50/50.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de kansen nu voor een burgeroorlog?
Pro-Erdoganisten die een tank tegenhouden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Mestras het volgende:
LIVESTREAM TANK https://www.periscope.tv/w/1YqJDbWdbgoKV
TVP om jou morgen uit te lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef SupportIceland het volgende:
Al die mensen die hier denken dat deze staatsgreep gaat slagen..
Aandoenlijk
47%quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de kansen nu voor een burgeroorlog?
Kut, toch veel mensen op de been zo te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Mestras het volgende:
LIVESTREAM TANK https://www.periscope.tv/w/1YqJDbWdbgoKV
Bron?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leger heeft zich terug getrokken van het Ataturk vliegveld.
Tokatquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef yup het volgende:
[..]
Mijn eigen familie heeft al doorgegeven dat er in Tokat (google maar) iedereen op straat is gegaan om tegen deze "coup" te protesteren. En volgens mij tientallen andere steden.
Denk niet dat je zomaar ervan uit kan gaan dat deze coup "gelukt' is.
Ze schijnen al in opstand te zijn gekomen op een aantal plekken, maar het is nog vaag allemaal. Vrijwel alle sociale media liggen eruit.quote:
Kuddegeitenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kut, toch veel mensen op de been zo te zien.
Ach, we hebben weer vermaakt gehad op een anders saaie avond.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef SupportIceland het volgende:
Al die mensen die hier denken dat deze staatsgreep gaat slagen..
Aandoenlijk
Denk je dat nou echt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef Bugfixed het volgende:
Ik heb nu uit een andere bron uit Turkije te horen gekregen dat dit gepland is door Erdogan om het presidentiele systeem zoals hij die wenst door te voeren. Het parlement is niet overgenomen. Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |