abonnement Unibet Coolblue
pi_163778731
Ik ben nieuw en ik heb een paar vragen:


- Hoe zorg je ervoor dat die niet constant aanstaat maar wel trilt als je een pokemon hebt?
- Hoe kan het dat je het spel niet makkelijk kan minimalizeren?
- Hoe maak je zo'n blauwe hotspot dinges? Hier in de buurt heb je er bijna geen en ik wil er eentje aan 't eind van de straat doen zodat ik lekker elke 5minuten pokeballs kan verzamelen.
- Ga je binnenkort ook nog andere mensen die het hebben zien lopen op de map?
- Als de officiele straks uitkomt kan ik dit account dan overzetten?


mvg
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:03:02 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778759
Je zit nu in de officiele app, alleen niet via de officiele weg

De pokestops, de blauwe punten op de map, staan vast. Die kan je niet nieuw plaatsen en daar zal je het mee moeten doen. Die zijn geplaatst bij monumenten en kunst. Beiden in de breedste zin van het woord overigens.

Of je anderen gaat kunnen zien looen weet ik niet, daarvoor zullen we updates af moeten wachten. Wel is aangegeven sat een tradefunctie na mondiale release de hoogste prioriteit heeft, dus aan meer interactie wordt gewerkt
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:03:43 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778761
Ik heb ook wat vragen aan de experts hier. Hoe werkt dat nou precies bij gyms. Wat hen je eraan, wat kan je ermee en hoe werkt het
Laffe huichelaar
pi_163778778
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:03 schreef timmmmm het volgende:
Je zit nu in de officiele app, alleen niet via de officiele weg

De pokestops, de blauwe punten op de map, staan vast. Die kan je niet nieuw plaatsen en daar zal je het mee moeten doen. Die zijn geplaatst bij monumenten en kunst. Beiden in de breedste zin van het woord overigens.

Of je anderen gaat kunnen zien looen weet ik niet, daarvoor zullen we updates af moeten wachten. Wel is aangegeven sat een tradefunctie na mondiale release de hoogste prioriteit heeft, dus aan meer interactie wordt gewerkt
Op basis van welke database zijn die stops eigenlijk gemaakt? Wikipedia ofzo? Hoe werkt dat?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163778794
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Op basis van welke database zijn die stops eigenlijk gemaakt? Wikipedia ofzo? Hoe werkt dat?
Ingress.

Het basketbalveldje met 3 tegels bij mijn ouders in de buurt is een pokestop :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:10:20 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778796
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Op basis van welke database zijn die stops eigenlijk gemaakt? Wikipedia ofzo? Hoe werkt dat?
Volgens mij had de ontwikkelaar hiervoor een soel, ingress, en is die database gebruikt. Ik denk dat als je dat wil weten, je via dat spel verder komt
Laffe huichelaar
pi_163778799
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ingress.

Het basketbalveldje met 3 tegels bij mijn ouders in de buurt is een pokestop :')_!
ja ik zag laatst ergens ook een één of andere boom of zo

dus ik dacht misschien kan ik zelf wat toevoegen, maar dat kan dus niet? Want hier is echt helemaal niks
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:11:11 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778802
Er zijn gewoon mensen die in bed liggen thuis en dan toegang hebben tot 2 pokestops en dat maakt me jaloers
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:11:37 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778805
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:10 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ja ik zag laatst ergens ook een één of andere boom of zo

dus ik dacht misschien kan ik zelf wat toevoegen, maar dat kan dus niet? Want hier is echt helemaal niks
Helaas, zelf toevoegen kan niet. Dan zal je op pad moeten
Laffe huichelaar
pi_163778810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:11 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in bed liggen thuis en dan toegang hebben tot 2 pokestops en dat maakt me jaloers
Als ik op mijn werk bij het raam ga staan heb ik ook toegang, maar dan moet ik voor het raam gaan staan en lacht iedereen me uit ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:12:25 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778811
Zijn er (al dan niet van Ingress) databases/kaarten die stops en gyms in kaart brengen?
Laffe huichelaar
pi_163778817
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:12 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er (al dan niet van Ingress) databases/kaarten die stops en gyms in kaart brengen?
Ja, die kan je gewoon inzien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_163778820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:11 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in bed liggen thuis en dan toegang hebben tot 2 pokestops en dat maakt me jaloers
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Helaas, zelf toevoegen kan niet. Dan zal je op pad moeten
:(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:21:27 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163778863
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, die kan je gewoon inzien.
link?
Laffe huichelaar
pi_163778869
Nog niet op kantoor geweest maar ik kijk uit op een groot (openbaar) kunstwerk dus dat zal ongetwijfed een pokestop zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:28:08 #16
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_163778902
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

link?
App van Ingress downloaden.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_163779018
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

link?
https://www.ingress.com/intel

Ik weet niet of het werkt want ik heb geen account daar. En niet alle punten zijn pokestops wel een groot deel dacht ik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_163793122
Soms zie ik uit het niets een soort 'groene blaadjes' als het ware uit het niets in de lucht vliegen op het scherm.
Wat is dat?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:55:44 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163793759
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ingress.

Het basketbalveldje met 3 tegels bij mijn ouders in de buurt is een pokestop :')_!
Bof ik als ik voor mijn woning een pokestop heb? Of komt het wel vaker voor?

En ohja, ik krijg heel veel vliegende pokemons in mijn woning. Komt dit omdat ik in een appartement woon :')?

[ Bericht 13% gewijzigd door Falco op 16-07-2016 21:02:46 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 17 juli 2016 @ 01:14:17 #20
455352 rapunzel539
http://pokemonwereld.nl
pi_163800311
-niet zo spammen-

[ Bericht 94% gewijzigd door picodealion op 17-07-2016 22:12:24 ]
ZO KRIJG JE MEER XP OP POKÉMON GO! CHECK http://pokemonwereld.nl/t(...)er-xp-op-pokemon-go/
  PR en moderator zondag 17 juli 2016 @ 01:29:33 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163800496
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
Soms zie ik uit het niets een soort 'groene blaadjes' als het ware uit het niets in de lucht vliegen op het scherm.
Wat is dat?
Volgens mij zit daar dan ergens een pokemon
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 17 juli 2016 @ 01:32:17 #22
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163800531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
Soms zie ik uit het niets een soort 'groene blaadjes' als het ware uit het niets in de lucht vliegen op het scherm.
Wat is dat?
quote:
Basically, the rustling leaves are meant to indicate that this is the area on the map where Pokémon will generally spawn. Contrary to what you would assume, the leaves do not necessarily indicate that there is definitely a Pokémon in that area. If you see this graphic on your map, it’s certainly worth heading over to that area to explore, but this is more the game telling you that this is a Pokémon-friendly section of the map rather than alerting you that there is definitely a Pokémon present.
Bron.
pi_163801302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ook wat vragen aan de experts hier. Hoe werkt dat nou precies bij gyms. Wat hen je eraan, wat kan je ermee en hoe werkt het
Als je een gym overneemt krijg je 500 stardust (om pokemons beter te maken) en 10 pokecoins (voor aankopen shop). Dit krijg je per gym met een maximum van 10 gym's. Deze reward kan je om de 21 uur claimen. Stel je hebt er 5, dan krijg je 2500 stardust en dat staat gelijk aan het vangen van 25 pokemons (excl bonussen ofc).

Daarnaast krijg je natuurlijk exp erbij voor je level etc. Dus het loont best wel om wat gym's te hebben.
pi_163801454
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Bof ik als ik voor mijn woning een pokestop heb? Of komt het wel vaker voor?

En ohja, ik krijg heel veel vliegende pokemons in mijn woning. Komt dit omdat ik in een appartement woon :')?
Ik vang de hele tijd shellders, is dat een hint dat ik mijn vagina moet wassen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_163809912
Ik loop hier rondjes langs diverse pokestops en ik vind daar wel dingen; maar behalve mijn opstartpokemon heb ik nog geen een keer een pokemon gezien.

Hoe weet je of ergens een pokemon zit?
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_163809962
Kun je Pokemon enkel bij de stops krijgen, of werkt dat niet zo?
pi_163810012
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 07:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vang de hele tijd shellders, is dat een hint dat ik mijn vagina moet wassen?
Ja, dat klinkt link. Als je te lang wacht krijg je een vuurpoes.

pi_163811533
hoe zie je wat er uit je ei komt dat "klaar" is eigenlijk?
pi_163816924
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 16:48 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Kun je Pokemon enkel bij de stops krijgen, of werkt dat niet zo?
niemand?
pi_163816998
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

niemand?
Pokemons kan je overal tegenkomen, niet alleen bij pokestops
pi_163817418
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Pokemons kan je overal tegenkomen, niet alleen bij pokestops
. Zie je ze dan ook op de kaart? Ik zie enkel gyms en stops

En nog een vraag,dat schermpje met die voetstapjes naar pokemon, als je er 1 selecteert, hoe weet je dan welke kant je op moet?
pi_163817628
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:42 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

. Zie je ze dan ook op de kaart? Ik zie enkel gyms en stops

En nog een vraag,dat schermpje met die voetstapjes naar pokemon, als je er 1 selecteert, hoe weet je dan welke kant je op moet?
Op het moment dat er een bij je in de buurt is gaat je telefoon trillen en niet lang daarna verschijnt ie op de kaart.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_163817837
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:42 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

. Zie je ze dan ook op de kaart? Ik zie enkel gyms en stops

En nog een vraag,dat schermpje met die voetstapjes naar pokemon, als je er 1 selecteert, hoe weet je dan welke kant je op moet?
Nee, je ziet geen pokemons op de kaart.

En dat systeem werkt heel slecht. Nu is ook alles 3 stappen, dit hoort eigenlijk 0 stappen, 1 stap, 2 stap en 3 stap om een afstand aan te geven.

Je kan het zien of je de goede richting opgaat door een pulse, moeilijk uit te leggen. Maar dat zie je om dat vakje rechts onderin, beweeg je mobiel in alle richtingen totdat je het krijgt. Alleen zoals ik al zei, naar mijn idee werkt dit niet super goed.
pi_163817883
Ha, dank je! Je moet het dus zien aan dat vakje rechtsonderin, dat ga ik wel ontdekken.
Als de servers het weer eens gaan doen :')
pi_163817942
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:54 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ha, dank je! Je moet het dus zien aan dat vakje rechtsonderin, dat ga ik wel ontdekken.
Als de servers het weer eens gaan doen :')
Je moet daarvoor wel de desbetreffende pokemon selecteren
pi_163817963
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je moet daarvoor wel de desbetreffende pokemon selecteren
ah, ok, dank je!
pi_163825112
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:00 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
hoe zie je wat er uit je ei komt dat "klaar" is eigenlijk?
Er komt een ei in beeld wat je ziet breken en dan verschijnt er een Pokemon.
pi_163825570
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Nee, je ziet geen pokemons op de kaart.

En dat systeem werkt heel slecht. Nu is ook alles 3 stappen, dit hoort eigenlijk 0 stappen, 1 stap, 2 stap en 3 stap om een afstand aan te geven.

Je kan het zien of je de goede richting opgaat door een pulse, moeilijk uit te leggen. Maar dat zie je om dat vakje rechts onderin, beweeg je mobiel in alle richtingen totdat je het krijgt. Alleen zoals ik al zei, naar mijn idee werkt dit niet super goed.
Dat pulse verhaal is alweer ontkracht.
pi_163829251
Hoe verhouden de CP zich tot de level van de pokemons in de klassieke spellen?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_163851887
Gisteren ook maar eens met de hype meegedaan en geinstalleerd.
Ik ben er inmiddels achter dat je level 5 moet zijn om in een gym te kunnen mee doen.
Aantal zeeeeer erge beginnersvragen :P

- Ik heb een Pidgey geevolueerd naar een Pidgeotto. Moet ik elke Pidgey die ik nu vang transferen naar de professor om zo candy te krijgen? Is dat het beste ?
- Wat moet ik met dubbele Pokemons doen, gewoon verkopen ?
- Vecht je in gyms tegen mensen die ook deze gym hebben aangeklikt ? Of is het willekeur. Kan het best zijn dat ik in een gym in Rotterdam vecht tegen een Hagenees ?
- Wat zijn de tips om z.s.m. voorbij level 5 te geraken ?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:20:01 #41
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163852680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:43 schreef PaniniSticker het volgende:
Gisteren ook maar eens met de hype meegedaan en geinstalleerd.
Ik ben er inmiddels achter dat je level 5 moet zijn om in een gym te kunnen mee doen.
Aantal zeeeeer erge beginnersvragen :P

- Ik heb een Pidgey geevolueerd naar een Pidgeotto. Moet ik elke Pidgey die ik nu vang transferen naar de professor om zo candy te krijgen? Is dat het beste ?
- Wat moet ik met dubbele Pokemons doen, gewoon verkopen ?
- Vecht je in gyms tegen mensen die ook deze gym hebben aangeklikt ? Of is het willekeur. Kan het best zijn dat ik in een gym in Rotterdam vecht tegen een Hagenees ?
- Wat zijn de tips om z.s.m. voorbij level 5 te geraken ?
Evolueren zou ik nog even mee wachten. Naarmate je langer rondloopt zul je ook wilde pidgeotto tegenkomen en zeker pidgeys met meer CP. Dit geldt ook voor andere pokemon.

Verder kun je inderdaad dubbele pokemon transferen voor candy, behoudt daarbij de pokemon met de hoogste CP.

Je kunt overigens wel een aantal pidgey houden voor later. Als je vrij hoog bent en veel pidgeys hebt, is het evolueren van de goedkope pidgeys een makkelijke manier om XP te verkrijgen.

Het meeste XP in het begin krijg je toch met het vinden van nieuwe pokemon, dus de snelste manier om voorbij level 5 te komen is op pad gaan en hopen op nieuwe pokemon. Elke pokemon die je al hebt levert toch weer 100 XP op als je m vangt, dus blijft waardevol.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163853158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 07:57 schreef Baas_bas het volgende:
- Hoe zorg je ervoor dat die niet constant aanstaat maar wel trilt als je een pokemon hebt?
- Hoe kan het dat je het spel niet makkelijk kan minimalizeren?
Zolang de app niet openstaat, kan je niet spelen of km's registreren.
Je kan wel via instellingen je batterijsaver aanvinken. Als je je telefoon dan ondersteboven houdt (bijvoorbeeld in je broekzak) dan gaat het scherm op zwart, zonder het spel af te sluiten. Bespaart dus energie en je telefoon trilt gewoon bij een pokemon enz.

Weet niet wat er gebeurt als je screensaver dan automatisch aangaat though.
Hotapnyc
pi_163853218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:43 schreef PaniniSticker het volgende:
Gisteren ook maar eens met de hype meegedaan en geinstalleerd.
Ik ben er inmiddels achter dat je level 5 moet zijn om in een gym te kunnen mee doen.
Aantal zeeeeer erge beginnersvragen :P

- Ik heb een Pidgey geevolueerd naar een Pidgeotto. Moet ik elke Pidgey die ik nu vang transferen naar de professor om zo candy te krijgen? Is dat het beste ?
Veelgebruikte tactiek is om alle Pidgeys en Ratatas (pokemon die je het meest tegenkomt) vast te houden en later te gebruiken icm een lucky egg (zorgt voor dubbele XP, krijg je vanaf level 7/8 ofzo) om te levelen.

Hoe hoger je level, hoe hoger de CP van pokemon die je in het wild tegenkomt of uit je ei komen. Je kan dus je Pidgey van CP evolueren naar een 25 Pidgeotto en daarna naar een 100 Pidgeot maar de kans is groot dat je op Level 6 al 225 Pidgeotto's tegenkomt. Dan kun je ze beter even bewaren voor de XP die het oplevert. Levelen gaat in het begin heel snel maar op een gegeven moment kan je de XP die evolueren op levert goed gebruiken om een leveltje omhoog te gaan.

quote:
- Wat moet ik met dubbele Pokemons doen, gewoon verkopen ?
Vasthouden dus zodat je ze kunt gebruiken om te levelen (vooral de veelvoorkomende). Af en toe je inventory opruimen zodat je weer ruimte en overzicht hebt.

quote:
- Vecht je in gyms tegen mensen die ook deze gym hebben aangeklikt ? Of is het willekeur. Kan het best zijn dat ik in een gym in Rotterdam vecht tegen een Hagenees ?
Je vecht tegen pokemon die er door degene die de gym heeft veroverd ingezet is. Diegene moet wel echt de gym bezocht hebben en de voorganger eruit gekickt (kan dus een Hagenees zijn maar dan moet hij wel fysiek in Rotterdam bij die gym geweest zijn). Het vechten is computergestuurd van de verdedigende kant. Je moet als aanvaller een aantal keer winnen zodat je de reputation van de gym omlaag haalt en als deze op 0 komt neem je zelf de gym in. Dan moet je een pokemon selecteren om de gym te bewaken, je kan zelf niet meer actief verdedigen (doet de computer). Hoe hoger de reputation hoe meer teamleden er een pokemon naast kunnen zetten om de gym te verdedigen. En dan komt er iemand van een ander team langs die jou er weer uit probeert te kicken. Je moet wel een behoorlijk level hebben om überhaupt iets te kunnen beginnen tegen de gyms (in mijn buurt iig)

quote:
- Wat zijn de tips om z.s.m. voorbij level 5 te geraken ?
Zou idd zoveel mogelijk vangen, eieren uitbroeden en stops bezoeken
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 juli 2016 @ 13:25:52 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163854172
Ik zie steeds van die blaadjes opvliegen, alsof er iets beweegt. Betekent dat dat er een Pokémon zit? Want ik stond net zo goed als bovenop zo'n plek, maar er kwam niks tevoorschijn in beeld :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 juli 2016 @ 13:27:14 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163854205
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:47 schreef CPS2000 het volgende:

Je vecht tegen pokemon die er door degene die de gym heeft veroverd ingezet is. Diegene moet wel echt de gym bezocht hebben en de voorganger eruit gekickt (kan dus een Hagenees zijn maar dan moet hij wel fysiek in Rotterdam bij die gym geweest zijn). Het vechten is computergestuurd van de verdedigende kant. Je moet als aanvaller een aantal keer winnen zodat je de reputation van de gym omlaag haalt en als deze op 0 komt neem je zelf de gym in. Dan moet je een pokemon selecteren om de gym te bewaken, je kan zelf niet meer actief verdedigen (doet de computer). Hoe hoger de reputation hoe meer teamleden er een pokemon naast kunnen zetten om de gym te verdedigen. En dan komt er iemand van een ander team langs die jou er weer uit probeert te kicken. Je moet wel een behoorlijk level hebben om überhaupt iets te kunnen beginnen tegen de gyms (in mijn buurt iig)

Wat heb jer eraan om een gym te bezetten behalve dat het gewoon vet is om de baas te zijn? En ben je die Pokémon dan ook kwijt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_163854248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie steeds van die blaadjes opvliegen, alsof er iets beweegt. Betekent dat dat er een Pokémon zit? Want ik stond net zo goed als bovenop zo'n plek, maar er kwam niks tevoorschijn in beeld :(
Ook niet altijd zeker. Soms lijkt dat inderdaad zo, maar hoe het precies zit weer ik in ieder geval niet.
pi_163854283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat heb jer eraan om een gym te bezetten behalve dat het gewoon vet is om de baas te zijn? En ben je die Pokémon dan ook kwijt?
Als je een gym bezet kun je dagelijks coins verzamelen. Deze kun je besteden in de shop. Dacht ook dat je andere items kon krijgen maar dat weet ik niet zeker.

Pokemon ben je niet echt kwijt, je kan m denk ik alleen niet gebruiken zolang die in een gym zit
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 juli 2016 @ 13:31:58 #48
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163854329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef DuW2 het volgende:

[..]

Als je een gym bezet kun je dagelijks coins verzamelen. Deze kun je besteden in de shop. Dacht ook dat je andere items kon krijgen maar dat weet ik niet zeker.

Pokemon ben je niet echt kwijt, je kan m denk ik alleen niet gebruiken zolang die in een gym zit
Ah ok, coins verzamelen is ideaal natuurlijk :7

Maar als iemand jouw Pokémon uit je gym trapt en de boel overneemt krijg je je Pokémon weer gewoon terug dus?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:33:11 #49
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163854351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie steeds van die blaadjes opvliegen, alsof er iets beweegt. Betekent dat dat er een Pokémon zit? Want ik stond net zo goed als bovenop zo'n plek, maar er kwam niks tevoorschijn in beeld :(
dat betekent dat het een plek is waar relatief vaak pokemon zitten, maar het is dus geen zekerheid
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163854380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah ok, coins verzamelen is ideaal natuurlijk :7

Maar als iemand jouw Pokémon uit je gym trapt en de boel overneemt krijg je je Pokémon weer gewoon terug dus?
De pokemon blijft in je overzicht staan (komt een gym logo bij te staan dacht ik). Deze kan je dus niet gebruiken als je een andere gym wil aanvallen.
Zodra je pokemon uit je gym gekickt is zal die dus weer beschikbaar zijn
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 juli 2016 @ 13:43:05 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163854576
^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_163854678
TerugVindPokemon.

Ik ben nog niet in een gym geweest maar maakt het nog uit welk team je kiest?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_163854720
keus is aan jou... Als je vrienden hebt die ook spelen is dezelfde kleur wel handig. kun je samen een gym overnemen en proberen te behouden.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:01:11 #54
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163855025
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:46 schreef Karstman het volgende:
TerugVindPokemon.

Ik ben nog niet in een gym geweest maar maakt het nog uit welk team je kiest?
#TeamSusie
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_163855072
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:01 schreef Fopje het volgende:

[..]

#TeamSusie
_O_ _O_ _O_
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_163855540
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:48 schreef DuW2 het volgende:
keus is aan jou... Als je vrienden hebt die ook spelen is dezelfde kleur wel handig. kun je samen een gym overnemen en proberen te behouden.
Mijn vrienden en ik hebben al tijden een gym onder controle.

#dumbells #squat #190kglegpressers
U MAD?
pi_163857094
Vraagje betreft de Lure:

Heb het tot nu toe nog niet gebruikt, vanavond waarschijnlijk voor het eerst. Trekt dit ook zeldzamere pokemon aan of enkel pokemon die je normaal ook in die omgeving vindt?

Mocht t het laatste zijn dan moet ik dus eerst een goede pokestop zoeken waar zeldzamere pokemon te vinden zijn.
pi_163857250
Oh en die Inscence, werkt dat hetzelfde maar dan alleen voor mijzelf?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_163857266
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mijn vrienden en ik hebben al tijden een gym onder controle.

#dumbells #squat #190kglegpressers
deadlifts vriend, deadlifts
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_163857378
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:25 schreef Karstman het volgende:
Oh en die Inscence, werkt dat hetzelfde maar dan alleen voor mijzelf?
Die werkt alleen voor jezelf idd.
Had ergens gelezen dat je beter rond kan blijven lopen. Dan kom je vaker pokemon tegen dan wanneer je blijft staan tijdens het gebruik van een inscence ;-)
pi_163872906
* Hoe weet je hoeveel candie je nodigt hebt voor een evolutie naar fase 3, als je nog geen evolutie naar fase 2 hebt?

* Hoe weet je hoeveel CP een (fase 2 of fase 3) evolutie ongeveer oplevert?
Hotapnyc
pi_163873645
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:07 schreef Cirilico het volgende:
* Hoe weet je hoeveel candie je nodigt hebt voor een evolutie naar fase 3, als je nog geen evolutie naar fase 2 hebt?

* Hoe weet je hoeveel CP een (fase 2 of fase 3) evolutie ongeveer oplevert?
* niet... Misschien via google wat te vinden

* is volgens mij ook nog geen logica voor gevonden
pi_163875152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:54 schreef DuW2 het volgende:

[..]

* niet... Misschien via google wat te vinden

* is volgens mij ook nog geen logica voor gevonden
Deze sheet geeft een indicatie van de CP multiplier per pokemon als je die evolvet. Op basis van user data, dus niet 100% accuraat, maar vooralsnog lijkt het te kloppen met wat ik zelf ervaar.
https://docs.google.com/s(...)cc/htmlview?sle=true
pi_163875305
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:44 schreef picodealion het volgende:

[..]

Deze sheet geeft een indicatie van de CP multiplier per pokemon als je die evolvet. Op basis van user data, dus niet 100% accuraat, maar vooralsnog lijkt het te kloppen met wat ik zelf ervaar.
https://docs.google.com/s(...)cc/htmlview?sle=true
Thanks, ben beniewd. Het is weer bijna tijd voor een lucky egg :)
pi_163875457
Is het net zoals vroeger met pokémon red/blue, dat het beter is om een evolutie 1 pokémon te laten levelen ipv evolueren? Zodat hij sterk gaat worden? Of maakt dat niets uit? Wat raden jullie aan :)
pi_163875523
In het begin niet te veel pokemon beter maken met stardust. Omdat je zelf snel een hoger level bent kom je ook hogere cp pokemon tegen. Stardust dus op sparen.
Pokemon pas evolueren als je een lucky egg hebt en veel kan evolueren. Lucky egg zorgt namelijk voor dubbele XP, 500 of 1000 is nogal een verschil ;)
pi_163875704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:05 schreef DuW2 het volgende:
In het begin niet te veel pokemon beter maken met stardust. Omdat je zelf snel een hoger level bent kom je ook hogere cp pokemon tegen. Stardust dus op sparen.
Pokemon pas evolueren als je een lucky egg hebt en veel kan evolueren. Lucky egg zorgt namelijk voor dubbele XP, 500 of 1000 is nogal een verschil ;)
Oké cool, ben pas level 5. :) Dus het is nu vooral een kwestie van levellen, zoveel mogelijk vangen, en pas transfer doen als ik zelf ook een hoger level ben.
pi_163878302
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:44 schreef picodealion het volgende:

[..]

Deze sheet geeft een indicatie van de CP multiplier per pokemon als je die evolvet. Op basis van user data, dus niet 100% accuraat, maar vooralsnog lijkt het te kloppen met wat ik zelf ervaar.
https://docs.google.com/s(...)cc/htmlview?sle=true
Nice.

Bijna allemaal verdubbelt dus ongeveer. Magikarp is uitschieter met 11x waarde. ;x
Hotapnyc
pi_163879145
Hoe zit het precies met evolven en lucky eggs?
Ik lees er wat over, maar begrijp niet hoe en wat.
pi_163879257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hoe zit het precies met evolven en lucky eggs?
Ik lees er wat over, maar begrijp niet hoe en wat.
Lucky Eggs verdubbelen al je verdiende XP zodra je deze activeert. Een Lucky Egg werkt voor 30 minuten. Als je een Pokémon vangt die je al hebt, krijg je zonder Lucky Egg 100 XP en met een Lucky Egg aan 200 XP dus.

Dit geldt ook voor het evolueren van Pokémon. Normaal krijg je per evolutie 500 XP. Gedurende een Lucky Egg-periode krijg je voor hetzelfde proces 1000 XP.

Als je zorgt dat je veel Pokémon klaar hebt staan om te kunnen evolueren - dat wil zeggen, genoeg candies om te kunnen evolueren - dan kun je veel XP verdienen gedurende dat half uur, omdat je dus dubbel zo veel XP verdient.

Dit is een handig trucje om flink wat levels omhoog te gaan. Je zou ongeveer 60 Pokémon moeten kunnen evolueren in 30 minuten tijd. Maar dan moet je ze wel klaar hebben staan met voldoende candies dus.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk voor je! :) Anders hoor ik het graag! :)
pi_163879277
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:45 schreef Unites het volgende:

[..]

Lucky Eggs verdubbelen al je verdiende XP zodra je deze activeert. Een Lucky Egg werkt voor 30 minuten. Als je een Pokémon vangt die je al hebt, krijg je zonder Lucky Egg 100 XP en met een Lucky Egg aan 200 XP dus.

Dit geldt ook voor het evolueren van Pokémon. Normaal krijg je per evolutie 500 XP. Gedurende een Lucky Egg-periode krijg je voor hetzelfde proces 1000 XP.

Als je zorgt dat je veel Pokémon klaar hebt staan om te kunnen evolueren - dat wil zeggen, genoeg candies om te kunnen evolueren - dan kun je veel XP verdienen gedurende dat half uur, omdat je dus dubbel zo veel XP verdient.

Dit is een handig trucje om flink wat levels omhoog te gaan. Je zou ongeveer 60 Pokémon moeten kunnen evolueren in 30 minuten tijd. Maar dan moet je ze wel klaar hebben staan met voldoende candies dus.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk voor je! :) Anders hoor ik het graag! :)
Ha, heel duidelijk, dank je wel!
pi_163904207
Hoe zit dat eigenlijk;
Als je met meerdere mensen op hetzelfde tijdstip langs een plek loopt ziet iedereen dan dezelfde Pokemon op zijn scherm. En krijgt de eerste die van vangt deze of kan eenieder deze onbeperkt te pakken krijgen?

En hoe zit het met de willekeur. Zijn er bepaalde gebieden waar bepaalde pokemons vaker voorkomen of niet? En vang je 's avonds andere soorten als overdag?
U MAD?
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:21:00 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163904277
waar kan ik misty vinden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163905830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk;
Als je met meerdere mensen op hetzelfde tijdstip langs een plek loopt ziet iedereen dan dezelfde Pokemon op zijn scherm. En krijgt de eerste die van vangt deze of kan eenieder deze onbeperkt te pakken krijgen?

En hoe zit het met de willekeur. Zijn er bepaalde gebieden waar bepaalde pokemons vaker voorkomen of niet? En vang je 's avonds andere soorten als overdag?
(Bijna) iedereen ziet dezelfde pokemon en iedereen kan een exemplaar vangen.

Afhangend van het gebied zie je bepaalde pokemon meer of minder. Zoals veel waterpokemon bij watergebieden.

Bepaalde pokemon zijn (met name) na zonsondergang actief en dus te vangen. De meeste pokemon vind je echter de hele dag door.
Hotapnyc
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:31:00 #75
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163905851
wie is deze pokéball?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163909294
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:11 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in bed liggen thuis en dan toegang hebben tot 2 pokestops en dat maakt me jaloers
:W

1 van de buren speelt ook denk ik, want er heeft al een paar keer een lure op gestaan... Kommmaaaaakommaaaaaakommaaaaaa!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163913840
Ik ben level 7, ik heb zo'n 16 pidgeys en 18 ratata's . Is het dan handig om ze gewoon allemaal -1 te verkopen, en dan de sterkste te houden, en die te evolven? Of moet ik daar nog mee wachten?
pi_163918372
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:46 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik ben level 7, ik heb zo'n 16 pidgeys en 18 ratata's . Is het dan handig om ze gewoon allemaal -1 te verkopen, en dan de sterkste te houden, en die te evolven? Of moet ik daar nog mee wachten?
Wachten tot je een Lucky Egg hebt, dan krijg je voor alles dubbel EXP
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_163923292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:11 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn gewoon mensen die in bed liggen thuis en dan toegang hebben tot 2 pokestops en dat maakt me jaloers
Woon bij een pokestop. Gisteren een Golbat, Machop, Ratata's, Pidgeys, Zubats een lading pokeballs en 5 eieren gescoord vanaf de bank :P
pi_163924601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:17 schreef mjh487 het volgende:

[..]

Wachten tot je een Lucky Egg hebt, dan krijg je voor alles dubbel EXP
Ah, ok, thanks
pi_163924910
Ik snap gewoon niet wat ik moet met dat vechten en dat evolven en god weet wat :@

Ik wil gewoon lopen en die poppetjes verzamelen :@

Doe ik dan iets verkeerd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163924936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap gewoon niet wat ik moet met dat vechten en dat evolven en god weet wat :@

Ik wil gewoon lopen en die poppetjes verzamelen :@

Doe ik dan iets verkeerd?
Nee hoor, gewoon lekker doen!
Al is het uiteindelijk wel handig om er een aantal te verkopen als je er bijv. 25 van dezelfde hebt. En dan krijg je snoepjes, en dan ga je die ene die je overhoudt evolven.
pi_163924964
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:46 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon lekker doen!
Al is het uiteindelijk wel handig om er een aantal te verkopen als je er bijv. 25 van dezelfde hebt. En dan krijg je snoepjes, en dan ga je die ene die je overhoudt evolven.
Maar wat moet/kan/wil ik dan met een geevolvde versie? :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163924990
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar wat moet/kan/wil ik dan met een geevolvde versie? :@
Aaien!
pi_163925018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Aaien!
Aaaaw O+ O+ O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:08:27 #86
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163926435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar wat moet/kan/wil ik dan met een geevolvde versie? :@
Een gevolueerde versie is ook gewoon een pokemon in je pokedex, dus als je dje nog niet in het wild hebt gevonden zorgt het ervoor dat je weer een nieuwe pokemon toevoegt ;)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163926633
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Een gevolueerde versie is ook gewoon een pokemon in je pokedex, dus als je dje nog niet in het wild hebt gevonden zorgt het ervoor dat je weer een nieuwe pokemon toevoegt ;)
Aaah ok! Dus een middel om je kaart verder vol te krijgen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:57:19 #88
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163930435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aaah ok! Dus een middel om je kaart verder vol te krijgen?
Ja :). Stel je hebt al een weedle en een kakuna, een kakuna is de evolutie van een weedle. Maar als je de kakuna zelf weer evolueert krijg je een beedrill. Alledrie die pokemon staan op die kaart.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163930456
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja :). Stel je hebt al een weedle en een kakuna, een kakuna is de evolutie van een weedle. Maar als je de kakuna zelf weer evolueert krijg je een beedrill. Alledrie die pokemon staan op die kaart.
Aaah ok! Slecht voorbeeld, want die heb ik alle 3 al :D

Maar waar kan ik zien wat wat wordt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juli 2016 @ 16:36:09 #90
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163931336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aaah ok! Slecht voorbeeld, want die heb ik alle 3 al :D

Maar waar kan ik zien wat wat wordt?
Als je in je pokedex op een willekeurige pokemon klikt en een beetje naar beneden scrollt staan er pijltjes. Als vanaf de pokemon die je hebt een pijltje loopt naar een schaduw is dat de pokemon die het wordt (en de schaduw houdt in dat je deze nog niet hebt). Zo kan je dus ook zien of je van een pokemon alle evoluties (als die er zijn, niet elke pokemon kan evolueren) al hebt
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163931376
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 16:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Als je in je pokedex op een willekeurige pokemon klikt en een beetje naar beneden scrollt staan er pijltjes. Als vanaf de pokemon die je hebt een pijltje loopt naar een schaduw is dat de pokemon die het wordt (en de schaduw houdt in dat je deze nog niet hebt). Zo kan je dus ook zien of je van een pokemon alle evoluties (als die er zijn, niet elke pokemon kan evolueren) al hebt
Thanks!

Die pokedex werkt dus niet goed bij mij. Loopt steeds vast!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163931839
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 16:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Als je in je pokedex op een willekeurige pokemon klikt en een beetje naar beneden scrollt staan er pijltjes. Als vanaf de pokemon die je hebt een pijltje loopt naar een schaduw is dat de pokemon die het wordt (en de schaduw houdt in dat je deze nog niet hebt). Zo kan je dus ook zien of je van een pokemon alle evoluties (als die er zijn, niet elke pokemon kan evolueren) al hebt
Dit is nieuws voor mij. 😱 Ik vroeg mij al af waarom er zoveel lege ruimte zit op een profielpagina van een Pokemon. Ik kan dat allemaal niet zien dus!!!!!
Hotapnyc
pi_163945783
NVM, in de pokedex is het dus te zien. xD
Hotapnyc
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:01:38 #94
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_163948615
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:01 schreef Fopje het volgende:

[..]

#TeamSusie
Wist niet dat ik een eigen team had O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:34:13 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163957745
Nog even een noob-vraagje. Een gym hier in de buurt was level 2. Even later is ie level 5 geworden. Hoe kan dit? En wat is het maximum level van een gym?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163957920
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:34 schreef Falco het volgende:
Nog even een noob-vraagje. Een gym hier in de buurt was level 2. Even later is ie level 5 geworden. Hoe kan dit? En wat is het maximum level van een gym?
Ha Piere!!! Welk level ben je?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:43:42 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163957947
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ha Piere!!! Welk level ben je?
13 nog maar :X. Heb doordeweeks geen tijd joh. Wel een pokestop voor de deur, da's wel chill. Jij dan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163957981
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:43 schreef Falco het volgende:

[..]

13 nog maar :X. Heb doordeweeks geen tijd joh. Wel een pokestop voor de deur, da's wel chill. Jij dan?
Oooo! Ik ben pas 12!! Maar ik ben pas 2 dagen bezig ofzo ggihghihighighi. Ik heb er ook voor de deur dus ik loop binnen vanaf de bank he!

En de buurman plaatst heel vaak lures, dus ik hoef er de deur niet voor uit.

Muzikale groeten he!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:48:08 #99
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163958045
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oooo! Ik ben pas 12!! Maar ik ben pas 2 dagen bezig ofzo ggihghihighighi. Ik heb er ook voor de deur dus ik loop binnen vanaf de bank he!

En de buurman plaatst heel vaak lures, dus ik hoef er de deur niet voor uit.

Muzikale groeten he!!
Hihi jij ook. Ik had gister een rondje gegeven voor de buurt met een lure, maar niet veel aanloop gezien geloof ik. Anyway, de groeten!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:54:27 #100
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_163958189
Wtf is dit voor gesprek :')
pi_163958324
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/

Dit is overigens een mooie lijst om te zien aan welke pokemons je het beste je stardust kan spenderen.
Supporter babes want het oog wil meer dan alleen voetbal
pi_163958604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:43 schreef PaniniSticker het volgende:
Gisteren ook maar eens met de hype meegedaan en geinstalleerd.
Ik ben er inmiddels achter dat je level 5 moet zijn om in een gym te kunnen mee doen.
Aantal zeeeeer erge beginnersvragen :P

- Ik heb een Pidgey geevolueerd naar een Pidgeotto. Moet ik elke Pidgey die ik nu vang transferen naar de professor om zo candy te krijgen? Is dat het beste ?
- Wat moet ik met dubbele Pokemons doen, gewoon verkopen ?
- Vecht je in gyms tegen mensen die ook deze gym hebben aangeklikt ? Of is het willekeur. Kan het best zijn dat ik in een gym in Rotterdam vecht tegen een Hagenees ?
- Wat zijn de tips om z.s.m. voorbij level 5 te geraken ?
- Ik heb een Pidgey geevolueerd naar een Pidgeotto. Moet ik elke Pidgey die ik nu vang transferen naar de professor om zo candy te krijgen? Is dat het beste ?

Het is beter om te waachten om te evoleren tot je een lucky egg hebt. Dat krijg je op lvl 9.
- Wat moet ik met dubbele Pokemons doen, gewoon verkopen ?

Transferen naar de professor
- Vecht je in gyms tegen mensen die ook deze gym hebben aangeklikt ? Of is het willekeur. Kan het best zijn dat ik in een gym in Rotterdam vecht tegen een Hagenees ?

Dat is allemaal Lokaal. Het kan in theorie zijn dat je moet vechten tegen je buur die dat spel ook speelt.
- Wat zijn de tips om z.s.m. voorbij level 5 te geraken ?

Pokemon vangen, vangen, vangen en nog eens vangen. veel pokestops doen enzo.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 20:19:43 #103
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163960960
Vandaag best wat exotisch spul gevonden. Maar ik heb nu al een aantal keer meegemaakt dat de CP van mijn gevangen Pokemon veel, veel lager is dan diegene naast mij die hem vangt.
Iemand een idee hoe dat zit?
Ik ving vandaag een Hypno met een CP 93. Mijn metgezel had 600+ Idem voor een Kingler. Mijne CP 51, vs een 606
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:36:35 #104
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163964449
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:19 schreef ShaoliN het volgende:
Vandaag best wat exotisch spul gevonden. Maar ik heb nu al een aantal keer meegemaakt dat de CP van mijn gevangen Pokemon veel, veel lager is dan diegene naast mij die hem vangt.
Iemand een idee hoe dat zit?
Ik ving vandaag een Hypno met een CP 93. Mijn metgezel had 600+ Idem voor een Kingler. Mijne CP 51, vs een 606
Was je metgezel van een hoger level? Want je krijgt bij hogere levels hogere cp. Ook wel fijn want met level 5 bijv kan t knap lastig worden om iets te vangen net 500 cp
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163965486
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Was je metgezel van een hoger level? Want je krijgt bij hogere levels hogere cp. Ook wel fijn want met level 5 bijv kan t knap lastig worden om iets te vangen net 500 cp
Gemiddeld geven hogere levels ook hoger CP, maar het gebeurt ook nog wel eens dat ik iets van van onder de 100, terwijl naast me iemand met een lager level wel een hoge CP te pakken heeft. Wel bijna altijd dezelfde CP als je ook hetzelfde level hebt.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:19:23 #106
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163965655
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Was je metgezel van een hoger level? Want je krijgt bij hogere levels hogere cp. Ook wel fijn want met level 5 bijv kan t knap lastig worden om iets te vangen net 500 cp
We zitten normaal max 1 level uit elkaar. 12/13
Ik vind het bijzonder dat je een 2x evolved versie vangt die dan 70 CP heeft.
  zondag 24 juli 2016 @ 09:38:27 #107
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163969416
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:19 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

We zitten normaal max 1 level uit elkaar. 12/13
Ik vind het bijzonder dat je een 2x evolved versie vangt die dan 70 CP heeft.
Ik heb een nidoqueen van cp 33 met mn lvl 18.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163982820
Ik had mijn vraag al in de SC gesteld, maar die is ondergesneeuwd. Mijn telefoon heeft Android 4.2.2 en is dus niet compatibel met Pokemon Go. Via Google zag ik dat ik iets met een APK bestand kan doen en het zo alsnog kan installeren.

- Hoe werkt zoiets precies? Kom er nog niet helemaal uit.
- Welke bron is betrouwbaar? Ik zie er een hoop maar geen idee of het veilig is.
- Hoeveel vrije ruimte heb ik nodig? 4 GB RAM maar nu 650 MB vrij. Las dat het 1 GB min. moet zijn, is dat altijd zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door DoubleDip op 25-07-2016 05:17:08 ]
  zondag 24 juli 2016 @ 21:02:34 #109
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_163984385
Ik kon vandaag bij een gym een pokemon achterlaten als verdediger.
Nu is de gym nog wel in handen van "mijn" team maar mijn pokemon is terug en zwaar gehavend.
Als ik nu een nieuwe bij de gym wil voegen kan dit niet?

Hoe werkt dit? zijn er nog snellere manieren om aan pokeballs te komen? Of gewoon campen bij een pokestop en dan elke 5 minuten de collectables halen.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 25 juli 2016 @ 08:09:28 #110
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_163992653
Ja hoi! Vraagje dus: ik heb een drowzie cp level 295. Ik heb ook een hypno level 475. Wat is dus nu handiger, drowzie voor 50 Candy evolven of hypno upgraden? Ik heb btw maar 9000 Stardust

[ Bericht 8% gewijzigd door Mixende_match op 25-07-2016 08:16:54 ]
~ Bonito La Risa ~
pi_163992667
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:09 schreef Mixende_match het volgende:
Ja hoi! Vraagje dus: ik heb een drowzie cp level 295. Ik heb ook een hypno level 475. Wat is dus nu handiger, drowzie voor 50 Candy evolven of hypno upgraden?
http://pogotoolkit.com/
  maandag 25 juli 2016 @ 08:20:48 #112
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_163992712
quote:
Eyyy thxxxx
~ Bonito La Risa ~
pi_163992995
Ik kreeg gister een hele interessante vraag.. Is het nou beter om eerst bijvoorbeeld Magikarp power ups te geven en dan naar Gyarados te evolven? Of is het beter om Magikarp te evolven en dan pas power up te geven?

De reden dat ik dat vraag is omdat natuurlijk Magikarp power up geven minder kost dan Gyarados power up geven. En natuurlijk handig te weten voor andere Pokemon :P
  maandag 25 juli 2016 @ 09:23:58 #114
76470 Multiply
LA Lakers
pi_163993286
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:02 schreef pmponer het volgende:
Ik kon vandaag bij een gym een pokemon achterlaten als verdediger.
Nu is de gym nog wel in handen van "mijn" team maar mijn pokemon is terug en zwaar gehavend.
Als ik nu een nieuwe bij de gym wil voegen kan dit niet?

Hoe werkt dit? zijn er nog snellere manieren om aan pokeballs te komen? Of gewoon campen bij een pokestop en dan elke 5 minuten de collectables halen.
Je moet dan bij de gym gaan trainen zodat deze een hoger level krijgt. Des te hoger het level des te meer pokemon kunnen er achter gelaten worden. Dit kun je doen door de knop rechtsonder te gebruiken als je op de gym drukt.

Snelste om aan pokeballs te komen is om ze te kopen natuurlijk, maar als je dat niet wilt moet je ze gaan halen bij de pokestops. Of snel levelen.
pi_163994145
Moet het scherm aan zijn als je loopt om eieren uit te laten komen?

Net 1 kilometer gelopen, had pmg naar de achtergrond gedrukt en scherm uit. Meter staat nog op 0.0 km
pi_163994538
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:42 schreef koffiepot het volgende:
Moet het scherm aan zijn als je loopt om eieren uit te laten komen?

Net 1 kilometer gelopen, had pmg naar de achtergrond gedrukt en scherm uit. Meter staat nog op 0.0 km
Ja, helaas wel.
pi_163994600
Tenks
pi_163994951
Kun je pokemons ook wegsturen?

Ik ben bijzonder slecht in het vangen van Zubats. Meestal vang ik ze wel, maar altijd als ik probeer even mn items aan te vullen bij een pokestop, komt er zo'n fladderaar om me heen vliegen. Kost me gewoon te veel ballen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163994981
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je pokemons ook wegsturen?

Ik ben bijzonder slecht in het vangen van Zubats. Meestal vang ik ze wel, maar altijd als ik probeer even mn items aan te vullen bij een pokestop, komt er zo'n fladderaar om me heen vliegen. Kost me gewoon te veel ballen.
Ja, je kunt wegrennen. Knopje zit linksboven geloof ik.
pi_163995076
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:29 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ja, je kunt wegrennen. Knopje zit linksboven geloof ik.
Ja maar dan blijft om je heen fladderen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 25 juli 2016 @ 14:10:53 #121
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_163998400
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:42 schreef koffiepot het volgende:
Moet het scherm aan zijn als je loopt om eieren uit te laten komen?

Net 1 kilometer gelopen, had pmg naar de achtergrond gedrukt en scherm uit. Meter staat nog op 0.0 km
Je hebt ook de battery saver bij je settings. Als je je scherm dan op z'n kop houdt (in je broekzak bijvoorbeeld) gaat het scherm praktisch op zwart.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 23:03:38 #122
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_164035095
Welke pokemons zijn de moeite waard om beter te maken? Is er een overzicht in hoeverre je ze sterker kan maken of laten evolueren? Snap er weinig van. Heeft het bijvoorbeeld zin om zo'n rattata beter te maken?
pi_164037245
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:03 schreef Apekoek het volgende:
Welke pokemons zijn de moeite waard om beter te maken? Is er een overzicht in hoeverre je ze sterker kan maken of laten evolueren? Snap er weinig van. Heeft het bijvoorbeeld zin om zo'n rattata beter te maken?
Als vuistregel kan je aanhouden dat het beter maken van een Pokémon onder de 1000CP en/of voor level 20 echt niet de moeite waard is. Als je echt serieus wil spelen zal je de IV's in de gaten moeten houden (uitleg). In alle gevallen geldt verder natuurlijk: doe wat je leuk vindt.
  woensdag 27 juli 2016 @ 01:58:47 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164037924
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:03 schreef Apekoek het volgende:
Welke pokemons zijn de moeite waard om beter te maken? Is er een overzicht in hoeverre je ze sterker kan maken of laten evolueren? Snap er weinig van. Heeft het bijvoorbeeld zin om zo'n rattata beter te maken?
Nee.

1. je krijgt voor een evolve 1 candy
2. je krijgt voor een transfer 1 candy.

Dus voor een monster (pidgey, caterpie, weedle) dat 12 candies nodig hebt krijg je er 2 terug.
En voor 1 waar je er 25 nodig heb krijg je er ook 2 terug.

Maar beide leveren elk 1000 XP op (500+egg voor 2x). Je bent voor dezelfde hoeveelheid XP 2x zo lang bezig met rattatas dan met die andere 3.

Ja als je er 50 hebt evolven die rattata maar als je kunt kiezen pak 1 van de lage 3.

Die lage monsters (dus ook rattata) zijn er alleen maar om je level omhoog te krijgen.

---

Is er een overzicht in hoeverre je ze sterker kan maken of laten evolueren?

Die witte boog boven een monster is belangrijk. Zodra die vol is kun je niet meer upgraden.
Dus je wilt een monster met een hoog CP en een boog die "leeg" is (effectief komt het neer op een boog van tussen de 75 en 85%. Eronder vind je niet en er boven kun je beter een andere vangen).

Het is wachten op dat ene monster met CP ??? Die zijn vaak met een rode ring maar hebben een hoge CP. Of die 10km eieren hatchen waar wat daar uitkomt is random.

---
Pokemons om beter te maken ...

Alles met 1000+ CP kan een idee zijn om te upgraden als je daar de stardust voor hebt.

eevee wordt gezien als 1 van de betere want die kun je in een Vaporeon veranderen door de eevee re renamen naar en die staat erg hoog op de lijst.

Als je die ... noemt wordt het een ...

Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon

Maar ook hier heb je een eevee nodig met al een hoge CP en lage boog.

---

En ja ... doe wat je leuk vindt. Probeer alleen zo'n lucky egg goed te gebruiken. Dus samen met een incense en meerdere lures bij 3 of 4 pokestops naast elkaar. Als je bij een pokestop bent met lures niet evolven (dat kost veel tijd ivm de animaties) en alleen maar vangen en transferen (dat laatste kost bijna geen tijd en je bent dan toch al in het scherm waar dit moet).

Dat massaal evolven kun je ook thuis doen met 1 lucky egg.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164044043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 01:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee.

1. je krijgt voor een evolve 1 candy
2. je krijgt voor een transfer 1 candy.

Dus voor een monster (pidgey, caterpie, weedle) dat 12 candies nodig hebt krijg je er 2 terug.
En voor 1 waar je er 25 nodig heb krijg je er ook 2 terug.

Maar beide leveren elk 1000 XP op (500+egg voor 2x). Je bent voor dezelfde hoeveelheid XP 2x zo lang bezig met rattatas dan met die andere 3.

Ja als je er 50 hebt evolven die rattata maar als je kunt kiezen pak 1 van de lage 3.

Die lage monsters (dus ook rattata) zijn er alleen maar om je level omhoog te krijgen.

---

Is er een overzicht in hoeverre je ze sterker kan maken of laten evolueren?

Die witte boog boven een monster is belangrijk. Zodra die vol is kun je niet meer upgraden.
Dus je wilt een monster met een hoog CP en een boog die "leeg" is (effectief komt het neer op een boog van tussen de 75 en 85%. Eronder vind je niet en er boven kun je beter een andere vangen).

Het is wachten op dat ene monster met CP ??? Die zijn vaak met een rode ring maar hebben een hoge CP. Of die 10km eieren hatchen waar wat daar uitkomt is random.

---
Pokemons om beter te maken ...

Alles met 1000+ CP kan een idee zijn om te upgraden als je daar de stardust voor hebt.

eevee wordt gezien als 1 van de betere want die kun je in een Vaporeon veranderen door de eevee re renamen naar en die staat erg hoog op de lijst.

Als je die ... noemt wordt het een ...

Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon

Maar ook hier heb je een eevee nodig met al een hoge CP en lage boog.

---

En ja ... doe wat je leuk vindt. Probeer alleen zo'n lucky egg goed te gebruiken. Dus samen met een incense en meerdere lures bij 3 of 4 pokestops naast elkaar. Als je bij een pokestop bent met lures niet evolven (dat kost veel tijd ivm de animaties) en alleen maar vangen en transferen (dat laatste kost bijna geen tijd en je bent dan toch al in het scherm waar dit moet).

Dat massaal evolven kun je ook thuis doen met 1 lucky egg.
Dat van die witte boog wist ik niet eens :D

Dat massaal evolven he, ik hoorde dat sommige wachten tot ze er een stuk of 50 hebben en dan een lucky egg gebruiken.
Ik ben nu level 10 en kan bij elkaar ongeveer 20 pidgeys, rattata's en weedle's evolven. Is het verstandig om dan toch te wachten totdat mijn voorraad is aangegroeid?
pi_164044452
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat van die witte boog wist ik niet eens :D

Dat massaal evolven he, ik hoorde dat sommige wachten tot ze er een stuk of 50 hebben en dan een lucky egg gebruiken.
Ik ben nu level 10 en kan bij elkaar ongeveer 20 pidgeys, rattata's en weedle's evolven. Is het verstandig om dan toch te wachten totdat mijn voorraad is aangegroeid?
De eerste keer (idd ook rond lvl 10) had ik ook ongeveer dat aantal en heb ik een lucky egg gebruikt.
tweede keer heb ik opgespaard en had ik 50 stuks klaar staan. Dat kan ik echt wel aanraden
pi_164045977
ik ben vast heel erg simpel, maar ik kom er niet uit

had eindelijk een blauwe gym gevonden dus dacht m'n pokemon te trainen om sterker te maken... Maar ik verloor steeds en ik zie voor de rest niks veranderen?

iemand?
  woensdag 27 juli 2016 @ 15:42:05 #128
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164046234
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat van die witte boog wist ik niet eens :D

Dat massaal evolven he, ik hoorde dat sommige wachten tot ze er een stuk of 50 hebben en dan een lucky egg gebruiken.
Ik ben nu level 10 en kan bij elkaar ongeveer 20 pidgeys, rattata's en weedle's evolven. Is het verstandig om dan toch te wachten totdat mijn voorraad is aangegroeid?
Ja wachten. Gewoon alles vangen wat je kunt.
Thuis de monsters transferen en dan candies opbouwen.

Hoger level wil zeggen minder monsters met een CP van 10. Vaker dat monster ontsnappen uit een bal, of zelfs wegrennen. Als je je trainer level dus ietsjes lager kunt houden om dan in 1 spurt tig levels te levellen maak je het je makkelijker.

En 50 is een goed getal denk ik. Plus het evolven+tranferen kun je dan vanaf thuis doen als je tijd hebt. Doe je dat tijdens het vangen zul je altijd zien dat je een monster tegenkomt waardoor je stopt met evolven.

Oh en hou er rekening mee dat een evolve 1 candy is en een transfer ook 1 candy. Dus je hoeft niet 50*12 candies te hebben. Je krijgt voor die 49 zelf dan al 98 candies terug (die laatste geeft 2 candies maar dan heb je niks meer om te evolven ;) )


Ik ben sinds vandaag level 20 en heb de levels 13 t/m 19 nagenoeg volledig met evolves gedaan. Saai maar wel erg efficient gebleken.

[ Bericht 5% gewijzigd door wdn op 27-07-2016 15:52:28 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164058689
Vraag; wat moet ik met die Razz Berrys? Wanneer kan ik die geven?

(en is er een mogelijkheid om je gebruikersnaam te veranderen? Bij het starten van het spel was ik op een gegeven moment dusdanig gefrustreerd dat alle "normale" namen al weg waren dat ik willekeurig een aantal letters heb gebruikt... :{ )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_164060542
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 01:33 schreef Bartjebart het volgende:
Vraag; wat moet ik met die Razz Berrys? Wanneer kan ik die geven?

(en is er een mogelijkheid om je gebruikersnaam te veranderen? Bij het starten van het spel was ik op een gegeven moment dusdanig gefrustreerd dat alle "normale" namen al weg waren dat ik willekeurig een aantal letters heb gebruikt... :{ )
Die berries kun je aan een Pokemon geven voordat je je pokeball gooit. Dan zouden ze makkelijker te vangen zijn, nog niet gemerkt dat het ook echt werkt.

En geen idee, als dan zou het toch ergens tussen de settings moeten staan.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 28 juli 2016 @ 09:40:09 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164060742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 01:33 schreef Bartjebart het volgende:
Vraag; wat moet ik met die Razz Berrys? Wanneer kan ik die geven?

(en is er een mogelijkheid om je gebruikersnaam te veranderen? Bij het starten van het spel was ik op een gegeven moment dusdanig gefrustreerd dat alle "normale" namen al weg waren dat ik willekeurig een aantal letters heb gebruikt... :{ )
Razz: bij een rode en oranje ring. En als een monster wat vaak uit een pokeball komt.

Nickname: https://support.pokemongo(...)icket_form_id=319908

"Enter your current nickname. You do not need to include a preferred new nickname with this request. If your request is accepted, you'll be prompted to create a new nickname once the change is completed."
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164061158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:26 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben vast heel erg simpel, maar ik kom er niet uit

had eindelijk een blauwe gym gevonden dus dacht m'n pokemon te trainen om sterker te maken... Maar ik verloor steeds en ik zie voor de rest niks veranderen?

iemand?
niemand?
pi_164061250
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:06 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

niemand?
Kun je misschien iets meer proberen te verduidelijken wat je precies bedoelt?

Er verandert niks aan de kleur van gym totdat een ander team deze verslaat in ieder geval.

Je kunt ook je eigen Pokémon in een gym zetten, zolang deze gym maar in het bezit is van je eigen team.

Als je in een gym vecht en je verliest, dan krijg je geen XP. Er verandert dan ook niks aan de XP-graadmeter. Wel zijn je Pokémon onbruikbaar of erg zwak, deze moet je weer opwekken met items uit je tas: met Revive's en Potions.
pi_164061344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef wdn het volgende:

[..]

Razz: bij een rode en oranje ring. En als een monster wat vaak uit een pokeball komt.

Nickname: https://support.pokemongo(...)icket_form_id=319908

"Enter your current nickname. You do not need to include a preferred new nickname with this request. If your request is accepted, you'll be prompted to create a new nickname once the change is completed."
Het is me helemaal niet opgevallen dat dat zou kunnen voor je zo'n pokeball gooit :o :D
Thnx!

Oh die link! Thnx! Ik heb geen setting knopje gevonden in de app, dus was bang dat mijn qweygghoshshhp username altijd zo zou blijven :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_164061349
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:12 schreef Unites het volgende:

[..]

Kun je misschien iets meer proberen te verduidelijken wat je precies bedoelt?

Er verandert niks aan de kleur van gym totdat een ander team deze verslaat in ieder geval.

Je kunt ook je eigen Pokémon in een gym zetten, zolang deze gym maar in het bezit is van je eigen team.

Als je in een gym vecht en je verliest, dan krijg je geen XP. Er verandert dan ook niks aan de XP-graadmeter. Wel zijn je Pokémon onbruikbaar of erg zwak, deze moet je weer opwekken met items uit je tas: met Revive's en Potions.
Die Pokemon sterken dus niet met de tijd zelf aan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_164061432
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die Pokemon sterken dus niet met de tijd zelf aan?
Nee. Althans, voor zover ik weet niet. En het lijkt me ook niet heel erg logisch, anders zouden sommige items ook weinig zin hebben in het spel.
pi_164061474
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:27 schreef Unites het volgende:

[..]

Nee. Althans, voor zover ik weet niet. En het lijkt me ook niet heel erg logisch, anders zouden sommige items ook weinig zin hebben in het spel.
Hmm oke, thnx!
Mijn gedachte was: daarmee kun je het herstel bespoedigen. Omdat je bijvoorbeeld eerder weer wilt vechten in zo'n gym.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_164061505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm oke, thnx!
Mijn gedachte was: daarmee kun je het herstel bespoedigen. Omdat je bijvoorbeeld eerder weer wilt vechten in zo'n gym.
Dat is geen onredelijke gedachte hoor. Maar voor zover ik weet gaat het herstel alleen met items. :)

Mocht ik erachter komen dat het toch anders zit, dan zal ik het je even laten weten! :D
pi_164061571
Moet je nog op specifieke dingen letten wanneer je een Lucky Egg gebruikt?

Je kunt er blijkbaar 60 in die half uur evolueren, dus probeer nu aan de benodigde candy's te komen.

Maar that's it, right? Lucky Egg aanzetten, naar de Pokémon-lijst, Pokémon selecteren en evolueren, de ene na de andere, yes?

Edit:
Hmja, is hierboven ook erg vaak besproken zie ik. :P. :@.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2016 10:38:13 ]
pi_164062159
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:12 schreef Unites het volgende:

[..]

Kun je misschien iets meer proberen te verduidelijken wat je precies bedoelt?

Er verandert niks aan de kleur van gym totdat een ander team deze verslaat in ieder geval.

Je kunt ook je eigen Pokémon in een gym zetten, zolang deze gym maar in het bezit is van je eigen team.

Als je in een gym vecht en je verliest, dan krijg je geen XP. Er verandert dan ook niks aan de XP-graadmeter. Wel zijn je Pokémon onbruikbaar of erg zwak, deze moet je weer opwekken met items uit je tas: met Revive's en Potions.
Nou wat ik begrepen had is dat je de pokemon die je gevangen hebt kunt trainen/sterker maken in een gym van je eigen kleur. Ik ben team Mystic dus had een blauwe gym opgezocht. Maar wat moet je dan verder doen? Ik dacht dat je moest trainen dmv battles tegen anderen, dat deed ik dus, maar verloor ze. Dus vraag ik me af of dat wel de bedoeling is.
pi_164062463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:35 schreef zarGon het volgende:
Moet je nog op specifieke dingen letten wanneer je een Lucky Egg gebruikt?

Je kunt er blijkbaar 60 in die half uur evolueren, dus probeer nu aan de benodigde candy's te komen.

Maar that's it, right? Lucky Egg aanzetten, naar de Pokémon-lijst, Pokémon selecteren en evolueren, de ene na de andere, yes?

Edit:
Hmja, is hierboven ook erg vaak besproken zie ik. :P. :@.
Maakt niet uit hoor. Maar zo werkt het inderdaad. Al genoeg candies verzameld of ben je nog bezig? :)
pi_164062527
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:06 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Nou wat ik begrepen had is dat je de pokemon die je gevangen hebt kunt trainen/sterker maken in een gym van je eigen kleur. Ik ben team Mystic dus had een blauwe gym opgezocht. Maar wat moet je dan verder doen? Ik dacht dat je moest trainen dmv battles tegen anderen, dat deed ik dus, maar verloor ze. Dus vraag ik me af of dat wel de bedoeling is.
Ja, dat klopt. Als je steeds verliest, zullen je Pokémon nog niet sterk genoeg zijn om het succesvol om te kunnen nemen tegen die andere Pokémon. Je zult dan ook geen effecten zien zolang je blijft verliezen. Je kunt ook je Pokémon trainen door ze Candy te geven (power-up) en door te evolueren. :)
pi_164062769
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:22 schreef Unites het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor. Maar zo werkt het inderdaad.
Thanks.

quote:
Al genoeg candies verzameld of ben je nog bezig? :)
Heb er 35 gereed, nog 25 te gaan. :P.
pi_164062795
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:25 schreef Unites het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Als je steeds verliest, zullen je Pokémon nog niet sterk genoeg zijn om het succesvol om te kunnen nemen tegen die andere Pokémon. Je zult dan ook geen effecten zien zolang je blijft verliezen. Je kunt ook je Pokémon trainen door ze Candy te geven (power-up) en door te evolueren. :)
ok, maar ik had ook begrepen dat je juist beter kan wachten met power up en evolueren tot je in level 9 zit? Of is dat onzin? Ik zit nu net in level 7
pi_164063177
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ok, maar ik had ook begrepen dat je juist beter kan wachten met power up en evolueren tot je in level 9 zit? Of is dat onzin? Ik zit nu net in level 7
Je vangt vaker Pokémon met hogere CP als je in een hoger level zit. Dus het power-up'n en evolueren heeft dan meer zin, omdat je dan sterkere Pokémon krijgt.

Maar in principe maakt het niet heel veel uit hoor. Je raakt alleen veel Stardust en Candies kwijt, maar als je het spel vaak/actief speelt en regelmatig Pokémon vangt, is dat niet echt een groot probleem.

Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachten. Gewoon doen wat jij denkt dat goed is! :)
pi_164063187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Thanks.

[..]

Heb er 35 gereed, nog 25 te gaan. :P.
Al een aardig eindje op weg dus! Tof! :D
  donderdag 28 juli 2016 @ 12:17:32 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164063420
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:06 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Nou wat ik begrepen had is dat je de pokemon die je gevangen hebt kunt trainen/sterker maken in een gym van je eigen kleur. Ik ben team Mystic dus had een blauwe gym opgezocht. Maar wat moet je dan verder doen? Ik dacht dat je moest trainen dmv battles tegen anderen, dat deed ik dus, maar verloor ze. Dus vraag ik me af of dat wel de bedoeling is.
Ja, maar het is beter om een monster mer een hoge CP te vangen met een zo weinig mogelijk gevuld witte boog.Dat is een stuk simpeler dan levellen bij een gym.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 28 juli 2016 @ 12:18:32 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164063436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:35 schreef zarGon het volgende:
Moet je nog op specifieke dingen letten wanneer je een Lucky Egg gebruikt?

Je kunt er blijkbaar 60 in die half uur evolueren, dus probeer nu aan de benodigde candy's te komen.

Maar that's it, right? Lucky Egg aanzetten, naar de Pokémon-lijst, Pokémon selecteren en evolueren, de ene na de andere, yes?

Edit:
Hmja, is hierboven ook erg vaak besproken zie ik. :P. :@.
en meteen ook "transfer" doen na een evolve (je bent toch al in het scherm).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164063553
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:18 schreef wdn het volgende:

[..]

en meteen ook "transfer" doen na een evolve (je bent toch al in het scherm).
Maar dan ben je wel langer kwijt... En kun je dus minder Pokémon evolueren. Dus: minder XP
  donderdag 28 juli 2016 @ 12:37:34 #150
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164063741
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:25 schreef Unites het volgende:

[..]

Maar dan ben je wel langer kwijt... En kun je dus minder Pokémon evolueren. Dus: minder XP
De winst zit in het niet hoeven vangen van extra monsters.
(scheelt bij 50 monsters 49 candies is 17 monsters).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164064595
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Unites het volgende:

[..]

Je vangt vaker Pokémon met hogere CP als je in een hoger level zit. Dus het power-up'n en evolueren heeft dan meer zin, omdat je dan sterkere Pokémon krijgt.

Maar in principe maakt het niet heel veel uit hoor. Je raakt alleen veel Stardust en Candies kwijt, maar als je het spel vaak/actief speelt en regelmatig Pokémon vangt, is dat niet echt een groot probleem.

Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachten. Gewoon doen wat jij denkt dat goed is! :)
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:17 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja, maar het is beter om een monster mer een hoge CP te vangen met een zo weinig mogelijk gevuld witte boog.Dat is een stuk simpeler dan levellen bij een gym.
Thanks!
pi_164064788
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 13:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
YW :*
  donderdag 28 juli 2016 @ 19:04:06 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164070817
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 13:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
Ik zeg dat wel maar ben nu 21 en die klote hoge CP eevee wil maar niet komen :)
Hoger dan 430 heb ik die nog niet gehad.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:02:14 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_164088845
waarom vang ik alleen maar rattata's en weedles met CP 10?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 29 juli 2016 @ 16:32:07 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164092138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:02 schreef Maanvis het volgende:
waarom vang ik alleen maar rattata's en weedles met CP 10?
Ben er blij mee. Ik krijg rattata's van 300 cp die eerst 10 keer uit de bal willen en soms wegrennen.
Vangen die krengen en bewaar ze voor een mass-evolve als je wat hoger ben.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164092456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:42 schreef wdn het volgende:

[..]
Oh en hou er rekening mee dat een evolve 1 candy is en een transfer ook 1 candy. Dus je hoeft niet 50*12 candies te hebben. Je krijgt voor die 49 zelf dan al 98 candies terug (die laatste geeft 2 candies maar dan heb je niks meer om te evolven ;) )
Evolve 1 candy?
Volgens mij toch echt 12 candies voor de Weedles, Caterpies en Pidgies... en dan zijn dat nog de goedkoopste.

Hoe kom je erbij dat het 1 candy zou zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')