twitter:Gabvr twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:01:34Net ontkomen aan terroristische aanslag #Nice Truck rijdt over afgesloten Promenade. Heel veel schoten gehoord. Zo bizar. reageer retweet
twitter:Gabvr twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:02:40Tientallen doden en/of gewonden gezien. Zoveel schoten gehoord. Gerend voor ons leven. Nu in het hotel. Niets durven doen. #Nice reageer retweet
Lijkt mij toch niet? Dan was er al meer bekend neem ik aan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
twitter:Gabvr twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:01:34Net ontkomen aan terroristische aanslag #Nice Truck rijdt over afgesloten Promenade. Heel veel schoten gehoord. Zo bizar. reageer retweet
twitter:Gabvr twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:02:40Tientallen doden en/of gewonden gezien. Zoveel schoten gehoord. Gerend voor ons leven. Nu in het hotel. Niets durven doen. #Nice reageer retweet
Komt goed uit, ik was toch niet meer van plan de deur uit te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:22 schreef TheArt het volgende:
In ieder geval heeft de burgemeester van Nice opgeroepen om thuis te blijven.
Nope.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:24 schreef Cikx het volgende:
Misschien dat het vuurwerk werd verward met schoten?
Dat wil de media je doen geloven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:26 schreef richolio het volgende:
Heel erg trouwens. Frankrijk is echt een prachtig land, jammer dat het zijn glorie zo heeft verloren.
Nederland is ook dichterbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Opvallend dat de NOS het meldt voor CNN live is.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope.
Lichamen:
https://pbs.twimg.com/media/CnWvcFYWIAIuF7Q.jpg
De truck staat precies op die webcam.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:27 schreef Meike26 het volgende:
Live webcam gevonden.. maar heb je niet echt veel aan denk ik..
http://en.nicetourisme.com/webcam-promenade-des-anglais
Jezus, wat een slachtingquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope.
Lichamen:
https://pbs.twimg.com/media/CnWvcFYWIAIuF7Q.jpg
CNN....quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:32 schreef heywoodu het volgende:
Volgens CNN heeft de burgermeester van Nice al gezegd dat er "dozens dead" zijn.
GEEF EEN LINK DAN IK BEN EEN LUIE AAP!!!!quote:
Ik kan niet naar mijn tv linken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
GEEF EEN LINK DAN IK BEN EEN LUIE AAP!!!!![]()
![]()
Mijn eerste reactie na de push-bericht van de NOSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 14-07-2016 23:40:39 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat het is, het is gewoon triest voor de slachtoffers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:31 schreef Maver24 het volgende:
We moeten nog afwachten wat er echt is. Nog geen enkele nieuwszender heeft een journaal ingelast.
Nou ja ....quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Oorzaak/achtergrond is nog onbekend.
http://www.livenewsbox.com/american/cnn-news-usa.htmlquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
GEEF EEN LINK DAN IK BEN EEN LUIE AAP!!!!![]()
![]()
Dan lijkt een ongeluk me inderdaad onwaarschijnlijk. Zieke wereldquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Daar zitten wat kogelgaten in:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 14 juli 2016 23:34 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
http://www.livenewsbox.com/american/cnn-news-usa.html
Dagelijkse kost in andere delen van de wereld...quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan lijkt een ongeluk me inderdaad onwaarschijnlijk. Zieke wereld
Dan heb je niet zoveel doden en 698 kogelinslagen in die vrachtwagen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik blijf bij dit soort dingen hopen dat t gewoon een kloteongeluk is
Bij een ongeluk doorzeeft de politie de betrokken vrachtwagen natuurlijk altijdquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik blijf bij dit soort dingen hopen dat t gewoon een kloteongeluk is
Ik ben naļefquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel doden en 698 kogelinslagen in die vrachtwagen.
Ja dus?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dagelijkse kost in andere delen van de wereld...
Lone wolf is de juiste termquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef EggsTC het volgende:
Religie van de vrede heeft weer gesproken? Of ik bedoel een paar gekkies die dat aanhangen, toevallig... ik bedoel niet iedereen natuurljik.
Duidt eerder op schoten vanuit de beveiliging. Iets anders is speculatie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Daar zitten wat kogelgaten in:
[ afbeelding ]
Ik wel, alleen niet naar Nice.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik was toch niet meer van plan de deur uit te gaan
quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:34 schreef Zolderkamer het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)ionale-feestdag.html
[ afbeelding ]
Pas op.. niet fijn:Jezus.. Ik wou dat ik dat niet had aangekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Stond er bij he?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus.. Ik wou dat ik dat niet had aangeklikt
bij elke bom in t westen haast men om te zeggen "het is ook ergems anders hommeles hoor, mensen"quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Moet je niet ineens zo dramatisch doen.
Ah, weer zo een verwarde. Kan gebeuren.. hopelijk pakken ze hem snel!quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Lone wolf is de juiste term
Inderdaad. Blijf dan lekker weg uit dit topic denk ik dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
bij elke bom in t westen haast men om te zeggen "het is ook ergems anders hommeles hoor, mensen"
Dit soort mensen altijd. Ga gewoon weg.
Waarschijnlijk waren de veiligheidsmaatregelen daar een stuk minder dan een week geleden in Parijs.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:38 schreef Gutmensch het volgende:
Niet tijdens het EK maar op de dag van de revolutie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |