quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als iedereen met iedereen gaat vechten dan kunnen een hoop problemen in 1 keer rechtgezet worden. Dat is beter dan jarenlang blijven zeuren met aanslagen, vluchtelingen en proxy-oorlogen. Gewoon 5 jaren van maximaal geweld en daarna vrede.
Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Daar ging het in Syrië ook om nou wat een feest
Dat is propaganda.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik lees overal berichten dat het mislukt is.
Politie vs het leger? Lekker danquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:17:51Yildirim: 'politie heeft de opdracht gekregen om een einde te maken aan deze opstand.' reageer retweet
Onder 'leiding' van Erdolf ging Turkije, en hun relatie met Europa, al van kwaad tot erger. Dit heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit zou in Turkije heel makkelijk in een oorlog kunnen uitmonden.
Dat lijkt me ook voor Europa niet erg prettig. Ook wat betreft de opvang van vluchtelingen lijkt mij dit gevolgen hebben (en dus een grotere toestroom richting Europa).
Het kan best weleens van kwaad naar erger gaan dit.
Om invloedssfeer uit te breiden en directe toegang tot de Middellandse Zee te krijgen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Die Russische neergestorte straaljager zou ie toch niet zo snel vergeten.
Staatsgrepen zijn daar in de laatste 50 jaar veelvuldig voorgekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet zonder precedent. De vorige partij van Erdogan is ook afgezet door het leger en later verboden door de rechter:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Welfare_Party
Politie tegen het leger? Succes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:17:51Yildirim: 'politie heeft de opdracht gekregen om een einde te maken aan deze opstand.' reageer retweet
Dat ze daar niet eerder aan gedacht hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:
Nieuwsuur (NPO2) heeft al 2 keer bericht, tussen de Nice items door. Zal straks wel verder gaan hierover.quote:
twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:20:35Istanbul Ataturk International Airport is taken over by the military, flights halted. reageer retweet
Misschien propaganda.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:21 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik lees overal berichten dat het mislukt is.
Leger gaat niet op de politie schieten. Of andersom.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, als het het hele leger is, gaat de politie dat grandioos verliezen.
Hoe kan politie nu een einde maken aan een militaire opstand? Die hebben daar de middelen helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben
Pro Erdogan militairen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:22 schreef Infection het volgende:
twitter:MahirZeynalov twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:20:35Istanbul Ataturk International Airport is taken over by the military, flights halted. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:22:19Strategische gebouwen worden overgenomen door het leger. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |