Griekenland is een buurland van Turkije.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met IS en PKK zou ik daar sowieso al niet heengaan. Dan maar iets duurder naar Griekenland of Spanje.
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:18:2422:25 uur extra uitzending op RTL Z ivm situatie #Turkije reageer retweet
Oh nee, alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
Het ergste dat nu kan gebeuren is dat Rusland Erdogan militair gaat steunen.
Omdat het om een dictator gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan je een staatsgreep nou toejuichen? Stelletje idioten.
Ja dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
Daar gaan ook gewoon 10 openbare veerboten per minuut.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die vluchtelingenstroom tegenhouden is een kwestie van willen. Desnoods blaas je de bruggen over de Bosporus op.
Heeft geen gevolgen voor de vakantie dus een beetje actie op de vrijdag lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan je een staatsgreep nou toejuichen? Stelletje idioten.
Als iedereen met iedereen gaat vechten dan kunnen een hoop problemen in 1 keer rechtgezet worden. Dat is beter dan jarenlang blijven zeuren met aanslagen, vluchtelingen en proxy-oorlogen. Gewoon 5 jaren van maximaal geweld en daarna vrede.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
Het is niet zonder precedent. De vorige partij van Erdogan is ook afgezet door het leger en later verboden door de rechter:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Dit zou wat zijn zeg... als het zonder bloedvergieten gaat een prima actie denk ik
Eindelijk nu wel RTLZGenot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:18:2422:25 uur extra uitzending op RTL Z ivm situatie #Turkije reageer retweet
Waarom zou dat gebeuren? Die Russische neergestorte straaljager zou ie toch niet zo snel vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ook. Als er geen derde partij zich ermee gaat bemoeien. Hetzij IS of de Russen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef rutger05 het volgende:
Het zou fijn als er eens met die Erdogan wordt afgewerkt. In dat geval zie ik een betere toekomst voor Turkije.
Als wij dat willen wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daar gaan ook gewoon 10 openbare veerboten per minuut.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:17:51Yildirim: 'politie heeft de opdracht gekregen om een einde te maken aan deze opstand.' reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |