ja is goed. In het weekend dan. Ik kan niet zo nachtbraken gezien bet werkquote:Op zondag 17 juli 2016 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook pas op level 6. Zit wel een gele gym hier tegenoverKan er alleen niks bij zetten, geen idee hoe dat verder werkt ook
Keertje Stadspark-meetje doen?
Om 1uur nog? Komop zeg...quote:Op maandag 18 juli 2016 10:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Was gister nog iemand van hier in het noorderplantsoen? Ik was er en er zaten om 1u gewoon 50 mensen bij de fontein. Best wel heftig
Ik ben vannacht ook nog tot 2u op pad geweestquote:
Jongeh ik moet toch bijbenen met al ie lui van level 23 enzoquote:
level 9quote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jongeh ik moet toch bijbenen met al ie lui van level 23 enzo![]()
Ben nog maar 3x een kort rondje gelopen en in 36 uur 7 levels geklommen
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:29 schreef Blobje het volgende:
Ik woon dan niet in de stad (paar km naar beneden in Drenthe), maar ik speel wel in Groningen. Telt dat ook?
wanneer ik heel goed gooi raak ik met mn pokeball ook de drentse grensquote:Op maandag 18 juli 2016 15:29 schreef Blobje het volgende:
Ik woon dan niet in de stad (paar km naar beneden in Drenthe), maar ik speel wel in Groningen. Telt dat ook?
Volgens mij swipen om aanvallen te dodgen, en zelf tikken om aan te vallen. En als zo'n balkje vol is ofzo kun je zo'n speciale aanval doen, maar moet zeggen dat ik geen idee heb eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2016 19:46 schreef Vidura het volgende:
Kwam een Slowpoke tegen bij de Mac bij Westerhaven, toen liep de app vast
Wat moet je eigenlijk doen als je bij de gym bent? Ze zijn wel in 'gevecht', maar weet niet wat ik moet doen met mn vingersOf moet je juist niks doen?
Cool!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:47 schreef Moira. het volgende:
Ik heb vanavond een paar uur met een vriendin in het Noorderplantsoen gezeten. Daar zat ergens een trap vanwaar 2 stops te bereiken waren, die hele trap vol en die stops constant met lures aan
Heb echt iets van 90 pokémon gevangen vandaag, waaronder best veel die ik nog niet had en een paar zeldzame
Op de terugweg in de bus nog een Pigeot gevangen van 590 CP en nog een paar 5km zo uit kunnen laten broeden waar ook nog best toffe pokémon uit kwamen
Chille dag
Ik ben nog in verkenningsfase, wilde gewoon even zien hoe zo'n Gym aan toe ging.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij swipen om aanvallen te dodgen, en zelf tikken om aan te vallen. En als zo'n balkje vol is ofzo kun je zo'n speciale aanval doen, maar moet zeggen dat ik geen idee heb eigenlijkNog nooit een gym aangedurft
Klinkt leuk.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Wanneer zullen we een Stadsparkmeet houden trouwens? Wat komt uit?
Vrijdagavond komt wel uitquote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Wanneer zullen we een Stadsparkmeet houden trouwens? Wat komt uit?
Donderdagavond gaat mij wel lukken, maar ben dit weekend weg dus denk vrijdagavond nietquote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdagavond komt wel uit!
Donderdagavond eventueel ook wel. Ligt wel een beeeetje aan de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |