quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
Judithtwitter:judithineuropa twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:39:52Uhm, misschien is Turkije wel niet zo'n heel veilig land, niet voor Turken, noch voor vluchtelingen. reageer retweet
Leger in Turkije ziet zich als hoeder van de grondwet, heeft Attaturk zo geregeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:40 schreef Klopkoek het volgende:
Snap niet dat je dit toe juicht. Stel je voor dat het leger dat hier zou doen bij Wilders of voorheen Fortuyn.
Grieken hebben nog altijd een groot leger toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niks? Lijkt me logisch dat als er een coup wordt gepleegd bij de buren waar je al niet al te denderende relaties mee hebt dat je dan paraat bent.
quote:
CHP / Oppositieleider Kemal Kilicdaroglu
"Dit land heeft veel geleden onder coups. We hopen dat het zich niet zal herhalen".
Uhmquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
Judithtwitter:judithineuropa twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:39:52Uhm, misschien is Turkije wel niet zo'n heel veilig land, niet voor Turken, noch voor vluchtelingen. reageer retweet
Ze kunnen hem niks maken. Die zit lekker met een sigaar in zijn mond vanuit Florida te genieten van de smuilende puinhopen van Erdogan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:42 schreef Kyran het volgende:
AKP blijft naar Gulen wijzen, zo makkelijk.
Kemalistenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leger in Turkije ziet zich als hoeder van de grondwet, heeft Attaturk zo geregeld.
Hij zit ergens in Pennsylvania toch dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:43 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ze kunnen hem niks maken. Die zit lekker met een sigaar in zijn mond vanuit Florida te genieten van de smuilende puinhopen van Erdogan.
Het leger heeft steun van het leger idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat f16's in de lucht zijn wil zeggen dat coupplegers steun van de luchtmacht hebben.
haha ok all-in op Erdogan danquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:41 schreef Eagle_99 het volgende:
Werk ik een dag niet door ziekte(ik werk op de luchthaven van Istanbul) gebeurt er weer iets. 2 weken werd de ploeg na onze dienst getroffen door terreur, nu alweer een gebeurtenis tijdens hun dienst.
Het is hier(een wijk nabij Anatolisch Istanbul) nu rustig maar mijn wijk grenst aan alle kanten aan militaire kazernes(waarvan 1 militaire luchtveld), dus weet niet of het nog rustig zal blijven. Echter heb ik tot nu toe nog geen helikopter geluiden gehoord(wat ik overdag regelmatig hoor).
Lijkt me een kleine groep/junta, dus denk niet dat het zal lukken, ik zie dus Erdogan volgend jaar volledig president worden.
Natuurlijk niet. Dat zal ook nog wel even duren en alle anti-Erdoganners zullen zeggen "hoera, gelukt" en alle pro-Erdoganners "hoera, mislukt".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op Al Jazeera net een dude die zei dat alles onsuccesvol was.
Er is echt nergens fatsoenlijk nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |