Het huis van Flodder.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:20 schreef LXIV het volgende:
Bij het zoeken naar een huis met een ruim kavel kwam ik dit huis tegen:
http://www.funda.nl/koop/boxtel/huis-49555560-mijlstraat-66/
Wat locatie, kavel en exterieur betreft een leuk huis voor het geld. Maar als ik naar de binnenkant kijk (nota bene ontworpen door een binnenhuisarchitect) dan denk ik vooral aan wietgeld. Dus -cash- geld te over, maar weinig smaak!
[ afbeelding ]
Leuke buitenkant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc
Ik snap niet hoe ze het voor die prijs (1M) weg kunnen doen. Binnen zijn alle kasten op maat gemaakt, overal pilaren, op de badkamers met goud afgewerkt, twee binnenhuisbarren, zwembad, tennisbaan, etc. Mijn smaak is het niet, maar het heeft zeker gekost om het in te richten.
Gezellig in bad als de visite op de bank zit.....quote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef lyolyrc het volgende:
Licht uit spot aan op een woonkamer met ligbad:
[ afbeelding ]
Hier
Heel raar. Bij oude huizen zie je nog wel eens een douche in de keuken of zo, omdat er simpelweg geen badkamer is. Hier is boven echter ook gewoon een badkamer. Dus misschien heeft er iemand gewoond die de trap niet meer op kon? Maar als je geen trap kunt lopen, kun je dan wel in zo'n bad stappen?quote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef lyolyrc het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
Vreemd ja dan zou je eerder een douche verwachten of zo'n bad met een deurtje erin.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Heel raar. Bij oude huizen zie je nog wel eens een douche in de keuken of zo, omdat er simpelweg geen badkamer is. Hier is boven echter ook gewoon een badkamer. Dus misschien heeft er iemand gewoond die de trap niet meer op kon? Maar als je geen trap kunt lopen, kun je dan wel in zo'n bad stappen?
Met het extra blokje ernaast, de spots en de plavuizen vloer. Mijn gok is dat deze mensen een hondentrimsalon aan huis hadden of iets in die richting. Ach even uitbreken en muurtje stucen en dan zie je er niets meer van.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef lyolyrc het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
De natte ruimte boven heeft alleen een wastafel en geen douche. Het lijkt er voor mij toch op dat ze daarom maar beneden een bad hebben gemaakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Met het extra blokje ernaast, de spots en de plavuizen vloer. Mijn gok is dat deze mensen een hondentrimsalon aan huis hadden of iets in die richting. Ach even uitbreken en muurtje stucen en dan zie je er niets meer van.
Daar ziet het toch wel naar uit...quote:Op zondag 31 juli 2016 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Heel raar. Bij oude huizen zie je nog wel eens een douche in de keuken of zo, omdat er simpelweg geen badkamer is. Hier is boven echter ook gewoon een badkamer. Dus misschien heeft er iemand gewoond die de trap niet meer op kon? Maar als je geen trap kunt lopen, kun je dan wel in zo'n bad stappen?
Het grote gebrek aan privacy (geen deur naar de keuken, geen afscheiding tussen badruimte en woon/slaapkamer) doet me denken dat er misschien een tillift was. In elk geval een groot hulpmiddel waardoor een muur maar lastig zou zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Heel raar. Bij oude huizen zie je nog wel eens een douche in de keuken of zo, omdat er simpelweg geen badkamer is. Hier is boven echter ook gewoon een badkamer. Dus misschien heeft er iemand gewoond die de trap niet meer op kon? Maar als je geen trap kunt lopen, kun je dan wel in zo'n bad stappen?![]()
Als ik alleen woon en niet meer naar boven kan komen om te douchen of in bad te gaan, dan boeit het ook weinig dat er geen muur is tussen het bad en de ruimte waar ik m'n tijd verder doorbreng.quote:Op maandag 1 augustus 2016 00:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het grote gebrek aan privacy (geen deur naar de keuken, geen afscheiding tussen badruimte en woon/slaapkamer) doet me denken dat er misschien een tillift was. In elk geval een groot hulpmiddel waardoor een muur maar lastig zou zijn.
De onderhoudsvriendelijke tuin is helemaal geen tuin maar een binnenplaats, waar je tegen mos en onkruid vecht.
Dit is de reden waarom ik nooit meer in Brabant wil wonen: 250 watt bouwlamp met bewegingssensor en vooral die rolluiken op alle ramen. Kan je net zo goed door een leegstaande wijk lopen waar de panden zijn dichtgetimmerd, zelfde gevoel van onveiligheid.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef lyolyrc het volgende:
[ afbeelding ]
Hier
Alsof het overal zo is in Brabantquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik nooit meer in Brabant wil wonen: 250 watt bouwlamp met bewegingssensor en vooral die rolluiken op alle ramen. Kan je net zo goed door een leegstaande wijk lopen waar de panden zijn dichtgetimmerd, zelfde gevoel van onveiligheid.
[ afbeelding ]
Ja, maar dan heb je het ook over Helmond. Dat is niet een van de meest gezellige steden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik nooit meer in Brabant wil wonen: 250 watt bouwlamp met bewegingssensor en vooral die rolluiken op alle ramen. Kan je net zo goed door een leegstaande wijk lopen waar de panden zijn dichtgetimmerd, zelfde gevoel van onveiligheid.
[ afbeelding ]
Helmond is niet bepaald representatief voor Brabant.In een wijk waar het merendeel huurwoning isquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je vanuit Helmond wegvlucht snap ik nog, maar dat je dan of all places naar Den Haag gaat...quote:Op maandag 1 augustus 2016 08:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik woon al jaren niet meer Achtâh de duinâh.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat je vanuit Helmond wegvlucht snap ik nog, maar dat je dan of all places naar Den Haag gaat....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:20 schreef _mido het volgende:
Elke fan van dit topic volgt natuurlijk ook http://terriblerealestateagentphotos.com/ en daar kwam een serie tegen met onder andere deze foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |