De kamers zijn zwartwit, oudere mensen he. In de tijd dat die geboren waren bestond er nog geen kleur: Zie wiki. Pas eind jaren 70 werd kleur populair.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:36 schreef Amarantha het volgende:
Zijn de foto's zwart-wit of de kamers?
Ja, maar ik vind de inrichting ook erg mooi, al had ik zelf wel íets meer hout- en kleuraccenten aangebracht (misschien dat de belichting oid eea wel iets versterkt, maar volgens mij zijn de foto's niet gefotoshopt hoor... tijdje geleden zelf nog een huis bezocht wat er op de foto's net zo zwart/wit/grijs uitzag en dat was IRL precies hetzelfde).quote:
Er zijn dan twee trappen geplaatst om een idee van de juiste maat te geven.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:16 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Welke tweede trap? Ik zie op de foto's en op de plattegrond maar één trap...
Plastic palmen? Buurmans gras is in ieder geval groener...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:58 schreef dikke_donder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen houden nogal van een bepaalde kleur...
Ja, en je moet ook werkelijk alles schilderen, want overal, maar dan ook echt overal zijn rode accenten te vindenquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:36 schreef Dingflofbips het volgende:
Je zou er bij het schilderen al misselijk van worden. Wel lekker geprijst overigens
De kranen in de badkamer moeten vervangen wordenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je moet ook werkelijk alles schilderen, want overal, maar dan ook echt overal zijn rode accenten te vinden
Net als de hele keukenquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:54 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
De kranen in de badkamer moeten vervangen worden![]()
De meubels zijn meer afschrikwekkend. Ik loop daar gillend weg. Maar die nemen ze mee. Leuke prijs welquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je moet ook werkelijk alles schilderen, want overal, maar dan ook echt overal zijn rode accenten te vinden
quote:
Dat kleurtje valt nog wel weg te werken, ok op de ene plaats wat makkelijker dan de andere maar met een beetje goede wil is het zo verdwenen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook werkelijk overal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |