quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:23 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Gast echt? "nee jij dan"? is dat alles?
Besef je wel hoe gestoord je bent door te zeggen dat het de eigen schuld is van het Westen.
Moeten vrouwen en kinderen, onschuldig, daar onder lijden?
Onschuldig.... daar maak jij je niet druk over lees ik ...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:20 schreef Denivellering het volgende:
Deze terroristen zijn pure evil. Net als de vele andere moslims. Ik zeg, deporteer alle mannelijke moslims. Vrouwen mogen blijven.
Ben ik niet met je eens, maar dan ga ik teveel offtopic, naar mijn mening is het niet wij!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Das dan heel jammer want in een democratie is het wij... niet mee eens?
Ga in een communistisch land wonen...
En toen bedachten ze iets anders.. en toen zaten wij in een bunker een vuurwerkshow te kijken.. en toen kwam er een kernbom.. en toen........quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Sind 30 april 2009 konden ze erop wachten dat dit een keer zou gebeuren. En het was te voorkomen geweest. De boulevard had ontoegankelijk moeten zijn geweest voor alle verkeer. Verder hadden er mensen beschikbaar moeten zijn die de chauffeur uit konden schakelen voor hij over de barricades heen keek. Uit de video blijkt dat er eigenlijk niks werd gedaan tot vlak voordat hij gas gaf en in de massa ploegde.
Karst Tates was ook zo iemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:12 schreef Donnis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom eens buiten, moslims hebben wel wat beters te doen.
Wat is er zo moeilijk aan te accepteren dat er gekken zijn? Deze gek heeft een islamistische achtergrond dus heeft dat als excuus gebruikt, blanke gekken gebruiken 'ik werd gepest' of 'de islam neemt Europa over' als argument om te moorden. Geen enkel verschil tussen.
Ga je nu zitten doen alsof dit iets nieuws was?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En toen bedachten ze iets anders.. en toen zaten wij in een bunker een vuurwerkshow te kijken.. en toen kwam er een kernbom.. en toen........
Je wou in een betonnen sarcofaag leven omdat het dan wel veilig is..?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ga je nu zitten doen alsof dit iets nieuws was?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:32 schreef MMXMMX het volgende:
LOL die gast op NPO 1 noemt een vliegdekschip een vliegkampschip Ik val van mijn stoel van het laggen![]()
Die nu een grootst gebaar heeft gemaakt om de goedkeuring van allah te krijgen en hoppa de hemel in te gaan......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Volgens de buurtbewoners ging het om een eenzame psychopaat die niet eens meedeed aan de ramadantwitter:NOS twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 18:20:49Buren omschrijven de verdachte van de aanslag in Nice als een stille en eenzame man: https://t.co/HdUi58B3Am https://t.co/fBegQdHcU8 reageer retweet
Dus je bent tegen logische en simpele veiligheidsmaatregelen? Die eigenlijk ook al zouden moeten worden uitgevoerd als er geen terroristische dreigingen zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je wou in een betonnen sarcofaag leven omdat het dan wel veilig is..?
Je kunt je niet wapenen tegen aanslagen... Geen vliegtuig? dan wel een vrachtauto.. Geen bomgordel.. dan wel een drone met bijtende vloeistof... etc...
Voorbereiden kan niet....
Het probleem met types zoals jou is het totale gebrek aan zelfreflectie. Het Westen heeft godverdomme al sinds begin jaren 80 het Midden-Oosten aangevallen. Stabiele landen zijn kapot gemaakt omdat het Westen democratie wil brengen, miljoenen slachtoffers vanwege oorlogsmisdadigers Blair en Bush en omdat we zo graag olie willen is SA, de bron van extremistische islam, een van onze beste holmaatjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:23 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Gast echt? "nee jij dan"? is dat alles?
Besef je wel hoe gestoord je bent door te zeggen dat het de eigen schuld is van het Westen.
Moeten vrouwen en kinderen, onschuldig, daar onder lijden?
Wellicht scenario MH370. Was ook net gedumpt door z'n vrouw.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een German Wings scenario is ook mogelijk he? Zelfmoord op een spectaculaire manier.
Gewoon standaard procedure. Voor verhoren etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou die vrouw eigenlijk in voorarrest zitten? Zou ze er van geweten hebben?
Die zullen ze wel willen kapotbevragen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou die vrouw eigenlijk in voorarrest zitten? Zou ze er van geweten hebben?
Logisch en simpel.. Je hebt het over mensen beschikbaar op de plek waar de truck stopte...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dus je bent tegen logische en simpele veiligheidsmaatregelen? Die eigenlijk ook al zouden moeten worden uitgevoerd als er geen terroristische dreigingen zijn?
Ja? Ondervrragen oke, maar echt in voorarrest? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon standaard procedure. Voor verhoren etc.
Wow, gefeliciteerd, je hebt net bewezen dat veiligheid onmogelijk is. Bel even naar Den Haag dat ze zich geen zorgen meer hoeven te maken over terrorisme.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Logisch en simpel.. Je hebt het over mensen beschikbaar op de plek waar de truck stopte...
Hoe weet je waar die stopt.. en hoeveel man heb je dan nodig..?
Niets simpels aan...
En wegen blokkeren... dan komen ze met iets anders... En welke wegen moet je dan blokkeren?
En hoe moeten bezoekers dan van a naar b zonder een dag lang in de file te staan..?
Het is niet mogelijk..
Sterker.. als ik nu naar buiten loop.. een gaslocatie of een energiecentrale wil kapot maken.. dan doe ik dat ruim voor er ingegrepen kan worden.. terwijl de beveiliging enorm hoog is...
Een aanslag plegen is een fluitje van een cent...
of je nou mensen neerzet met een pistooltje of een bazooka op hun nek... dat maakt geen verschil in veiligheid..
Je hebt simpelweg niet genoeg om alles te beveiligen, en niemand kan voorspellen wie er vandaag beslist de deur uit te lopen en een aanslag te plegen
Daarom moet je zo min mogelijk mensen in je land toelaten die aanslagen willen plegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:42 schreef Zolderkamer het volgende:
Een aanslag plegen is een fluitje van een cent...
Jij mag ook zomaar in voorarrest... dat mag iedereen voor een bepaalde tijd..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Ondervrragen oke, maar echt in voorarrest? Dat wist ik niet.
Dat kan zelfs een paar keer verlengt worden!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij mag ook zomaar in voorarrest... dat mag iedereen voor een bepaalde tijd..
Echt? Ik dacht dat er dan wel een vermoeden van een strafbaar feit zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij mag ook zomaar in voorarrest... dat mag iedereen voor een bepaalde tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |