Nu extra spotgoedkoop!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:16 schreef LXIV het volgende:
Je zult maar een vakantie naar Turkije hebben geboekt, omdat dit met alle aanslagen en vluchtelingen zo goedkoop was!
Nee maar als het serieus is... Hulde voor het plannen ervan in het geheim. Dat kan niet makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom Gulenisten, laatste hoop voor ze.
Het bloedvergieten is al bezig als ik twitter mag geloven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Dit zou wat zijn zeg... als het zonder bloedvergieten gaat een prima actie denk ik
Volgens mij is daar niks over te zeggen..,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Dit is toch positief nieuws? ergodan die word afgezet.
An sich wel, kan ook een push geven tot full blown burgeroorlog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Dit is toch positief nieuws? ergodan die word afgezet.
Tijdens de vorige was ik in Turkije.. het is puur toeval dat ik er nu niet ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had nooit meer gedacht het nog mee te maken dat het gebeurde in Turkije, laatste was in 1980.
Tussen militairen? Geen burgers toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Het bloedvergieten is al bezig als ik twitter mag geloven.
Hoho, eerst de Avondetappe he!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niks over te zeggen..,
Wanneer gaat NPO1 live?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |