quote:
Ik lok je gewoon gelijk hierheenquote:
rood. kon maar 1 keer kiezen en had geen idee wat ik koos eigenlijkquote:
Nicequote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag al op pad geweest met 2 fokkers
Veel gyms hier in de buurt zijn ook rood, zie maar 1 gelequote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
rood. kon maar 1 keer kiezen en had geen idee wat ik koos eigenlijk
René komt eraanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceLok die ook ff hierheen dan
Mono is er ook aan begonnen, we hebben vannacht een vriend op bezoek, dus wellicht later nog ff op pad
die hier op de hoek wisselt om de dag van kleurquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Veel gyms hier in de buurt zijn ook rood, zie maar 1 gele
Misschien moet je eerst op een Gym klikken?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:19 schreef Renesite het volgende:
Hallo!
Ik heb alleen level 5 maar kan nog geen kleur kiezen![]()
!
oh, zal dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
Oh ik heb trouwens 13 Pokémon
[..]
Misschien moet je eerst op een Gym klikken?
Ik zet ons er gewoon alvast tussenquote:
Eerst naar een gym gaan. Daarop tikken en dan kun je een kleur kiezenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:19 schreef Renesite het volgende:
Hallo!
Ik heb alleen level 5 maar kan nog geen kleur kiezen![]()
!
Nee... geen zin om een post te zoekenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, zal dat?
Pat, heb je dinges al gelokt?
Kleur blauw gekozen. Heeft Pat ook blauw Moiraquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Eerst naar een gym gaan. Daarop tikken en dan kun je een kleur kiezen.
Je wilde toch bij instinct?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kleur blauw gekozen. Heeft Pat ook blauw Moira
Sorryindewarquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Jongeeeh je zegt toch zelf Instinct wat doe je
Foutjequote:
Kloptie zo?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kleur blauw gekozen. Heeft Pat ook blauw Moira
de kleur van de gym wisselt nog wel eens..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Foutje!
Moest van iemand blauw kiezen. Dat is ook de dichtstbijzijnde gym
Komt helemaal goed. Ik ben totaal geen nerd en mij lukt het ook! Ik kan alleen niet zo goed richten met die ballenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt nog helemaal inkomenBen wel benieuwd of ik de rage nog een beetje bij ga kunnen benen
Ik heb er ook al heel wat verpest jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Ik ben totaal geen nerd en mij lukt het ook! Ik kan alleen niet zo goed richten met die ballen
Ik ben daar alvast lid van geworden jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:31 schreef nikky het volgende:
https://www.facebook.com/groups/878834252228137/ zapdos Groningen.
ik merk dat ik er eigenlijk helemaal niet zo fanatiek mee ben. Onderweg in de bus bezoek ik wat stops en pak ik wat pokemons mee, maar om er echt voor te gaan lopen is me te veel van het goede.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt nog helemaal inkomenBen wel benieuwd of ik de rage nog een beetje bij ga kunnen benen
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben daar alvast lid van geworden ja
Ik ga zo nog op pad. Met dochter die ook wil vangen.quote:
Pat wil niet meer... Naja, gaan we morgen wel weerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ga zo nog op pad. Met dochter die ook wil vangen.
Je moest niksquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Foutje!
Moest van iemand blauw kiezen. Dat is ook de dichtstbijzijnde gym
Wel.quote:
Ja zeg he, nou tja. Euh...vrije wil?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel.
"Ja, als jullie in level 5 zitten moeten jullie kiezen voor het blauwe team, want daar zit ik ook in"
Die bij de bibliotheek kan je de lage wel aan. Maar de hogere die is 1900quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja zeg he, nou tja. Euh...vrije wil?
Maar we kunnen we samen dan gyms pakken (als we wat sterkere Pokémon hebben). Mijn sterkste zit nu op CP392. Is nog steeds niet veel...
Wij gaan morgen rondje centrum doen, voordat winkels open gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja zeg he, nou tja. Euh...vrije wil?
Maar we kunnen we samen dan gyms pakken (als we wat sterkere Pokémon hebben). Mijn sterkste zit nu op CP392. Is nog steeds niet veel...
Ik zit nog in level 4 schatje maar ik ga je joinen jeweet <3 <3 <3333quote:Op zondag 17 juli 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
MOIRA WE ZIJN EEN TEAM
MORGEN SAMEN GRINDEN?
noisquote:Op zondag 17 juli 2016 02:11 schreef Moira. het volgende:
Net gewoon Golbat van 192 CP gevangenEn ff upgepowered tot 275
Moet morgen weer werkenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij gaan morgen rondje centrum doen, voordat winkels open gaanDus hopelijk dan wat sterkere Pokémons erbij enzoo
vandaag he. Morgen moeten wij ook werkenquote:Op zondag 17 juli 2016 10:28 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Moet morgen weer werken. Ach, straks ff naar het Stadpark. Zit volgens mij ook wel wat.
Oh ja. Zie nu pas dat je post van gisteravond isquote:Op zondag 17 juli 2016 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vandaag he. Morgen moeten wij ook werken
Ach, ik moet volgende week weer werken. Dus maakt me niet zoveel uitquote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef MCH het volgende:
Bij de Kruidvat in Helpman lag een powerbank voor 3 euro.
O, jij hebt je laatste vakantiedagen besteedt aan Pokemon Go?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik moet volgende week weer werken. Dus maakt me niet zoveel uit
Nicequote:Op zondag 17 juli 2016 14:18 schreef Sarasi het volgende:
DIT IS EEN TOPIC![]()
#teamvalor
En eh, ik moet helaas nog een laatste vak halen deze zomer, maar dat betekent wel dat ik dus ergens ga studeren bovenop een pokestop en regelmatig tijdens een koffiepauze een lure in zal zetten. Dat zal ik hier dan wel even melden, kunnen jullie mee profiteren en heb ik wat aanspraak.
Laatste twee dagenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
O, jij hebt je laatste vakantiedagen besteedt aan Pokemon Go?
Ik zal m'n best doen. Ken er nog eentje, m'n vaste Pokémon buddy, maar die zit niet meer zoveel op FOK! geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Ik zal je aan de OP toevoegen!
Hossel ook nog ff meer Groningse Pokéspelers voor dit topic
Black and blooomquote:Op zondag 17 juli 2016 14:18 schreef Sarasi het volgende:
DIT IS EEN TOPIC![]()
#teamvalor
En eh, ik moet helaas nog een laatste vak halen deze zomer, maar dat betekent wel dat ik dus ergens ga studeren bovenop een pokestop en regelmatig tijdens een koffiepauze een lure in zal zetten. Dat zal ik hier dan wel even melden, kunnen jullie mee profiteren en heb ik wat aanspraak.
Ik zag het al ja. Ga ik zeker proberen!quote:
*stoft Fok!-account af*quote:Op zondag 17 juli 2016 14:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen. Ken er nog eentje, m'n vaste Pokémon buddy, maar die zit niet meer zoveel op FOK! geloof ik.Gooi dit linkje wel even in z'n whatsapp.
Braaf.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:30 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
*stoft Fok!-account af*
Hallo! #teamvalor![]()
jij mag datquote:Op zondag 17 juli 2016 11:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
heb 'm gestolen.
POK / Grappige Pokémon namen
Chillquote:Op zondag 17 juli 2016 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Net hardgelopen, ik dacht.. IK GA POKÉMON VANGEN!!! Maar dat vond ik toch wat onhandig...
En net, terwijl ik op een stoel zat, ging m'n poppetje aan de wandel naar een gym 100 m. verderop en heb ik gewoon 4 pokémon kunnen vangen
Yess.. ook nog 2 die ik nog niet had.. In de stad vanmorgen ook al 4 tegelijkertijd op één plek waarvan 2 nieuwequote:
Ik zit ook pas op level 6. Zit wel een gele gym hier tegenoverquote:Op zondag 17 juli 2016 19:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit in team blauw
Maar ben nog niet zo hoog level
Ik ben level 7quote:Op zondag 17 juli 2016 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook pas op level 6. Zit wel een gele gym hier tegenoverKan er alleen niks bij zetten, geen idee hoe dat verder werkt ook
Keertje Stadspark-meetje doen?
jij hoort ook niet aan vechten te doenquote:Op zondag 17 juli 2016 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap er overigens ook nog niet zo veel van
Ben een keer in een gym geweest en heb me compleet suf geklikt en toen had ik uiteindelijk 1 pokemon verslagen ofzo
Goed idee!quote:Op zondag 17 juli 2016 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook pas op level 6. Zit wel een gele gym hier tegenoverKan er alleen niks bij zetten, geen idee hoe dat verder werkt ook
Keertje Stadspark-meetje doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |