Wat voor betonblok wil je neerleggen om een vrachtwagen tegen te houden?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren dat de Koninginnedag na de aanslag op de mensenmenigte bij de volgende Koninginnedag ook betonblokken zijn gebruikt. Dus erg vreemd is deze gedachte niet als je het over de hulpdiensten hebt.
Dat kan altijd wel. Hier in de stad was het een paar jaar terug een idioot met een auto.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:01 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
jup
[..]
nee mensen praten erover hoe het lastiger gemaakt zou kunnen worden dat er 1 debiel met een vrachtwagen in 1 keer 100 mensen doodmaakt
wapens kunnen mensen ook niet doodschieten, mensen schieten andere mensen dood. zo kun je alles goedpraten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrachtwagens zijn het probleem niet.
Een flinke?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor betonblok wil je neerleggen om een vrachtwagen tegen te houden?
Was eerder in dit topic een filmpje waarin een vrachtwagen zich compleet kapot reed op een paaltje. Die!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt hequote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:00 schreef Mystikvm het volgende:
Goddomme, zijn mensen hier nou serieus aan het bepleiten dat de vrachtwagen het probleem is?
daar heb je wel flinke voor nodig, moeten we eerder aan spikes gaan denkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op vrijdag 15 juli 2016 07:51 schreef truthortruth het volgende:
quote:NICE - In de cabine van de vrachtwagen die donderdagavond inreed op een mensenmenigte in Nice is een identiteitsbewijs gevonden op naam van een 31-jarige man die de Franse en Tunesische nationaliteit heeft. Of het ook van de dader was, wordt nagetrokken, melden Franse media.
Volgens BFMTV was de vrachtwagen waarmee de aanslag werd gepleegd enkele dagen geleden verhuurd aan degene op wiens naam het identiteitsbewijs stond. De man was hij bij de politie bekend voor geweldsmisdrijven en vuurwapengebruik, maar stond niet te boek als geradicaliseerd. Bij de inlichtingendiensten was hij niet bekend.
Franse media meldden op basis van bronnen bij de politie dat in de vrachtwagen ook een pistool, een niet-werkende granaat en nep vuurwapens lagen.
Dus alles wat potentieel gebruikt kan worden voor een aanslag moeten we verbieden? Wat jij in je vergelijking vergeet is dat wapens naast het doodschieten van mensen nergens voor bedoelt zijn. Een vrachtwagen is gemaakt om spullen te vervoeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wapens kunnen mensen ook niet doodschieten, mensen schieten andere mensen dood. zo kun je alles goedpraten.
En wat als er een ambulance langs moet?quote:
Ik zeg niet dat ik het antwoord heb, ik constateer alleen maar een probleem waar de overheden nu wel degelijk naar gaan kijken. Net als er destijds ook maatregelen zijn getroffen aan de vliegtuigen na 9-11.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat kunnen overheden daar dan aan doen?
Vrachtwagens zijn, en blijven toch nodig. Bovendien zijn die het probleem niet, maar de zieke geesten die ze als een wapen inzetten. En zelfs daar kun je als overheid weinig tegen doen.
Daarnaast, als je hierom in paniek allerlei verboden gaat verzinnen, hebben terroristen precies hun zin.
Het ontwrichten van het dagelijks leven van onschuldige mensen.
Het probleem is mondiaal. Ik heb niet de illusie dat een individuele politicus deze problemen gaat oplossen, hoe erg hij ook tegen moslims is. Maar volgens juliusceasar voorkomt een stem op Greet dergelijke aanslagen, dus ik vroeg me af of hij dan persoonlijk de kogels gaat opvangen. Of de vrachtwagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De enige die harde maatregelen wil tegen moslimextremisme, en die ons al jaren er voor waarschuwt . En jij hoopt dat die een kogel krijgt.
Hier gaat iets misquote:[quote]Op vrijdag 15 juli 2016 08:03 schreef Dven het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 15 juli 2016 07:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
haat mens Jouw soort mensen zo walgelijk , zo eng, zo'n monster debiel Mohammed achterlijke allaatje [quote]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dat is een safety bollard, die zijn vrij fucking duur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was eerder in dit topic een filmpje waarin een vrachtwagen zich compleet kapot reed op een paaltje. Die!
En sindsdien hebben we nog de nodige kapingen gezien, en is er laatst zelfs eentje opgeblazen tijdens de vlucht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het antwoord heb, ik constateer alleen maar een probleem waar de overheden nu wel degelijk naar gaan kijken. Net als er destijds ook maatregelen zijn getroffen aan de vliegtuigen na 9-11.
Tsja bommen op syrie zijn ook fucking duur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is een safety bollard, die zijn vrij fucking duur.
Je hebt ook deze, een hekje.
[ afbeelding ]
Lees wel dat dit hekje permanent is, 25 ton weegt en ook weer neukend duur is.
Vliegtuigen zijn ook wat makkelijker te beveilgen tegen kwaadwillenden dan vrachtwagens. Die zijn daarvoor iets te algemeen in gebruik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het antwoord heb, ik constateer alleen maar een probleem waar de overheden nu wel degelijk naar gaan kijken. Net als er destijds ook maatregelen zijn getroffen aan de vliegtuigen na 9-11.
tegenhouden misschien niet, vertragen of afschrikken wel. dan heb je meer tijd om de chauffeur neer te schieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dure grap. Want die moeten we dan in elke stad&dorp bij elk evenemententerrein gaan plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was eerder in dit topic een filmpje waarin een vrachtwagen zich compleet kapot reed op een paaltje. Die!
Ja leuk, een flatbed pickup van max 5000 kilo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is een safety bollard, die zijn vrij fucking duur.
Je hebt ook deze, een hekje.
[ afbeelding ]
Lees wel dat dit hekje permanent is, 25 ton weegt en ook weer neukend duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |