Niet vroom en heilig, maar wel gelovig. Ik vind dat er erg krampachtig in het nieuws gebracht wordt dat het zeker geen religieuze achtergrond heeft. Maar als je dan die teksten ziet en ook het feit dat IS letterlijk heeft opgeroepen tot het inrijden op menigtes met voertuigen in bepaalde landen zet ik daar toch wel vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dus als je Islam of Arabische teksten op je facebook zet ben je automatisch vroom en heilig? Die gast was duidelijk in de war als je dat artikel leest, scheiding, drugs en andere zaken. Die gast was mentaal niet in orde en hij zat ook niet bij een terroristische organisatie, ik snap dus niet hoe het komt dat we nu spreken om een terroristische aanval terwijl de motieven van deze gozer tot nu nog steeds onbekend zijn.
Frankrijk kan je niet vergelijken met Nederland natuurlijk... Frankrijk heeft miljoenen noord Afrikanen afgeslacht (mijn opa kan er nog goed over meepraten) en daarom hebben ze ook veel noord Afrikanen opgenomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:34 schreef 24Fan het volgende:
Hoeveel procent van Frankrijk is ondertussen wel niet Moslim? Het mag namelijk niet officieel geteld worden. Ik gok op zo'n 20-30 procent, gezien het feit dat men inschat dat Frankrijk de meeste niet-westerse allochtonen en moslims heeft.
Gaat een leuke eeuw worden met zo'n 6e colonne in je bevolking... Dat een simpele arbeidsmigratie uit de jaren 70 zo uit de hand kan lopen dat we onderhand naar een terroristische guerrilla-oorlog gaan waar de eigen bevolking afgemaakt wordt door deze 6e colonne... Ongelovelijk.
Het is dan ook gewoon wachten op de volgende aanslag. Breng de Pechtolds en de Ruttes voor een tribunaal. Zij zijn uiteindelijk hier verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Zijn 'we' nog steeds met meer?
Dat hoorde je steeds na de aanslagen. We zijn met meer!
Er zijn er weer heel wat platgemaaid.
Zou het verhuurbedrijf verzekerd zijn? Die vrachtwaggel van de vrede zal wel total loss zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:32 schreef MMXMMX het volgende:
Mohamed had die vrachtwagen gehuurd ik denk dat hij zijn borg nu wel kwijt is
Frankrijk heeft na de WO2 zelfs nog een bloedige strijd in Algerije gevoerd. Vrijheid: ja maar niet voor de Algerijnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:36 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Frankrijk kan je niet vergelijken met Nederland natuurlijk... Frankrijk heeft miljoenen noord Afrikanen afgeslacht (mijn opa kan er nog goed over meepraten) en daarom hebben ze ook veel noord Afrikanen opgenomen.
Klopt:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:36 schreef Zienswijze het volgende:
Assad had in 2011 trouwens het westen gewaarschuwd dat als het westen de rebellen zou steunen Europa terreuraanvallen zou krijgen. Het westen luisterde niet naar Assad. Assad heeft gelijk gekregen.
Maar het westen is zoals altijd weer dom arrogant. Het westen steunde in de jaren 80 ook de Taliban.quote:
nou, #bloodymary1zonderfacebook, iemand kan best een religieuze achtergrond hebben, maar als hij deze daad uit naam van Allah heeft gedaan dan is dat wellicht niet zo islamitisch als hij misschien dacht toen hij Allah Akbar riep.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat willen ze nou zeggen hiermee? Dat hij het zeker niet uit de naam van Allah heeft gedaan? Maar waarom heeft hij allemaal van die Koranteksten op zijn facebookpagina als hij absoluut niet religieur is? Ik heb dat niet hoor. Ook geen facebook trouwens.
Er schijnt nog een tweede vrachtwagen te zijn geweest maar of dat klopt weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zou het verhuurbedrijf verzekerd zijn? Die vrachtwaggel van de vrede zal wel total loss zijn?
Niet zoveel vermoed ik. Gematigde afkeer kan al genoeg zijn. Een slachter staat ook niet te haten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoeveel haat moet je wel niet in je hebben om zoiets te kunnen doen? En dan nog met voorbedachte rade.
Het westen had nooit mogen ingrijpen in het midden oosten, het is allemaal misgegaan na Irak. Als Saddam, Gadafi, Taliban en alle andere dictatoren nog hadden bestaan, dan hadden we een veel mooier midden oosten gehad waar we waarschijnlijk nog tenminste op vakantie hadden kunnen gaan. Irak was een mooi vakantie land onder de periode van Saddam, lekker zwemmen in de Eufraat en in de nacht lekker genieten van de Arabische mystieke woestijnen. Arabische volkeren kunnen niet leven behalve onder een dictatuur en dat heeft het westen behoorlijk onderschat, niet elke bevolking is klaar om democratie aan te nemen. De Arabieren zijn daar duidelijk niet klaar voor en hebben er ook duidelijk geen interesse in en daarom moet je ze gewoon onder een dictatuur plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar het westen is zoals altijd weer dom arrogant. Het westen steunde in de jaren 80 ook de Taliban.
Gelul, soms ben je de hamer, soms ben je de spijkerquote:
Ik denk dat je gelijk hebt maar wat kunnen we nu doen om die fouten te herstellen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het westen had nooit mogen ingrijpen in het midden oosten, het is allemaal misgegaan na Irak. Als Saddam, Gadafi, Taliban en alle andere dictatoren nog hadden bestaan, dan hadden we een veel mooier midden oosten gehad waar we waarschijnlijk nog tenminste op vakantie hadden kunnen gaan. Irak was een mooi vakantie land onder de periode van Saddam, lekker zwemmen in de Eufraat en in de nacht lekker genieten van de Arabische mystieke woestijnen. Arabische volkeren kunnen niet leven behalve onder een dictatuur en dat heeft het westen behoorlijk onderschat, niet elke bevolking is klaar om democratie aan te nemen. De Arabieren zijn daar duidelijk niet klaar voor en hebben er ook duidelijk geen interesse in en daarom moet je ze gewoon onder een dictatuur plaatsen.
Daar is niet heel veel voor nodig wanneer je geïsoleerd bent in je leven en de (levens)waarde van anderen niet (langer) respecteert.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoeveel haat moet je wel niet in je hebben om zoiets te kunnen doen? En dan nog met voorbedachte rade.
Mijn oplossingen zijn de volgende:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar wat kunnen we nu doen om die fouten te herstellen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het westen had nooit mogen ingrijpen in het midden oosten, het is allemaal misgegaan na Irak. Als Saddam, Gadafi, Taliban en alle andere dictatoren nog hadden bestaan, dan hadden we een veel mooier midden oosten gehad waar we waarschijnlijk nog tenminste op vakantie hadden kunnen gaan. Irak was een mooi vakantie land onder de periode van Saddam, lekker zwemmen in de Eufraat en in de nacht lekker genieten van de Arabische mystieke woestijnen. Arabische volkeren kunnen niet leven behalve onder een dictatuur en dat heeft het westen behoorlijk onderschat, niet elke bevolking is klaar om democratie aan te nemen. De Arabieren zijn daar duidelijk niet klaar voor en hebben er ook duidelijk geen interesse in en daarom moet je ze gewoon onder een dictatuur plaatsen.
Eens met het eerste. Na de val van de Sovjet-Unie was Amerika opeens het enigste machtigste land ter wereld en dan krijg je van die rare avonturen. Amerika kon alles uithalen wat ze wilde, want geen enkel ander land was sterk genoeg om er iets tegen te doen. De Europese landen zijn verder gewoon domme schoothondjes die blind achter Amerika aanlopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Inderdaad, we hadden beter Saddam, Khadaffi en Assad lekker laten zitten...je hebt nu eenmaal een enorme klootzak nodig om de regio in gareel te houden. Foutje, damnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:43 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
En hoe ga je dat doen bij de mensen die een Europees paspoort hebben maar wel moslim zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:46 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Mijn oplossingen zijn de volgende:
Alle moslims en buitenlanders terug deporteren naar hun eigen landen in ruil voor een volledige terugtrekking uit hun landen. We zetten dan grote hekken om Europa heen waar niemand in mag, en elke vluchteling, asielaanvrager of weet ik veel wat die zonder uitnodiging Europa probeert binnen te komen een nekschot geven. Dit is de enige oplossing om Europa veilig te houden imo. We kunnen in Europa zeker weten wel zonder buitenlanders, het is niet alsof we onze economie niet draaiende kunnen houden als we alle moslims en buitenlanders het land uittrappen.
Voor westerlingen zelf zou dat de betere oplossing zijn. Democratie is prima maar het moet van de bevolking zelf komen zonder dat Amerika democrate met bommen komt brengen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad, we hadden beter Saddam, Khadaffi en Assad lekker laten zitten...je hebt nu eenmaal een enorme klootzak nodig om de regio in gareel te houden. Foutje, damn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |