Hij zegt wel precies waar het op staat.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:40 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Briljant. Hij komt dichtbij Einstein.
Het is natuurlijk erg makkelijk als je een 'way out' hebt. Een ideologie met Instant redemptie als je iets gruwelijks doet, het is dan wat extremer dan wat je van je ouders hebt meekregen maar toch. Niet geprobeerd is zeker geen after-life.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Eng idee is dat toch, die moslims die hun hele leven een losbandig westers leven leiden en dan opeens in no time veranderen in psychopathische moordmachines.
--Niet trollen, aub!--quote:Op zondag 17 juli 2016 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Eng idee is dat toch, die moslims die hun hele leven een losbandig westers leven leiden en dan opeens in no time veranderen in psychopathische moordmachines.
Zou de piloot van die lijnvlucht ook niet gewoon een moslim geweest zijn?quote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je depressief bent kun je je vrachtwagen ook tegen een muur parkeren. Dan ga je niet willens en wetens bijna 2 km lang mensen doodrijden met een vrachtwagen die je eigenlijk niet kunt betalen vol wapens, hetgeen je weken gepland hebt.
Weet ik niet, zou best kunnen en lijkt aannemelijk. Wat ik wil zeggen is dat het me niet de gemiddelde "verwarde man" lijkt als je alle omstandigheden en teksten op zijn facebook meeneemt. Maar daar is toch vrij weinig over bekend toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 11:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maakt het uit? Het gevoel wat eraan ten grondslag ligt is is haat tegen het westen. Iets wat je bij een groot gedeelte van de immigranten uit dat soort landen tegenkomt.
Hoe kom je erbij dat hij die vrachtauto eigenlijk niet kon betalen? Een vrachtauto voor een paar dagen huren is goedkoper dan de (illegale) aanschaf van een lading vuurwapens. Bovendien kun je het geld lenen, als je weet dat je dood zult gaan is dat makkelijk want je hoeft niet aan terugbetalen te denken, of aan aflossen van je creditcard.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je depressief bent kun je je vrachtwagen ook tegen een muur parkeren. Dan ga je niet willens en wetens bijna 2 km lang mensen doodrijden met een vrachtwagen die je eigenlijk niet kunt betalen vol wapens, hetgeen je weken gepland hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2016 11:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou de piloot van die lijnvlucht ook niet gewoon een moslim geweest zijn?
Voor jou en mij is het een klein bedrag ja. Maar voor mensen die tot over hun oren in de schulden zitten is een paar honderd of duizend Euro al heel veel. Hij had de vrachtwagen al langer gehuurd he, niet voor 1 dag.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij die vrachtauto eigenlijk niet kon betalen? Een vrachtauto voor een paar dagen huren is goedkoper dan de (illegale) aanschaf van een lading vuurwapens. Bovendien kun je het geld lenen, als je weet dat je dood zult gaan is dat makkelijk want je hoeft niet aan terugbetalen te denken, of aan aflossen van je creditcard.
Nee hoor, zeker niet. Maar als het enige wat op hun facebookpagina staat allerlei koranteksten zijn en teksten die naar Koransites verwijzen, mogen ze van mij best wat meer in de gaten gehouden worden. Blijkbaar wordt hun leven daar dan wel erg door beheerst.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, we moeten nu iedere moslim argwanend aan gaan kijken.
Ik snap die (nep) wapens in de truck eigenlijk sowieso niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dit dus. Ik geloof er niets van.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:00 schreef Twiitch het volgende:
Er zijn inmiddels al meer dan tien mensen gearresteerd n.a.v. Nice. Lijkt me al erg veel voor een suïcidale lone wolf. Maar goed, we horen het wel.
Het komt blijkbaar vaker voor, dus op voorhand uitsluiten dat dat niet het geval is is wat onzinnig.quote:
Nee snap ik ook niet. En je hoort er verder ook weinig over, ook niet of ze nu echt of nep waren. Wat moet je je trouwens voorstellen bij nepwapens? Afijn, het zal wel een keer duidelijk worden na het onderzoek.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik snap die (nep) wapens in de truck eigenlijk sowieso niet.
Een explosief ? Ja; dat zou ik snappen. Maar vuurwapens ? Wat had hij daar mee willen doen ?
Ja, en roken is niet slecht, want mijn opa is er 92 mee geworden. Overigens sluit niemand het uit, er wordt alleen wat krampachtig beweerd steeds. Uit angst voor stigmatisering of zo?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het komt blijkbaar vaker voor, dus op voorhand uitsluiten dat dat niet het geval is is wat onzinnig.
Gewoon.. na de rit van 2 km over de boulevard zijn vrachtwagen parkeren, wapens uit de laadbak halen, beetje in het rond schieten en daarna een mooi plekje uitzoeken op een terrasquote:Op zondag 17 juli 2016 12:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik snap die (nep) wapens in de truck eigenlijk sowieso niet.
Een explosief ? Ja; dat zou ik snappen. Maar vuurwapens ? Wat had hij daar mee willen doen ?
Je zegt nee maar bedoelt ja blijkbaar.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet. Maar als het enige wat op hun facebookpagina staat allerlei koranteksten zijn en teksten die naar Koransites verwijzen, mogen ze van mij best wat meer in de gaten gehouden worden. Blijkbaar wordt hun leven daar dan wel erg door beheerst.
Er zijn vooralsnog niet echt signalen die wijzen op andere motieven.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens sluit niemand het uit, er wordt alleen wat krampachtig beweerd steeds. Uit angst voor stigmatisering of zo?
Zoiets misschien?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat moet je je trouwens voorstellen bij nepwapens?
volgens mij wordt net zo krampachtig het tegendeel beweert, terwijl niemand het weet vooralsnog.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, en roken is niet slecht, want mijn opa is er 92 mee geworden. Overigens sluit niemand het uit, er wordt alleen wat krampachtig beweerd steeds. Uit angst voor stigmatisering of zo?
Die krampachtigheid valt toch wel mee? De media hadden zeker op de eerste dag het over een truck die de massa in reed.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij wordt net zo krampachtig het tegendeel beweert, terwijl niemand het weet vooralsnog.
De waarheid kan in het midden liggen, problematische knakker die de wereld om hem heen haat en 2 weken geleden bij islam om justificatie en financiën komt vragen
hier bedoel ik, de media is er nog niet uitquote:Op zondag 17 juli 2016 12:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die krampachtigheid valt toch wel mee? De media hadden zeker op de eerste dag het over een truck die de massa in reed.
Welke aanwijzingen dan precies?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat de media er van vinden is verder ook niet van belang. Het politieonderzoek zal het uitwijzen. Maar naar mijn mening, en die mag ik geven op een forum, zijn er nu al veel aanwijzingen bekend die een bepaalde richting in wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |