Churchill zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit allemaal zou zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:18 schreef Lyrebird het volgende:
Vraag me af hoe veel aanslagen de Fransen nodig hebben, voordat ze daar wakker gaan worden.
Van de andere kant, "Thank God for the French army" (Winston Churchill). Het blijven mannetjesputters. Beter dat dit in Frankrijk gebeurt, dan bij die gare Belgen.
Laat me raden: "het is een false flag", "het is nep", "het is allemaal de schuld van de zionisten" ?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:09 schreef whatdafuck het volgende:
Je moet voor de grap het topic op Marrokko Forum lezen. Wat een zieke beweringen worden daar gedaan. Het is zo triest
Omdat je je toch afvraagt of iemand zich in al zijn onwetendheid jou kan aanzien voor "een van hen".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo wil je je dan ziekmelden? Voorlopig is er nog geen daderprofiel.
False Flag opmerkingen krijg je vooral als 's werelds meest gezochte man in de zee wordt gegooid. Hier kan iedereen zien wat er gebeurt. Al heb ik nergens nog beelden kunnen zien van de dader.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Laat me raden: "het is een false flag", "het is nep", "het is allemaal de schuld van de zionisten" ?
Helaas, na een blik op Marokko.nl is dat toch wel degelijk een veelgelezen opmerking. En heel heel veel "ik zie geen bloed, dus het is Hollywood".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
False Flag opmerkingen krijg je vooral als 's werelds meest gezochte man in de zee wordt gegooid. Hier kan iedereen zien wat er gebeurt. Al heb ik nergens nog beelden kunnen zien van de dader.²
die heeft nu zoveel gaten in zn kop dat ie met n dichte kist begraven moet wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
False Flag opmerkingen krijg je vooral als 's werelds meest gezochte man in de zee wordt gegooid. Hier kan iedereen zien wat er gebeurt. Al heb ik nergens nog beelden kunnen zien van de dader.²
Wat heeft het voor zin dit hier nu weer bij te slepen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Helaas, na een blik op Marokko.nl is dat toch wel degelijk een veelgelezen opmerking. En heel heel veel "ik zie geen bloed, dus het is Hollywood".
Nee, hij zei marokko.nl, niet BNWquote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Laat me raden: "het is een false flag", "het is nep", "het is allemaal de schuld van de zionisten" ?
In Nederland is dit met het koningshuis dus wel goed geregeld. Overal blokkades en afzettingenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja, zelfs 1 roadblock van paaltjes (die de grond in gaan bijvoorbeeld) of wat beton blokken die je soms ziet had idd wel al gescheeld.... Maarja das achteraf praat.
Je ziet het niet aankomen, dus weet je niet waar het geplaatst moet worden.overal plaatsen is geen optie, tenzij je barricades wilt als in een oorligssituatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja, zelfs 1 roadblock van paaltjes (die de grond in gaan bijvoorbeeld) of wat beton blokken die je soms ziet had idd wel al gescheeld.... Maarja das achteraf praat.
Mijn gedachte precies. Ik heb me nog niet erg ingelezen maar die antieterreur eenheden waren er snel bij, dus goed geregeld was het wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je ziet het niet aankomen, dus weet je niet waar het geplaatst moet worden.overal plaatsen is geen optie, tenzij je barricades wilt als in een oorligssituatie.
Knijp in je handen dat niet overal betonnen blokken lagen, dan zouden de hulpdiensten er niet door zijn gekomen en zou het aantal doden nóg hoger zijn geweest.
Ik weet niet of dat wel kan. Interesant punt. Zou een goed POL topic zijnquote:Wanneer gaat Europa erkennen dat het een oorlogssituatie is, zodat oorlogsrecht in kan gaan?
Omdat 1 nepwapen meer paniek veroorzaakt dan 0 nepwapens?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoor nu op Sky News dat de franse politie zegt dat er maar 1 granaat is gevonden, en de rest nep wapens zijn.
Apart? Waarom zou iemand nep wapens met zich mee brengen?
Churchill was tegen massale immigratie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 05:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Churchill zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit allemaal zou zien.
Maar, de wapens lagen in de truck niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat 1 nepwapen meer paniek veroorzaakt dan 0 nepwapens?
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar, de wapens lagen in de truck niet?
Ik bedoel, dat soort dingen verhogen alleen maar de kans om gepakt te worden (voor een nepwapen)
Die paaltjes die de grond in gaan zijn wel permanent, stevige varianten die daarvan dit doen zijn ook afgrijselijk duur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eens hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die paaltjes die de grond in gaan zijn wel permanent, stevige varianten daarvan zijn ook afgrijselijk duur.
[ afbeelding ]
Die verplaatsbare betonnen barrières kun je met een beetje vrachtwagen opzij drukken.
Je kan nooit elk gevaar wegnemen, enkel minimaliseren.
Er was blijkbaar wel een anti-terreureenheid aanwezig op de boulevard die op de vrachtauto heeft geschoten. Opmerkelijk, want hoewel Nice bekend is, is het niet zo'n grote stad naar Franse maatstaven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 04:25 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Plus 18 op de intensive care. Ik zou het afronden naar 85 a 90. Even wat filmpjes bekeken. De politie was veel te licht bewapend. Met zwaarder materiaal hadden ze hem vrij snel dood kunnen schieten. Ik zou op dit soort evenementen ook niet alleen normale agenten inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |