Duitsers maken gewoon goede muziek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Verdacht veel Duitstalige muziek vanavond, Knokkels...
Ik ben nog een beetje in de vibe van gisteren, veel dingen die ik normaal nooit (niet vaak) draaiquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Verdacht veel Duitstalige muziek vanavond, Knokkels...
Heino. Ook duitsquote:
Dit is wel ernstig. Dat ik dit uit vrije wil draai. Maar ik maakte een punt.quote:
is dit een subtiele hint naar meer GOA?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:06 schreef Fogel het volgende:
Je moet het wel heel erg bont maken voordat ik iets niet waardeer.
Dat ik vanmiddag onrustig werd wil niet eens zeggen dat ik het niet kon waarderen.
Hehe, doe je ding. Goa werkt beter met bier dan met werk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
is dit een subtiele hint naar meer GOA?
Dank voor het melden. Erdogan zal die poging ongetwijfeld bloedig neerslaan. En de wereld zal toekijken en niks doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
Voor het geval jullie het nieuws niet volgen, er is een poging tot staatsgreep gaande in Turkije: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-staatsgreep-turkije
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
Voor het geval jullie het nieuws niet volgen, er is een poging tot staatsgreep gaande in Turkije: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-staatsgreep-turkije
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
Mijn topic uit 2013 heeft nog niks aan actualiteit ingeboet: KLB / De onvermijdelijke Gordonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gordon ontsnapt drama in Nice
narcist
vervelende vent issutquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn topic uit 2013 heeft nog niks aan actualiteit ingeboet: KLB / De onvermijdelijke Gordon
Volgens Yildirim was het een deel van de militaire macht. Is het over. Zullen ze hard worden gestraft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor het melden. Erdogan zal die poging ongetwijfeld bloedig neerslaan. En de wereld zal toekijken en niks doen.
Liveblog RTL Nieuwsquote:a minute ago
Het leger in Turkije heeft de macht overgenomen om de democratische orde en de mensenrechten in het land te bewaren. Ze zeggen dat het functioneren van de rechtsstaat de prioriteit is.
alsof mijn slang te temm..................quote:
Hmmm laten we maar niet hopen dat het nu al weer voorbij is....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens Yildirim was het een deel van de militaire macht. Is het over. Zullen ze hard worden gestraft.
http://nos.nl/artikel/211(...)atsgreep-plegen.html
Hmmm..
[..]
Liveblog RTL Nieuws
Duidelijk, wel
Ze spreken elkaar tegen. Het viel me de laatste weken trouwens wel op hoe gematigd die Yildirim overkwam met zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens Yildirim was het een deel van de militaire macht. Is het over. Zullen ze hard worden gestraft.
http://nos.nl/artikel/211(...)atsgreep-plegen.html
Hmmm..
[..]
Liveblog RTL Nieuws
Duidelijk, wel
Was ie Yildirim niet juist gekozen door Erdogan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze spreken elkaar tegen. Het viel me de laatste weken trouwens wel op hoe gematigd die Yildirim overkwam met zijn uitspraken.
Hopelijk slaagt de staatsgreep. Het wordt hoog tijd dat ze die gevaarlijke islamist Erdogan dumpen.
Yildirim is gewoon een stroman van Erdogan. Het had zelfs niet veel gescheeld of de dictator had zijn schoonzoon als opvolger van Davotoglu benoemd, maar dat ging toch nét even één brug te ver.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was ie Yildirim niet juist gekozen door Erdogan?
Plottwist: Yildirim zit achter de coup, maar kan dat natuurlijk niet zelf zeggen.
* knokkels installeert A World Of Photo weer eens, en hoopt op live foto's vanuit Turkije.
Belangenverstrengeling en nepotisme is hem net een brug te ver?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yildirim is gewoon een stroman van Erdogan. Het had zelfs niet veel gescheeld of de dictator had zijn schoonzoon als opvolger van Davotoglu benoemd, maar dat ging toch nét even één brug te ver.
KLB / De onvermijdelijke Gordonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn topic uit 2013 heeft nog niks aan actualiteit ingeboet: KLB / De onvermijdelijke Gordon
Nepotisme zeker niet. Zijn er trouwens al boze Nederlandse AKP-stemmers gesignaleerd die het Westen de schuld geven van deze coupe?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling en nepotisme is hem net een brug te ver?
Klik op het linkje, dan kom je bij de post die hij bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doel je op die post van Svarabje?
lolquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doel je op die post van Svarabje?
Best welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, zie het nuErg verwarrend moet dat zijn
Ik zie dubbelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook gewoon niet willen.
quote:
Akvavit?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
Dilemma, ben moe, heb geen zin om te slapen en ook geen zin in meer bier. Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |