel goed gooi raak ik met mn pokeball ook de drentse grensquote:Op maandag 18 juli 2016 15:29 schreef Blobje het volgende:
Ik woon dan niet in de stad (paar km naar beneden in Drenthe), maar ik speel wel in Groningen. Telt dat ook?
Volgens mij swipen om aanvallen te dodgen, en zelf tikken om aan te vallen. En als zo'n balkje vol is ofzo kun je zo'n speciale aanval doen, maar moet zeggen dat ik geen idee heb eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2016 19:46 schreef Vidura het volgende:
Kwam een Slowpoke tegen bij de Mac bij Westerhaven, toen liep de app vast
Wat moet je eigenlijk doen als je bij de gym bent? Ze zijn wel in 'gevecht', maar weet niet wat ik moet doen met mn vingersOf moet je juist niks doen?
Cool!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:47 schreef Moira. het volgende:
Ik heb vanavond een paar uur met een vriendin in het Noorderplantsoen gezeten. Daar zat ergens een trap vanwaar 2 stops te bereiken waren, die hele trap vol en die stops constant met lures aan
Heb echt iets van 90 pokémon gevangen vandaag, waaronder best veel die ik nog niet had en een paar zeldzame
Op de terugweg in de bus nog een Pigeot gevangen van 590 CP en nog een paar 5km zo uit kunnen laten broeden waar ook nog best toffe pokémon uit kwamen
Chille dag
Ik ben nog in verkenningsfase, wilde gewoon even zien hoe zo'n Gym aan toe ging.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij swipen om aanvallen te dodgen, en zelf tikken om aan te vallen. En als zo'n balkje vol is ofzo kun je zo'n speciale aanval doen, maar moet zeggen dat ik geen idee heb eigenlijkNog nooit een gym aangedurft
Klinkt leuk.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Wanneer zullen we een Stadsparkmeet houden trouwens? Wat komt uit?
Vrijdagavond komt wel uitquote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Wanneer zullen we een Stadsparkmeet houden trouwens? Wat komt uit?
Donderdagavond gaat mij wel lukken, maar ben dit weekend weg dus denk vrijdagavond nietquote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdagavond komt wel uit!
Donderdagavond eventueel ook wel. Ligt wel een beeeetje aan de tijd.
Ja heb ik ook idd, heel irritant. Soms staan er 3 voetjes bij en dan verschijnt 'ie ineens, was 'ie dus toch super dichtbij. Heb nog nooit 1 of 2 voetjes gezien.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kloppen de afstandsvoetjes bij jullie ook niet? Hier blijft alles op 3 voetjes staan, dus weet je niet welke kant je op moet voor een bijzondere.
Klopt. Bekende feauture.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kloppen de afstandsvoetjes bij jullie ook niet? Hier blijft alles op 3 voetjes staan, dus weet je niet welke kant je op moet voor een bijzondere.
Hahaha, ik ook. Vanaf kwart voor negen ongeveer.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:47 schreef Moira. het volgende:
Ik heb vanavond een paar uur met een vriendin in het Noorderplantsoen gezeten. Daar zat ergens een trap vanwaar 2 stops te bereiken waren, die hele trap vol en die stops constant met lures aan
Heb echt iets van 90 pokémon gevangen vandaag, waaronder best veel die ik nog niet had en een paar zeldzame
Op de terugweg in de bus nog een Pigeot gevangen van 590 CP en nog een paar 5km zo uit kunnen laten broeden waar ook nog best toffe pokémon uit kwamenNu level 10
Chille dag
Oh, misschien heb ik je wel gezien danquote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hahaha, ik ook. Vanaf kwart voor negen ongeveer.
Die trap op die foto is trouwens precies de trap in het Noorderplantsoen waar ik en tig anderen gister ook op zatenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.oogtv.nl/2016(...)elcentrum-paddepoel/
Morgenmiddag, Pokemon trainer event in Winkelcentrum Paddepoel
Jup, ik kwam zondag in het plantsoen, liep vanaf de andere kant die bult op en stond bovenaan in een grote groep spelersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die trap op die foto is trouwens precies de trap in het Noorderplantsoen waar ik en tig anderen gister ook op zatenZit precies tussen 2 stops in waar constant lures op staan
Doen spelers zelf idd. Als je er toch ff een half uurtje aan het chillen bent kun je er net zo goed eentje op zetten. Maar als je mazzel hebt doen anderen dat en kun je daar dan gebruik van makenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, ik kwam zondag in het plantsoen, liep vanaf de andere kant die bult op en stond bovenaan in een grote groep spelersEn we waren niet eens met Pokemon bezig.
Hoezo staan die lures daar constant aan trouwens? Is dat vanuit het spel, of zijn er spelers die dat constant doen? Gaat wel erg ten koste van je lure modules dan
Hadden Rene, Pat en ik laatst ook. Een lure geactiveerd en het werd ineens heel druk op dat punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:05 schreef Moira. het volgende:
Net ff stukje Stadspark in gelopen en op een bankje bij een stop gaan zitten, heb daar zelf maar een lure op gezetIedereen die langs kwam ff stoppen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:11 schreef Sarasi het volgende:
Ik kwam zojuist voor de derde maal in twee weken een Squirtle tegen. Voor de derde maal liep m'n spel vast op de dichte Pokéball en voor de derde maal heb ik 'm niet gevangen en was hij weg bij een herstart. Mag ik even janken?
Gaat mij (en Mono) wel lukken denk ik! Maar als er op een andere datum/tijd meer opkomst is dan kan dat wmbt ook wel.quote:
Neeeeeeequote:Op woensdag 20 juli 2016 14:12 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb gisternacht een Squirtle EN een Wartortle gevangen!
Allebei Noorderplantsoen, Wartortle wel richting kwart voor drie...quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:42 schreef Vidura het volgende:
[..]
Neeeeeee! Waar?
Iedere keer zie ik een Bulbasaur in de buurt, maar tevoorschijn komen, ho maar...
Prachtigquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:03 schreef Sarasi het volgende:
Fun story: Ik ging in m'n eentje heen, ik wilde namelijk alleen even kijken of Porygon er zat. Vervolgens bleek Magmar net te spawnen dus meegelopen met de kudde, en toen knalden de servers eruit. Vervolgens aan de praat geraakt met een gast die ik een paar dagen geleden nog had gevraagd waar de Rhyhorn was (hij herkende me ook echt), hij voegde me direct toe op Facebook ("Nog steeds een diehard! Leuk!") en ik ben de rest van de 'avond' aangehaakt bij zijn vriendenclubje. Voor je het weet loop je met vier compleet vreemde jongens van allemaal twee koppen groter door de donkere stukjes van het Noorderplantsoen, op zoek naar Kingler. Eentje: "Vier weken geleden zou dit nog heel creepy zijn geweest, en nu is het normaal."
Er was bier en belangrijker, er was een zak Hamka's en het was veel te gezellig.
Zeker! En dan onderweg van het Heymans naar de Bres, op die weg rechts het plantsoen in duiken. Op de trap daar (tussen pokéstop het mannetje en pokéstop fontein) zitten altijd wel heel veel mensen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prachtig
Ik ga zo als beide telefoons opgeladen zijn ook weer ff naar 't noorderplantsoen, met m'n vriend dit keer.
Volgens mij is dat toch wel de hotspot van Groningen, onniedan?
Daar heb ik ook al een keer een Wartortle gevangen. Die zit daar dus ook vaker? Jinx zit wel regelmatig bij die gym in het plantsoen volgens mij, en cubone bij het basketbalveldje.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Allebei Noorderplantsoen, Wartortle wel richting kwart voor drie...In het water naast het vroegere Flinders. Squirtle was bij een lure.
Zat ik eergister ook ja, precies tussen 2 stops in waar constant lures op gezet wordenquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zeker! En dan onderweg van het Heymans naar de Bres, op die weg rechts het plantsoen in duiken. Op de trap daar (tussen pokéstop het mannetje en pokéstop fontein) zitten altijd wel heel veel mensen.
Ik heb wel eens samen gelopen met Rene en Pat. Verder ken ik niemand persoonlijk van hier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Jullie mede-fokkers gaan vaker op stap samen, of?
Ben jij dan het mannetje of het vrouwtje?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:41 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens samen gelopen met Rene en Pat. Verder ken ik niemand persoonlijk van hier.
Ligt een beetje aan hun stemming.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij dan het mannetje of het vrouwtje?
Wel eens..quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:41 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens samen gelopen met Rene en Pat. Verder ken ik niemand persoonlijk van hier.
Lig net op de bank. Maar morgen willen wij wel dubbeldaten begreep ik. Powerbanks liggen aan hun eerste laadbeurtquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef Moira. het volgende:
Iemand in noorderplantsoen nu die mij en Mono wil vermaken tot die kutapp het weer doet en we weer verder kunnen vangen?
Ja Mono is ook wel in voor dubbeldatequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lig net op de bank. Maar morgen willen wij wel dubbeldaten begreep ik. Powerbanks liggen aan hun eerste laadbeurt
Had je al een hoi gestuurd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja Mono is ook wel in voor dubbeldate
Tijd en locatie afspreken? Ni Hao stadspark ofzo?
Doe ff je poliswag postenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Rot app liep vast toen ik een zeldzame pokemon wilde vangen.
langs de ring heb je ook 4 sruksquote:Op donderdag 21 juli 2016 07:42 schreef Divje het volgende:
Het stikt van de magikarps en psyducks hierEn elke dag een poliswag (
) vangen.
ff een rondje sterrebos + dat DUO parkje en je hebt 12 stops gehad
nearly nothing eigenlijkquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:45 schreef Blobje het volgende:
Hoe is het op de Grote Markt eigenlijk? Veel pokestops daar?
Jaa, we gaan ook nog nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:28 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wachten. Check buienradar.
Ik heb de auto van de zaak maar gepakt en fiets in de winkel gezet. Laat me niet natregenenquote:
Ben je nou helemaal betoeterd!quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb de auto van de zaak maar gepakt en fiets in de winkel gezet. Laat me niet natregenen
Telefoon opgeladenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef Moira. het volgende:
Buitje zou om 19:30 of iig 20:00 wel weer voorbij zijn, dus ik ben nog steeds voorstander van de Stadsparkmeet
Mijne moet nog ff 20% bijgetankt worden, maar we moeten sowieso nog ff wachten op ons bestelde etenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal betoeterd!
[..]
Telefoon opgeladen![]()
Inderdaad ernstig irritant, maar volgens mij is dat wel gefixt in de volgende update. Is iig de bedoeling.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:15 schreef Cockwhale het volgende:
Met het niet kunnen zoeken op basis van de voetjes, die de afstand weergeven, begint de pret wel een beetje af te nemen.
Die had ik onderweg ook iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Grapje was gezellig.. achter de flat nog een eevee gevangen
Zeker! Bedankt voor de lift naar huis nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef Renesite het volgende:
We hunt like killers! Was gezellig Mono en Moira! En maiko
Er kwam net een update binnen. Even gecheckt, maar het is volgens mij nog steeds niet gefixt. Vreemd, want het werkte wel met de eerdere onofficieel uitgebrachte versie van Go...quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inderdaad ernstig irritant, maar volgens mij is dat wel gefixt in de volgende update. Is iig de bedoeling.
Mijn hele week, de Hoogte, zit vol met die krengen. Ook niet verbazingwekkend in deze ghetto.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die had ik onderweg ook idd
[..]
Zeker! Bedankt voor de lift naar huis nog
Waar zijn de Rattata's als je ze nodig hebtIk wil m'n lucky egg gebruiken (kan 'maar' 22 evoluties doen maar fuck it), maar als ik nog 1 rattata vang kan ik er 23 doen
Maar er spawnen wel pokemon toch? Ze zeggen dat er in weilanden bepaalde (bijzondere) pokemons spawnen, maar daar zullen dan ook geen pokestops zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik was gister helaas niet in Groningen
Maar ik maak nu even een rondje
Buiten steden is dit spel ook onspeelbaar wegens het gebrek aan pokestops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |