4 minuten fietsenquote:
Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 10:30 schreef Leonos het volgende:
Goed bezig Tong.
Ooit nagedacht over een baan als weerman?
Ben badmeester geweest als vakantiekracht. Verder ben ik het zonnetje in huis.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:30 schreef Leonos het volgende:
Goed bezig Tong.
Ooit nagedacht over een baan als weerman?
Let's play ball!quote:
Maar onweer isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren.
Daarna onweer etc etc...
Morgen net iets te warm ben ik bang. Gelukkig wel een airco.quote:
Thong, altijd goed. Vriend van me is lichtman en met ze een wereldtour gedaan.quote:
Ha ha haquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:18 schreef Leonos het volgende:
Heb je nu niet wat dames nodig met wat meer kleding?

Zometeen, naar de huisarts. Hoezo ?quote:
Ga je op de fiets of met de taxi?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 05:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zometeen, naar de huisarts. Hoezo ?
Neef rijdt. Doet ie de laatste tijd vaker. Kan niet fietsen. En om te lopen is met m'n dikke voet niet te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je op de fiets of met de taxi?
Dit dus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
tonger klopt geen hol van je voorspellingen!
Het is Tong. Van de Bilt. Don't blame me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
tonger klopt geen hol van je voorspellingen! waar vis je die info vandaan, of ben je zelf meteoroloog?
De plaatjes zijn wel leuk.
Het praat, met twee woordjes.quote:
Gisteren uitgeschakeld op de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:49 schreef Fatoeman het volgende:
Die 2e foto uit de op, lekker kontje wel
Op alle fronten.quote:
Waar heb je het overquote:
Deze zijn idd engquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tot en met maandagquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:31 schreef Nizno het volgende:
Even een reminder FOK!breed, denk om tepels en dergelijke!
GoogleAdds is hier niet blij mee.
Ik heb het één en ander geregeld. Komt goed. De deur en ramen staan hier open.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:54 schreef dexamfetamine het volgende:
Het zonnetje schijnt deze ochtend, hoop dat het zo blijft voor de rest van de dag.
Ik ben weg hier.quote:Op zondag 25 september 2016 19:53 schreef RacerDKB het volgende:
Wat gaat het komende week doen tong?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |