Harold Shipman.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk het niet. Guinness book of world records al gebeld?
Maar 80 in 5 minuten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Vasily Blokhin is recorded as having executed tens of thousands of prisoners by his own hand, including his killing of about 7,000 Polish prisoners of war during the Katyn massacre in spring 1940, making him the most prolific official executioner and mass murderer in recorded world history.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt weer een discussie over of GTA verboden moet worden.
Wallah ik heb beide spellen op mijn telefoon.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, snap het wel. Allemaal heel erg voor die mensen daar, maar als ik morgen wakker wordt en er achter kom dat al mijn brood op is, vind ik dat toch echt een stuk erger.
Ja, nu gaan we grensposten verleggen, hé, maar geen idee.quote:
Is carmageddon er voor iOS?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Wallah ik heb beide spellen op mijn telefoon.
Aivd ingelicht. gr grquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Wallah ik heb beide spellen op mijn telefoon.
Zelfde tactiek werd ook veel gebruikt in Libanon in de jaren zeventig en tachtig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrachtwagens zijn doorgaans vrij stevig.
Vergeet niet wanneer je in je badkamer op iets nats gaat staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, snap het wel. Allemaal heel erg voor die mensen daar, maar als ik morgen wakker wordt en er achter kom dat al mijn brood op is, vind ik dat toch echt een stuk erger.
Niets van gelogen toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef Xan21 het volgende:
Telegraaf noemt het al de 'terror-truck'...tja we moeten het wel leuk houden
pistoolhand van stalin.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Vasily Blokhin is recorded as having executed tens of thousands of prisoners by his own hand, including his killing of about 7,000 Polish prisoners of war during the Katyn massacre in spring 1940, making him the most prolific official executioner and mass murderer in recorded world history.
En terecht, veels te duur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt weer een discussie over of GTA verboden moet worden.
Vannacht gereleased.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nieuwe versie van de game is of komt uit deze maand
Of gewoon vandaag in Syrië, alleen in Syrië gooien ze nog honderden kilo's aan explosieven er in.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zelfde tactiek werd ook veel gebruikt in Libanon in de jaren zeventig en tachtig.
Waren toch meerdere mensen aan het meerijden las ik ergens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat waren meerdere personen, geen eenmansconstructiebedrijf.
Waren nu ook explosieven gevondenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon vandaag in Syrië, alleen in Syrië gooien ze nog honderden kilo's aan explosieven er in.
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:04:25UPDATE: The number of people killed rises to at least 75 with over 100 injured after terrorists ram a truck into crowds in Nice France reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |