En terecht, veels te duur.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt weer een discussie over of GTA verboden moet worden.
Vannacht gereleased.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nieuwe versie van de game is of komt uit deze maand
Of gewoon vandaag in Syrië, alleen in Syrië gooien ze nog honderden kilo's aan explosieven er in.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zelfde tactiek werd ook veel gebruikt in Libanon in de jaren zeventig en tachtig.
Waren toch meerdere mensen aan het meerijden las ik ergens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat waren meerdere personen, geen eenmansconstructiebedrijf.
Waren nu ook explosieven gevondenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of gewoon vandaag in Syrië, alleen in Syrië gooien ze nog honderden kilo's aan explosieven er in.
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:04:25UPDATE: The number of people killed rises to at least 75 with over 100 injured after terrorists ram a truck into crowds in Nice France reageer retweet
We nemen het mee naar achter. Bedankt.quote:
De noodtoestand zal ook wel weer met een aantal maanden verlengd worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:05 schreef Strangeweirdo het volgende:
Nu gaan ze zeker weer maatregelen trekken voor iets wat niet echt te voorkomen is..
Had afgelopen nacht mijn raam open laten staan, was een stukje van mijn bed nat geregend. In Nice is het nu kut, maar ik kan je vertellen dat dat ook bepaald geen pretje was.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet niet wanneer je in je badkamer op iets nats gaat staan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had afgelopen nacht mijn raam open laten staan, was een stukje van mijn bed nat geregend. In Nice is het nu kut, maar ik kan je vertellen dat dat ook bepaald geen pretje was.
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:06:19Horrible terror attack in Nice, France. Again so many innocent people killed and injured. My thoughts are for them and the French people. reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 02:06:19Horrible terror attack in Nice, France. Again so many innocent people killed and injured. My thoughts are for them and the French people. reageer retweet
Maar fappen sla ik vanavond toch even overquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:06 schreef whatdafuck het volgende:
Sneu. Maar realiteit is dat we deze aanslag snel weer vergeten net als de vele die er nog gaan komen in het Westen. Het is nu onderdeel van de westerse cultuur geworden.
Morgen weer een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |