SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Delibird op 15-07-2016 15:33:11 ]![]()
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Bij bepaalde levels krijg je hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Level uppenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?![]()
Bij sommigen levels krijg je er een als reward: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levelsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?![]()
Dus mensen in het buitengebied worden gestraft om daar te wonen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:41 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad te maken met de hoeveelheid mensen die er wonen volgens mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sure? Gisteren nog niet hoor.. Stond er een rood kruisje bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Delibird het volgende:
[..]
Helaas, zo stond het er al vanaf het begin.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zal die op dat moment offline zijn geweest, want ik heb hem daar al vanaf het begin in het groen gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sure? Gisteren nog niet hoor.. Stond er een rood kruisje bij.![]()
Ja, dat is inderdaad wel jammer. Had het liever andersom gezien, verlaten plekken opzoeken voor pokemon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus mensen in het buitengebied worden gestraft om daar te wonen.![]()
Ik heb gisteren geprobeerd mijn kat in een balletje te proppen. Helaas lukte dat niet en hij werd daar nogal pissig om.
Misschien moet ik hem beter trainen en anders ga ik wel op zoek naar een kitten en deze laten evolueren naar een kat. Kost wel een jaar maar dan heb je ook wat.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
kquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:06 schreef xeromorphic het volgende:
zucht, zoveel landen en wij nog niet![]()
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753843221491355648
Die reacties eronder zijn leuk.![]()
Iemand bezwaar als die lijst met namen van wie bij welk team hoort in een spoiler komt? De OP is nogal lang zo wat vooral op de mobiel niet zo fijn is.![]()
Ah jammer. Ik heb nog wat tegoed op mijn Itunes account staan die ik wel wil gebruiken voor incubators.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:02 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dan zal die op dat moment offline zijn geweest, want ik heb hem daar al vanaf het begin in het groen gezien.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me prima. Ik wil ook een deel van de FAQ uit de OP halen en in een apart topic zetten, dat scheelt ook een boel ruimte. Ik ga even een opzetje maken!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:21 schreef Delibird het volgende:
Iemand bezwaar als die lijst met namen van wie bij welk team hoort in een spoiler komt? De OP is nogal lang zo wat vooral op de mobiel niet zo fijn is.![]()
Waarom krijgen de spaghettivreters Go eerder dan West-Europa?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:06 schreef xeromorphic het volgende:
zucht, zoveel landen en wij nog niet![]()
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753843221491355648![]()
![]()
Strak plan. Mobiel is het telkens flink scrollen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Ik wil ook een deel van de FAQ uit de OP halen en in een apart topic zetten, dat scheelt ook een boel ruimte. Ik ga even een opzetje maken!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Dan ben je bijna een buurman van mij. Die Slowbro is zeker van jou bij de parel van zuilen?Die zit nu een gym verderop, de gyms om me heen worden door twee groepjes constant gewisseld
![]()
Helaas is het niet mijn Slowbro, die op de gyms staat is cp 1400 ofzo.. ik kom nog niet boven de 1000 met mijn slowbro
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Level 7 Valor gym in Utrecht, bij het Rabobank hoofdkantoor. Heb nog niet eerder zo'n hoge gym gezien, eens kijken of ik er level 8 van kan maken.![]()
Ook in de dorpen merk ik dat het wat minder is, we zullen het maar een extra uitdaging noemen héquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus mensen in het buitengebied worden gestraft om daar te wonen.![]()
![]()
Come to the cityquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:45 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ook in de dorpen merk ik dat het wat minder is, we zullen het maar een extra uitdaging noemen héwe have candy
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties Forumhop: Hop naar: