quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Zoals reeds gezegd, Turken zijn geen faggots. Wij zullen ons land verdedigen.
Ik ben nooit pro-erdogan geweest, zal ik ook nooit zijn. Maar een coup is gewoon slecht voor het land en zorgt voor veel onnodige doden. Derhalve ben ik ertegen. Veel mensen zien de Turken graag creperen, maar dat kunnen jullie mooi vergeten
Slecht voor het land? Je kent je je geschiedenis?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Ik ben nooit pro-erdogan geweest, zal ik ook nooit zijn. Maar een coup is gewoon slecht voor het land en zorgt voor veel onnodige doden. Derhalve ben ik ertegen. Veel mensen zien de Turken graag creperen, maar dat kunnen jullie mooi vergeten
wat lul je Dom, je zit in Nederland:')quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Nou opzouten dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:14 schreef luxerobots het volgende:
Turkse Nederlanders bij de NOS ''ons hart ligt in Turkije''.
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Maar een coup is gewoon slecht voor het land en zorgt voor veel onnodige doden. Derhalve ben ik ertegen. Veel mensen zien de Turken graag creperen, maar dat kunnen jullie mooi vergeten
Wisten we al.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:14 schreef luxerobots het volgende:
En geschoten op auto's.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:15 schreef StephanL het volgende:
Aan de ene kant van de brug wordt weer gereden.
Ik zie Turkije helemaal niet graag creperen, ik hoop dat het juist een succesvol land word, daar was het naar opweg, totdat Erdogan de dictator wilde uithangen. Nu grijpt hij dit aan om alle macht naar zich toe te trekken en dat is het einde van de democratie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Vandaar dat het leger ingrijpt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef Tukker87 het volgende:
Mensen die nu al de uitslag van de coup kunnen voorspellen. Knap!
Die moest toch oprotten omdat hij Erdogan in de weg zat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oud-premier Davutoglu via de telefoon nu live.
De vijfde colonne.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:14 schreef luxerobots het volgende:
En dat zegt ie vanuit Nederlandquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Ja, die gast is dan nog gematigder, maar ook gek.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oud-premier Davutoglu via de telefoon nu live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |