Bron?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:43 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]twitter:DGisSERIOUS twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:41:14WOW. Main Kurdish party, many of whom Erdogan has sought to imprison, comes out AGAINST coup https://t.co/2yLsBHflni reageer retweet
Mwah, er zullen vast duizenden mensen op straat zijn, maar wat zegt dat op een bevolking van tientallen miljoenen. Daarnaast zie je op de beelden ook mensen die het leger juist steunen. Lastig om nu iets over te zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:42 schreef MacDeMarco het volgende: [..] Die kunnen ze moeiljjk gaan afknallen.. Het leger is er juist voor het volk, maar blijkbaar willen die lui liever een dictatuur van ome Erdogan. Rip Turkije
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:46 schreef Karrs het volgende:
Wat ik wel eens zou willen weten:
- Is Erdogan gearresteerd of op de vlucht?
- Is de regering gearresteerd of op de vlucht?
- Zijn alle hoofdleden van de AKP-partij gearresteerd of op de vlucht?
Zo niet, dan is de coup niet heel erg effectief heb ik het idee.
Ik geloof eerder dat dit een opgezet coup is dan een echte.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet wel behoorlijk paranoïde zijn om dat te denken.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:42:13Update - Reuters: Army commander in #Turkey says soldiers in attempted coup "represent a small group" and "there is no cause for concern" reageer retweet
50/50quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg niet echt het gevoel dat deze coupe wordt gedragen onder het volk.²
Moeten de modjes maar niet lopen klooien.quote:
twitter:russian_market twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:44:04SHIPPING TRAFFIC ON BOSPHORUS SHUT AT NIGHT, OFFICIAL SAYS reageer retweet
Nee, dat is imperialistisch denken en daar komt alleen maar gedoe van.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Turkije heeft sinds 1921 al onder controle gestaan van het leger. Er zijn vaker staatsgrepen uitgevoerd om de seculariteit van Turkije te waarborgen.
Het is nu 2016, er is (gelukkig) niets veranderd aan dat streven.
We gaan het zien, maar als de coup mislukt zijn de rapen gaar en krijgen we te maken met een sterk islamitisch Turkije. Dat is gewoon geen goed idee aan onze (Europese) grenzen.
Als de coup wel lukt en het leger laat de rust weerkeren (i.e. het wordt geaccepteerd), dan kunnen er weer nieuwe verkiezingen komen en is het klaar met die gekke spelletjes van Erdogan. Dat is gewoon linksom of rechtsom de betere optie.
Propagandaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:42:13Update - Reuters: Army commander in #Turkey says soldiers in attempted coup "represent a small group" and "there is no cause for concern" reageer retweet
Hoop het dan maar, anders vrij snel wo3.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar Russische marine onderweg, maar lijkt mij dat dat gewoon bullshit is.
Nu alle partijen, zelfs de Koerden, zich tegen de coup hebben uitgesproken, ziet het er niet goed uit voor de coup-plegers....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:46 schreef Karrs het volgende:
Wat ik wel eens zou willen weten:
- Is Erdogan gearresteerd of op de vlucht?
- Is de regering gearresteerd of op de vlucht?
- Zijn alle hoofdleden van de AKP-partij gearresteerd of op de vlucht?
Zo niet, dan is de coup niet heel erg effectief heb ik het idee. Dat zijn toch de eerste zaken die je veilig stelt.
Ook geven steeds meer legeronderdelen zich over.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:46:12De kolonel die de leiding van de staatsgreep had is inmiddels door politie en bevolking gearresteerd. reageer retweet
Doet me eerder denken aan die Irakees.quote:
Ok, dat had ik nog niet meegekregen. Ik zag alleen berichten over mensen die tegen het leger zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:46 schreef Devz het volgende:
[..]
Mwah, er zullen vast duizenden mensen op straat zijn, maar wat zegt dat op een bevolking van tientallen miljoenen. Daarnaast zie je op de beelden ook mensen die het leger juist steunen. Lastig om nu iets over te zeggen.
Aldus de islamitische hitler.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:42 schreef Odaiba het volgende:
twitter:OZurel twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:38:19Erdogan: we zullen het leger zuiveren van deze verraders. Ik geef opdracht om van generaals tot soldaten, iedere verrader te zuiveren. reageer retweet
Poetin zal wel goed slapen vannacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar Russische marine onderweg, maar lijkt mij dat dat gewoon bullshit is.
Bullshit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Ook geven steeds meer legeronderdelen zich over.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:46:12De kolonel die de leiding van de staatsgreep had is inmiddels door politie en bevolking gearresteerd. reageer retweet
#CoupFailed
Dat zullen de russen leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:russian_market twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:44:04SHIPPING TRAFFIC ON BOSPHORUS SHUT AT NIGHT, OFFICIAL SAYS reageer retweet
Wat hebben de Russen hiermee te maken? Maak je je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoop het dan maar, anders vrij snel wo3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |