Ja dat is helaas wel weer zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overal waar je 'ze' tegenkomt is vroeg of laat onrust.
Nuff said.
Dat is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Afhankelijk van in hoe grote getale, en de mate van onrust is ook afhankelijk van uit welke regionen ze komen.
Da's best moeilijk joh.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is al erg genoeg.
Wat is er mis met je 'normaal' gedragen?
True, true.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel weer zo.
De kleine groep neemt de massa over. Jammer weer.
Da's de pest; voor ons doen gedragen wij ons normaal, maar veel niet-westerse moslims walgen van ons gedrag: homoseksualiteit tolereren, vrouwen zonder burka's rond laten lopen, alcohol drinken enz enz enz.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is al erg genoeg.
Wat is er mis met je 'normaal' gedragen?
Met een vrachtwagen op een mensenmassa inrijden is niet de straf van god, dat is de daad van een volkomen losgeslagen randdebiel, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true.
[..]
Da's de pest; voor ons doen gedragen wij ons normaal, maar veel niet-westerse moslims walgen van ons gedrag: homoseksualiteit tolereren, vrouwen zonder burka's rond laten lopen, alcohol drinken enz enz enz.
Al die dingen zijn tegen de regels van hun onzichtbare mannetje, en iedereen die die regels overtreedt, moet gestraft worden. Of je er nou in gelooft of niet; je hebt de mogelijkheid om je te bekeren en je aan de regels van dat fantasieboekje te houden, en doe je dat niet; tja, dan verdien je het dus om afgestraft te worden.
Klopt, ik zeg ook niet dat hun God straft; zijn onderdanen straffen je al als je die wetten overtreedt. In hun denkwereld is het gewoon heel logisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een vrachtwagen op een mensenmassa inrijden is niet de straf van god, dat is de daad van een volkomen losgeslagen randdebiel, hoe je het ook wendt of keert.
Dat ze elkaar afmaken in het Midden Oosten; vooral doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true.
[..]
Da's de pest; voor ons doen gedragen wij ons normaal, maar veel niet-westerse moslims walgen van ons gedrag: homoseksualiteit tolereren, vrouwen zonder burka's rond laten lopen, alcohol drinken enz enz enz.
Al die dingen zijn tegen de regels van hun onzichtbare mannetje, en iedereen die die regels overtreedt, moet gestraft worden. Of je er nou in gelooft of niet; je hebt de mogelijkheid om je te bekeren en je aan de regels van dat fantasieboekje te houden, en doe je dat niet; tja, dan verdien je het dus om afgestraft te worden.
Volkomen mee eens uiteraard, maar ze zitten nu eenmaal hier en hebben ook een paspoort van het land waar ze nu wonen. Hoe krijg je ze dan terug naar het Midden-Oosten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ze elkaar afmaken in het Midden Oosten; vooral doen.
Moedig ik aan! Hoe meer, hoe beter...
Maar in Londen, Madrid, Brussel, Parijs, Nice of waar dan ook in Europa flikker je maar je lekker op met je Fabeltjeskrant en je virtuele leider. En dat geldt voor alle reli gekkies...
Probleem is dat het er nogal veel zijn, en sorry, ik kan de goede niet van de kwade onderscheiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg ook niet dat hun God straft; zijn onderdanen straffen je al als je die wetten overtreedt. In hun denkwereld is het gewoon heel logisch.
En daarbij komt dat Frankrijk actief tegen IS vecht, en ze hebben onvoldoende goede wapens om terug te vechten. Aangezien er ook wat onschuldige burgerslachtoffers bij vallen, vindt IS het DUS normaal om Frankrijk met gelijke munt terug te betalen: ook onschuldige burgers afslachten die zich er onvoldoende tegen kunnen verweren.
Walgelijke oog-om-oog strategie, maar zo denken zij nu helaas eenmaal.
Laat ik dat hier maar niet hardop zeggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Volkomen mee eens uiteraard, maar ze zitten nu eenmaal hier en hebben ook een paspoort van het land waar ze nu wonen. Hoe krijg je ze dan terug naar het Midden-Oosten?
Nee, ik weet ook dat het niet 1 randdebiel is, als dat zo was hadden we nu geen probleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
En als je het afschuift op dat het werk van een randdebiel is, maak je het probleem onbedoeld misschien kleiner dan het daadwerkelijk is. Er zit echt een ideologie achter, en het wordt alleen maar erger en erger, als er meer van hen radicaliseren en hier naar toe komen, en hier meer mensen aansteken met hun achterlijke gedachtegoed.
Niet, je bent nu hier, jammer dan, aanpassen, of................quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Volkomen mee eens uiteraard, maar ze zitten nu eenmaal hier en hebben ook een paspoort van het land waar ze nu wonen. Hoe krijg je ze dan terug naar het Midden-Oosten?
Mee eens. Dat onderscheid is ook erg moeilijk te maken; de hufter die met die vrachtwagen op die mensen is ingereden stond ook niet bekend als geradicaliseerd. Het is hun recht (volgens de Koran) om schijnheilig te lopen doen tegen hun vijand, dus doen alsof ze westerlingen hartstikke lief vinden, terwijl ze van plan zijn om ons uit te roeien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probleem is dat het er nogal veel zijn, en sorry, ik kan de goede niet van de kwade onderscheiden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet, je bent nu hier, jammer dan, aanpassen, of................
Koekje van eigen deeg.
Het kaf van het koren scheiden is me te omslachtig...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. Dat onderscheid is ook erg moeilijk te maken; de hufter die met die vrachtwagen op die mensen is ingereden stond ook niet bekend als geradicaliseerd. Het is hun recht (volgens de Koran) om schijnheilig te lopen doen tegen hun vijand, dus doen alsof ze westerlingen hartstikke lief vinden, terwijl ze van plan zijn om ons uit te roeien.
Uiteraard denken ze lang niet allemaal er zo over, maar het maakt het wel moeilijk om het kaf van het koren te scheiden.
Dan is het toch niet vreemd dat ik nogal argwanend ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. Dat onderscheid is ook erg moeilijk te maken; de hufter die met die vrachtwagen op die mensen is ingereden stond ook niet bekend als geradicaliseerd. Het is hun recht (volgens de Koran) om schijnheilig te lopen doen tegen hun vijand, dus doen alsof ze westerlingen hartstikke lief vinden, terwijl ze van plan zijn om ons uit te roeien.
Uiteraard denken ze lang niet allemaal er zo over, maar het maakt het wel moeilijk om het kaf van het koren te scheiden.
Gaat teveel tijd inzitten en levert te weinig op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kaf van het koren scheiden is me te omslachtig...
Whehehe snap ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kaf van het koren scheiden is me te omslachtig...
Er zijn zo veel dingen die echt zo fout zijn aan dat geloof, of aan de cultuur waar dat geloof vandaan komt....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het toch niet vreemd dat ik nogal argwanend ben.
Geloof me, heel Europa zit hier niet op te wachten, het is alleen zo verdomd moeilijk om het hardop te zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe snap ik.
Ja idealiter zie ik het liefst ook een Europa zoals Wilders het voor ogen heeft, maar dat is absoluut niet realistisch en als je dat zou willen proberen, krijg je de grootste problemen met andere landen.
[..]
Er zijn zo veel dingen die echt zo fout zijn aan dat geloof, of aan de cultuur waar dat geloof vandaan komt....![]()
![]()
Taharrush bijvoorbeeld....
Voor de goede orde, ik ben totaal geen fan van Wilders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe snap ik.
Ja idealiter zie ik het liefst ook een Europa zoals Wilders het voor ogen heeft, maar dat is absoluut niet realistisch en als je dat zou willen proberen, krijg je de grootste problemen met andere landen.
Sowieso, hij stelt alles weer te extreem. Maar terug naar hoe Nederland tijdens mijn jeugd was....dan heb je alleen de "gewone" misdaden, en geen steeds verder groeiende groep die ons intens haat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben totaal geen fan van Wilders.
Dat is net zo'n debiel...
Als er werkelijk niets aan de hand zou zijn zou die hele club nauwelijks aanhangers vinden, er is dus wel degelijk 'iets' aan de hand.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, hij stelt alles weer te extreem. Maar terug naar hoe Nederland tijdens mijn jeugd was....dan heb je alleen de "gewone" misdaden, en geen steeds verder groeiende groep die ons intens haat.
Geen Molukkers in de buurt?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, hij stelt alles weer te extreem. Maar terug naar hoe Nederland tijdens mijn jeugd was....dan heb je alleen de "gewone" misdaden, en geen steeds verder groeiende groep die ons intens haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |