Plastic palmen? Buurmans gras is in ieder geval groener...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:58 schreef dikke_donder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen houden nogal van een bepaalde kleur...
Ja, en je moet ook werkelijk alles schilderen, want overal, maar dan ook echt overal zijn rode accenten te vindenquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:36 schreef Dingflofbips het volgende:
Je zou er bij het schilderen al misselijk van worden. Wel lekker geprijst overigens
De kranen in de badkamer moeten vervangen wordenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je moet ook werkelijk alles schilderen, want overal, maar dan ook echt overal zijn rode accenten te vinden
Net als de hele keukenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:54 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
De kranen in de badkamer moeten vervangen worden![]()
De meubels zijn meer afschrikwekkend. Ik loop daar gillend weg. Maar die nemen ze mee. Leuke prijs welquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je moet ook werkelijk alles schilderen, want overal, maar dan ook echt overal zijn rode accenten te vinden
quote:
Dat kleurtje valt nog wel weg te werken, ok op de ene plaats wat makkelijker dan de andere maar met een beetje goede wil is het zo verdwenen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook werkelijk overal....
Dat geeft inderdaad mooi de treurnis aan van de hedendaagse nederlandse bouwstijl jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als dit toch je uitzicht is dan word je toch spontaan depressief?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-49831784-voltastraat-229/
als ik die plattegrond goed lees moet het bezoek dus boven eerst door een slaapkamer om naar het toilet te kunnen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:24 schreef Pek het volgende:
Het staat weer eens te koop, driedubbel bovenhuis van de voormalige eigenaar van alle drie de panden. Zes en halve ton en we worden buren!
http://www.funda.nl/koop/(...)ntuurbaan-257-ii-iv/
[ afbeelding ]
Ongelofelijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook werkelijk overal....
Hun uitzicht uit de ramen bij de badkamer en slaapkamer is ook zwart-wit... opmerkelijkquote:Op maandag 18 juli 2016 13:45 schreef Forbry het volgende:
Ja, maar ik vind de inrichting ook erg mooi, al had ik zelf wel íets meer hout- en kleuraccenten aangebracht (misschien dat de belichting oid eea wel iets versterkt, maar volgens mij zijn de foto's niet gefotoshopt hoor...
Ik hoop dat ze van het dak springen, srsly.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
als
[..]
als ik die plattegrond goed lees moet het bezoek dus boven eerst door een slaapkamer om naar het toilet te kunnen?
Architecten is een beroepsgroep die men collectief aan hun duimen moet ophangen. Eigenlijk zou je ze moeten dwingen in hun ontwerpen te wonen, maar dat is een onmenselijke straf.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als dit toch je uitzicht is dan word je toch spontaan depressief?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-49831784-voltastraat-229/
Er is nog een toilet een verdieping hoger. Die andere badkamer hoort duidelijk bij de master bedroom.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
als
[..]
als ik die plattegrond goed lees moet het bezoek dus boven eerst door een slaapkamer om naar het toilet te kunnen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Architecten is een beroepsgroep die men collectief aan hun duimen moet ophangen. Eigenlijk zou je ze moeten dwingen in hun ontwerpen te wonen, maar dat is een onmenselijke straf.
Nog een trap hoger, en dan mogen ze door je washok. Ik blijf het raar vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er is nog een toilet een verdieping hoger. Die andere badkamer hoort duidelijk bij de master bedroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |