Foutjequote:
Kloptie zo?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kleur blauw gekozen. Heeft Pat ook blauw Moira
de kleur van de gym wisselt nog wel eens..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Foutje!
Moest van iemand blauw kiezen. Dat is ook de dichtstbijzijnde gym
Komt helemaal goed. Ik ben totaal geen nerd en mij lukt het ook! Ik kan alleen niet zo goed richten met die ballenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt nog helemaal inkomenBen wel benieuwd of ik de rage nog een beetje bij ga kunnen benen
Ik heb er ook al heel wat verpest jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Ik ben totaal geen nerd en mij lukt het ook! Ik kan alleen niet zo goed richten met die ballen
Ik ben daar alvast lid van geworden jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:31 schreef nikky het volgende:
https://www.facebook.com/groups/878834252228137/ zapdos Groningen.
ik merk dat ik er eigenlijk helemaal niet zo fanatiek mee ben. Onderweg in de bus bezoek ik wat stops en pak ik wat pokemons mee, maar om er echt voor te gaan lopen is me te veel van het goede.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt nog helemaal inkomenBen wel benieuwd of ik de rage nog een beetje bij ga kunnen benen
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben daar alvast lid van geworden ja
Ik ga zo nog op pad. Met dochter die ook wil vangen.quote:
Pat wil niet meer... Naja, gaan we morgen wel weerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ga zo nog op pad. Met dochter die ook wil vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |