SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
bagpiper001
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Azpilicueta
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Debsterr
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Murmeli
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Zelfscanner
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Sick_Little_Monkey
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
In het menu met alle pokemon, hebben sommigen een beetje een blauwe achtergrond, en sommigen niet. Iemand er al achter wat dat precies is?"Pools are perfect for holding water"![]()
o daar zit die incubator.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Weet je zeker dat het niet gewoon de achtergrond is?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:20 schreef probeer het volgende:
In het menu met alle pokemon, hebben sommigen een beetje een blauwe achtergrond, en sommigen niet. Iemand er al achter wat dat precies is?![]()
![]()
Heeft het zin om van een soort pokemon meer te hebben?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wel handig als je candy wil sparen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft het zin om van een soort pokemon meer te hebben?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Candy/evolutie voor xpquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft het zin om van een soort pokemon meer te hebben?![]()
Jup, zegmaar, in het menu waar je al je gevangen pokemon ziet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon de achtergrond is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zie je het bij 1 van de 2 fearows, squirter, hypno, alle raticates.
Edit: Antwoord: dat zijn degene die je recent gevangen hebt."Pools are perfect for holding water"![]()
wat is candy?quote:
Ik ben gister begonnen en heb enkel gratis wifi
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lees de OPquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is candy?
Ik ben gister begonnen en heb enkel gratis wifi![]()
Voor elke Pokémon die je vangt krijg je 3 candy van die soort. Dus een Rattata geeft 3 Rattatacandy. Bij "evolve" zie je hoeveel candy je nodig hebt om van Rattata een Raticate te maken. Wat volgens mij 25 is. Door meer Rattata te vangen spaar je dus candy om uiteindelijk genoeg te hebben voor zijn evolutie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
wat is candy?
Ik ben gister begonnen en heb enkel gratis wifi
Zo iets duidelijker?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is goed lieverd.quote:
Ik mag nu zeker ook niet vragen waarom spearow 1 46 cp heeft en spearow 2 maar 17cpDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Elke pokemon kan andere cp hebben. Hoe hoger lvl jij bent hoe hoger de cp van de pokemon die je tegenkomtquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed lieverd.
Ik mag nu zeker ook niet vragen waarom spearow 1 46 cp heeft en spearow 2 maar 17cp![]()
ja lekker ding je moet die CP zien als lvl dus hoe hoger hoe beterquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed lieverd.
Ik mag nu zeker ook niet vragen waarom spearow 1 46 cp heeft en spearow 2 maar 17cp![]()
![]()
ah dus ik kan uiteindelijk ook weer de ratta's wegdoen die ik niet laat evolueren toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor elke Pokémon die je vangt krijg je 3 candy van die soort. Dus een Rattata geeft 3 Rattatacandy. Bij "evolve" zie je hoeveel candy je nodig hebt om van Rattata een Raticate te maken. Wat volgens mij 25 is. Door meer Rattata te vangen spaar je dus candy om uiteindelijk genoeg te hebben voor zijn evolutie.
Zo iets duidelijker?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Random. Hoe hoger je level, hoe hoger de cp, maar een lv 20 trainer kan doodleuk een 10cp pidgey tegenkomen terwijl hij 5 minuten later een 800cp pidgey vind.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed lieverd.
Ja. Je kunt op transfer klikken. Dan stuur je de Pokémon naar de professor en krijg je nog een extra candy ervoor terug.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
ah dus ik kan uiteindelijk ook weer de ratta's wegdoen die ik niet laat evolueren toch?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Net eindelijk het eerste ei uit zit er een weedle
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het lijkt me toch dat ze die data lokaal bewaren en eens in de zoveel tijd versturen, en dat opnieuw proberen als het niet is gelukt. Vrij standaard procedure voor een app.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
Bij het laden ( witte pokeball links boven in ) wordt er naar mijn idee geen data verzonden. Vandaag het verschil in km.
Ik kan niet verklaren waarom de afstanden zo verschillen overigens.![]()
Nja ik heb soms wel eens dat er 200 meter bijkomt als ik al thuis op de bank zit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat ze die data lokaal bewaren en eens in de zoveel tijd versturen, en dat opnieuw proberen als het niet is gelukt. Vrij standaard procedure voor een app.
Ik kan niet verklaren waarom de afstanden zo verschillen overigens.![]()
O dat is wel een erg groot verschil, maar goed vanaf mijn bureaustoel dus die foon laten zemen en de hele avond pidgey, ratta en spearows vangen dus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Random. Hoe hoger je level, hoe hoger de cp, maar een lv 20 trainer kan doodleuk een 10cp pidgey tegenkomen terwijl hij 5 minuten later een 800cp pidgey vind.
En morgen koffie drinken in de stad op een free wifi spot
Ik had eigenlijk gehoopd ook 21 km te lopen met dit spel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hou degene met de hoogste cp en doe de rest weg maar in begin zouik me niet druk maken in pokemons evolven. gewoon catch everything you find!quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
ah dus ik kan uiteindelijk ook weer de ratta's wegdoen die ik niet laat evolueren toch?![]()
Ja precies, dat komt overeen met het opsparen en later versturen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nja ik heb soms wel eens dat er 200 meter bijkomt als ik al thuis op de bank zit.![]()
POK / 10 tips voor beginnende Pokémon Go spelersquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
ah dus ik kan uiteindelijk ook weer de ratta's wegdoen die ik niet laat evolueren toch?
Heb je hier wat aan?![]()
en als je dus op power up klikt gaat de cp omhoog, charmander heeft er al 25 nuquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
hou degene met de hoogste cp en doe de rest weg maar in begin zouik me niet druk maken in pokemons evolven. gewoon catch everything you find!![]()
Alle candy weer op dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
2km ei zeker. Mijn eeste 5km eieren kwamen uit waaronder een Pinsir (CP3nogwat, extra powe gegeven en blijkaar nu op CP403 )quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net eindelijk het eerste ei uit zit er een weedle
Iemand een "magic" tegengekomen: Vind hem, win 5 battles en dan crashes mijn appx340
The best firms advertise the least...![]()
verspillen van je stardust op een low lvl pokemon liefje.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
en als je dus op power up klikt gaat de cp omhoog, charmander heeft er al 25 nu![]()
Alle candy weer op dus![]()
Is er ook een topic voor POK 40 plussers die wat langzamer alles snappen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
POK / 10 tips voor beginnende Pokémon Go spelers
Heb je hier wat aan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar het is charmanderquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
verspillen van je stardust op een low lvl pokemon liefje.
Nog niet, maar ga je gang hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er ook een topic voor POK 40 plussers die wat langzamer alles snappen?.
![]()
Er nu maar gelijk een 10km ei ingedaan. Mijn vriendin was minder blij is haar telefoon:Pquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
2km ei zeker. Mijn eeste 5km eieren kwamen uit waaronder een Pinsir (CP3nogwat, extra powe gegeven en blijkaar nu op CP403 )
Iemand een "magic" tegengekomen: Vind hem, win 5 battles en dan crashes mijn appx340
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet nodig, op +40 ben je al een paar keer evolvedquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er ook een topic voor POK 40 plussers die wat langzamer alles snappen?
heb daarnet tegen een snorlax gevochten. fearow was echt waardeloos maar ja als je met 6 pokemons tegen 1 vecht win je sooner or later toch.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het is straks een pokémon die doodvalt als mn snorlax niest.![]()
Maar pokemon gaan helemaal niet dood.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het is straks een pokémon die doodvalt als mn snorlax niest.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet nodig, op +40 ben je al een paar keer evolved![]()
![]()
was het je eigen gym?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik was net bij een gym, maar kon maar 1 pokemon kiezen?![]()
Mn snorlax heeft stnadaard attack LICK.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb daarnet tegen een snorlax gevochten. fearow was echt waardeloos maar ja als je met 6 pokemons tegen 1 vecht win je sooner or later toch.
Ik zie hem van de achterkant. Ik zie em dus alleen maar op en neer gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga je gang hoor.
wat is het nu 40+ of +40???quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet nodig, op +40 ben je al een paar keer evolvedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat schatten jullie wat de leeftijd is van de mensen die het spelen in jullie stad?
Ik denk dat (van wat ik nu zie) ongeveer 35% onder de 20 jaar is en de rest allemaal er boven
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat doet een revive dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar pokemon gaan helemaal niet dood.![]()
Zag vanavond alleen maar leeftijdsgenoten die aan het spelen waren.Your beauty never ever scared me.![]()
En wat is dat? Ik zal nog even de beginnersdingen lezenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
welke leeftijd? Hier vooral 20 en 30 plussersquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Zag vanavond alleen maar leeftijdsgenoten die aan het spelen waren.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
20 plussers. (ben zelf 26)quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
welke leeftijd? Hier vooral 20 en 30 plussersYour beauty never ever scared me.![]()
Pokémon gaan niet dood, maar fainten. Maar iedereen noemt dat dood. Dus 0 HP. Revive brengt je Pokémon weer bij bewustzijn en herstelt ook de helft van zijn HP. Een potion herstelt ook HP, maar kan niet gebruikt worden als de Pokémon bewusteloos/dood is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik krijg een punthoofd van die app crashes. Heb al een tentacool, een eevee en een ananas met 3 hoofden gemist omdat hij net vastliep terwijl ze in de bal zaten.![]()
![]()
Ik ga heel erg een buitenbeentje zijn hier met 40 plus. Gelukkig wordt ik meestal jonger geschatquote:
Denk dat dat wel mee valt eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga heel erg een buitenbeentje zijn hier met 40 plus. Gelukkig wordt ik meestal jonger geschatYour beauty never ever scared me.![]()
Hier ook vanavond. Drama.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik krijg een punthoofd van die app crashes. Heb al een tentacool, een eevee en een ananas met 3 hoofden gemist omdat hij net vastliep terwijl ze in de bal zaten.Make my day!![]()
Ik zie voornamelijk Chineze/Japanners met verdacht gedrag in het park hier (3 stops + 1 Gym met af en toe interessante Pokies).quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
welke leeftijd? Hier vooral 20 en 30 plussers
FF iets anders: "Vroeguh" liep ik de kortste weg van A (thuis) naar B (supermarkt), nu loop ik door het park--> Herkenbaar?
Net geďnstalleerd, via mijn collega gezien dat er een Gym bij mij op het werk zit. Morgen maar eens checken.![]()
![]()
We shake handsquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga heel erg een buitenbeentje zijn hier met 40 plus. Gelukkig wordt ik meestal jonger geschat. Proud to be
Ik ga zaterdag even met mijn vriendje Amersfoort in, ik zal wel proberen naar die free spots te gaan.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Ui van edcetera heeft de uit van agter ook nodig zie ik.quote:
Ik heb jullie nog nooit in 40+ gezien"??? Of ontkennen jullie het?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Morgen ochtend naar de supermarkt langs alle stops. Terugweg omlopen door het park. Als het niet regent ga ik daarna stukje hardlopen, normaal loop ik dan een kilometer of 5 maar dat zou wel eens meer kunnen worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk Chineze/Japanners met verdacht gedrag in het park hier (3 stops + 1 Gym met af en toe interessante Pokies).
FF iets anders: "Vroeguh" liep ik de kortste weg van A (thuis) naar B (supermarkt), nu loop ik door het park--> Herkenbaar?
![]()
broekiequote:![]()
Wij zijn gewoon eerder begonnen met leven dan jij, wanneer begon jij eigenlijk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Romantischquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag even met mijn vriendje Amersfoort in, ik zal wel proberen naar die free spots te gaan., ik zal Zubat niet op jullie afsturen
![]()
"free spots", bedoel je die stops? Of mis ik iets?The best firms advertise the least...![]()
1989quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
broekie![]()
Wij zijn gewoon eerder begonnen met leven dan jij, wanneer begon jij eigenlijk?![]()
![]()
Ben vandaag zelfs met de metro naar werk gegaan zodat ik onderweg nog wat kon vangenquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk Chineze/Japanners met verdacht gedrag in het park hier (3 stops + 1 Gym met af en toe interessante Pokies).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2016 23:55:30 ]![]()
Aanslag in Nice trouwens
Ik ben de 0.29.2 versie aan het installerennu ben ik zenuwachtig. Straks werkt het niet. Of ben ik alles kwijt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Google account gebruikt? Niks aan de hand danquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben de 0.29.2 versie aan het installerennu ben ik zenuwachtig. Straks werkt het niet. Of ben ik alles kwijt.
![]()
![]()
Werkt gewoonquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Vanochtend gedaan, niks aan de hand.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Tap, Tap, Tap, Tap till it hurts.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef agter het volgende:
Ik zit in team geel.
Voor het eerst een Battle aangegaan. Maar snap er nog niets van.![]()
Met hoeveel punten verschil val je aan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tap, Tap, Tap, Tap till it hurts.Make my day!![]()
Hoe bedoel je? Qua CP? Ik kan met een 800 cp pokemon een 1200 cp verslaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef agter het volgende:
[..]
Met hoeveel punten verschil val je aan?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Google account gebruikt? Niks aan de hand danquote:quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanochtend gedaan, niks aan de hand.tnx
Voel me gelijk beter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
yup idd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan mag je maar met 1 pokemon ja?
Heb zelf nog helemaal niks qua gyms gedaan.![]()
Het is echt erg wat er daar gebeurde, Frankrijk viert feest, dit is hun nationale bevrijdingsdag en dan zijn er veel mensen op straat. Ik ben daar als kind wel bij geweest.quote:
En dan komen dus een stel gekken schietend en in een vrachtwagen dwars door de menigte.
Die pokemon komen later wel weer, er zaten vast ook pokemonjagers tussen de doden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Door alleen maar heel snel te tappen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua CP? Ik kan met een 800 cp pokemon een 1200 cp verslaan.Make my day!![]()
Als je het mij vraagt klopt die chart niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:05 schreef Strangeweirdo het volgende:
OMG IK HEB EEN CHANSEY
wist niet dat die zo zeldzaam was totdat ik de OP las in dit topicNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja. En als dat blauwe balkje bovenin vol is dan kun je de pokemon iets langer vast houden met je vinger dan doe je een special attack.quote:![]()
Ik heb een vraagje.. Als je een pokemon evalueert bijvoorbeeld een pidgey naar pidgeotto of pidgotto naar pidgeot, krijg je daar evenveel xp voor? Anders evalueer ik alleen maar pidgeys voor meer xp met xp boost.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]tnx
Voel me gelijk beter..
Not!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net met France24 verbonden:
Economisch nieuws: Nintendo stocks increased again
Voor km's van de eggs moet de app echt actief op het scherm zichtbaar zijn? Of kan je pokemon aanzetten en vervolgens in de broekzak stoppen?Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)![]()
Nope, blijf lekker pidgeys evolueren voor nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Strangeweirdo het volgende:
Ik heb een vraagje.. Als je een pokemon evalueert bijvoorbeeld een pidgey naar pidgeotto of pidgotto naar pidgeot, krijg je daar evenveel xp voor? Anders evalueer ik alleen maar pidgeys voor meer xp met xp boost.![]()
Dus je krijgt er evenveel xp voor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, blijf lekker pidgeys evolueren voor nu.![]()
![]()
Moet actief zijn en je moet moven binnen de limiet van 7km/h (andere bronnen zeggen 20km?)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Swennus het volgende:
Voor km's van de eggs moet de app echt actief op het scherm zichtbaar zijn? Of kan je pokemon aanzetten en vervolgens in de broekzak stoppen?The best firms advertise the least...![]()
Geen idee, maar als je kijkt wat het qua candies kost..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Strangeweirdo het volgende:
[..]
Dus je krijgt er evenveel xp voor?![]()
Actief op het scherm, maar je kan hem ook op spaarstand zetten heb ik gehoord, misschien kan iemand verder duidelijkheid geven?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:10 schreef Swennus het volgende:
Voor km's van de eggs moet de app echt actief op het scherm zichtbaar zijn? Of kan je pokemon aanzetten en vervolgens in de broekzak stoppen?![]()
Ik las je vraag verkeerd. Ja, evenveel xp.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Strangeweirdo het volgende:
[..]
Dus je krijgt er evenveel xp voor?![]()
Beter pidgeys doen inderdaad geeft evenveel xp. Om die reden ook pidgeys en rattatas omarmen ipv psyduck en zubat omdat ze veel goedkoper evolueren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:08 schreef Strangeweirdo het volgende:
Ik heb een vraagje.. Als je een pokemon evalueert bijvoorbeeld een pidgey naar pidgeotto of pidgotto naar pidgeot, krijg je daar evenveel xp voor? Anders evalueer ik alleen maar pidgeys voor meer xp met xp boost.
Ben zelf inmiddels lvl 22. Dit weekend niet heel veel gespeeld en gewoon gewerkt en gesport doordeweeks maar toch nog niemand gesproken die hoger is. Net even de meest prominente gym van de stad geclaimd met verde poke die ik nog niet maximaal power up heb.
![]()
![]()
Oke thanks dan kan ik ze opsparenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik las je vraag verkeerd. Ja, evenveel xp.![]()
![]()
Waarschijnlijk newbie vraag, maar hoe verdien ja "candy": Ik heb teveel Pidgey, Weedles en Ratataas, maar kan ze niet evolven, waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je kijkt wat het qua candies kost..The best firms advertise the least...![]()
Daar ben ik wel benieuwd naar danquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Actief op het scherm, maar je kan hem ook op spaarstand zetten heb ik gehoord, misschien kan iemand verder duidelijkheid geven?Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)![]()
Zo hoogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Beter pidgeys doen inderdaad geeft evenveel xp. Om die reden ook pidgeys en rattatas omarmen ipv psyduck en zubat omdat ze veel goedkoper evolueren.
Ben zelf inmiddels lvl 22. Dit weekend niet heel veel gespeeld en gewoon gewerkt en gesport doordeweeks maar toch nog niemand gesproken die hoger is. Net even de meest prominente gym van de stad geclaimd met verde poke die ik nog niet maximaal power up heb.
[ afbeelding ]
Weet je trouwens of hogere hp pokemons goed kunnen winnen van hoge cp pokemons?
Mijn chansey heeft 232 hp, 209 cp maar niet gebattled ofzo nog, maar kan niet verder power up door level
Ben pas lvl 10![]()
ja kan aangezien je bij een gym meerdere pokemons kunt gebruiken om 1 pokemon aan te vallen. dus wss gaan er wel paar sneuvelen maar kan je toch de gym pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:17 schreef Strangeweirdo het volgende:
[..]
Zo hoog
Weet je trouwens of hogere hp pokemons goed kunnen winnen van hoge cp pokemons?
Mijn chansey heeft 232 hp maar niet gebattled ofzo nog
Ben pas lvl 10
ik zet altijd de hoogste laatste. gaan er wel veel meer dood maar meestal bugged dat spel de laatste hp's dus is het wel handig dan een sterke te hebben. en sommige low lvls pakken ook veel hp weg van bepaalde pokemons
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 00:21:54 ]![]()
ja maar bedoel meer 1 op 1, een 200 cp tegen 400 bijvoorbeeld die weinig hp heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja kan aangezien je bij een gym meerdere pokemons kunt gebruiken om 1 pokemon aan te vallen. dus wss gaan er wel paar sneuvelen maar kan je toch de gym pakken.![]()
dan moet je al goed kunnen ontwijken en een pokemon hebben die super effective is denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:21 schreef Strangeweirdo het volgende:
[..]
ja maar bedoel meer 1 op 1, een 200 cp tegen 400 bijvoorbeeld die weinig hp heeft
maar heb het gevoel dat ik meer verlies door te ontwijken dan door te blijven aanvallen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 00:23:34 ]![]()
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan moet je al goed kunnen ontwijken en een pokemon hebben die super effective is denk ik.
maar heb het gevoel dat ik meer verlies door te ontwijken dan door te blijven aanvallen.
Voordeel is dat jij 6 pokemon tegen 2 kan gebruiken.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
het duurt echt superlang voor zo'n speciale aanval klaar is en dan nog weet je niet wanneer je pokemon hem gaat gebruiken want soms is die bar vol en doet die toch niks.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef Strangeweirdo het volgende:
hoe hoog moet een special attack zijn om goed te zijn? hoger dan 50 ofzo??
zwaar irritant wanneer je juist aan het einde zit en denkt van ok nu met die aanval is ie dood.
die buzzfeed special attack is wel zwaar deed opeens bliksem en mijn butterfly was op slag dood.![]()
Euh... Je moet ipv tappen even je vinger op de pokemon drukken. Dan doet die de special.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
het duurt echt superlang voor zo'n speciale aanval klaar is en dan nog weet je niet wanneer je pokemon hem gaat gebruiken want soms is die bar vol en doet die toch niks.
zwaar irritant wanneer je juist aan het einde zit en denkt van ok nu met die aanval is ie dood.
die buzzfeed special attack is wel zwaar deed opeens bliksem en mijn butterfly was op slag dood.![]()
"Meneer, kunt u ons helpen deze gym in te nemen?"
Was mijn gym, dus ze hadden pech
"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik vraag me af en toe af hoe nuttig het vechten is.. onderweg van 030 naar 020 maak ik regelmatig een paar gyms rood, en zet er redelijk sterke pokemon in (800-900) en die worden meestal goed aangevuld. Maar langer dan 2 uur heb ik nog nooit een gym gehouden en voor de XP hoef ik het ook niet te doen.
Als mijn bag weer eens vol zit gooi ik meestal 90% van de revives en de potions eruitPokeballen heb ik nooit genoeg. Zeker niet als er een vleermuis in de buurt zit
Ik vind het wel handig om stardust te grinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vraag me af en toe af hoe nuttig het vechten is.. onderweg van 030 naar 020 maak ik regelmatig een paar gyms rood, en zet er redelijk sterke pokemon in (800-900) en die worden meestal goed aangevuld. Maar langer dan 2 uur heb ik nog nooit een gym gehouden en voor de XP hoef ik het ook niet te doen.
Als mijn bag weer eens vol zit gooi ik meestal 90% van de revives en de potions eruitPokeballen heb ik nooit genoeg. Zeker niet als er een vleermuis in de buurt zit
Je krijgt elke 21 uur de mogelijkheid om coins te cashen. 10 coins en 500 stardust voor elke pokémon in een gym met een maximum van 10.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je cashed ze in de shop, rechtsboven in.![]()
Ik krijg trouwens wel genoeg van alle pidgeys en rattatas zeg. De pokemon-wereld kampt met een flinke ratten / duiven plaag."Pools are perfect for holding water"![]()
In other news, rattata and pidgey grinders sale he gone up exponentially. CEO of the Pokemon Grinder Company (GPC), Professor Willow entered the forbes 500 in two days and is now one of the richest man in the Pokéworld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef probeer het volgende:
Ik krijg trouwens wel genoeg van alle pidgeys en rattatas zeg. De pokemon-wereld kampt met een flinke ratten / duiven plaag.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om stardust te grinden.Met andere woorden: mijn pokemon moeten 21 uur in een gym blijven zitten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je krijgt elke 21 uur de mogelijkheid om coins te cashen. 10 coins en 500 stardust voor elke pokémon in een gym met een maximum van 10.
Je cashed ze in de shop, rechtsboven in.Ik denk dat ik dit weekend even naar urk ga rijden ofzo, misschien dat daar wat minder actie is
Die vind ik juist geweldig om snel te levelen. Elke dag weer 100 van die ondingen evolueren en weggooien (naar de prof zenden), maar natuurlijk pas zodra ik weer een lucky egg hebquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef probeer het volgende:
Ik krijg trouwens wel genoeg van alle pidgeys en rattatas zeg. De pokemon-wereld kampt met een flinke ratten / duiven plaag.
Zubatquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Verder heb ik al bijna drie dagen drie dezelfde gyms. Inmiddels ook een vierde, maar dat is een highly contested gym en ik was de tweede trainer die erin kwam, dus die zal ik morgen wel weer kwijt zijn. Ik vind de pokecoins wel handig, juist voor de bag upgrade.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Nee, je moet gewoon pokemons in de gym zetten als die 21 uur om zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: mijn pokemon moeten 21 uur in een gym blijven zitten?Ik denk dat ik dit weekend even naar urk ga rijden ofzo, misschien dat daar wat minder actie is
[..]
Die vind ik juist geweldig om snel te levelen. Elke dag weer 100 van die ondingen evolueren en weggooien (naar de prof zenden), maar natuurlijk pas zodra ik weer een lucky egg heb![]()
Zooooo
Net naar het haventje in mn dorp gefietst om daar wat magikarps te vangen (stuk of 12 uiteindelijk)! En de gym ook maar even naar geel te zetten... woon sinds deze zomer weer even bij mn ouders tijdens de vakantie in het dorpje waar ik opgroeide.
Versla ik net die gym, hoor ik achter me: "ah jij bent die skysherrif". Staat er een jongen achter me die ik sidns de basisschool ongeveer niet meer gezien heb waar we bij elkaar in de klas zaten.. Ook echt tegelijk bij een haventje om half 1 snachts paar kilometer buiten het dorp. Ongekend
Verder nog wat eevees gevangenen kwam er een 660 slowpoke uit een ei, nog maar 12 candy
![]()
![]()
Nee, je kan meteen 'cashen' nadat je 1 of meerdere gyms hebt ingenomen, maar moet daarna wel 21 uur wachten voordat je dat weer kan doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: mijn pokemon moeten 21 uur in een gym blijven zitten?Ik denk dat ik dit weekend even naar urk ga rijden ofzo, misschien dat daar wat minder actie is
[..]
Die vind ik juist geweldig om snel te levelen. Elke dag weer 100 van die ondingen evolueren en weggooien (naar de prof zenden), maar natuurlijk pas zodra ik weer een lucky egg heb"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik doe mijn best, maar denk dat ik toch echt buiten mijn forensenroute moet gaan zoekenquote:vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef Sarasi het volgende:[/b]
[..]
Zubat![]()
Verder heb ik al bijna drie dagen drie dezelfde gyms. Inmiddels ook een vierde, maar dat is een highly contested gym en ik was de tweede trainer die erin kwam, dus die zal ik morgen wel weer kwijt zijn. Ik vind de pokecoins wel handig, juist voor de bag upgrade.(metrostations en dergelijke)
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon pokemons in de gym zetten als die 21 uur om zijn.En dan profiteer je mee van de tijd dat die gym al bezet was?
Tof hequote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 15 juli 2016 00:44 schreef skysherrif het volgende:
Zooooo
Net naar het haventje in mn dorp gefietst om daar wat magikarps te vangen (stuk of 12 uiteindelijk)! En de gym ook maar even naar geel te zetten... woon sinds deze zomer weer even bij mn ouders tijdens de vakantie in het dorpje waar ik opgroeide.
Versla ik net die gym, hoor ik achter me: "ah jij bent die skysherrif". Staat er een jongen achter me die ik sidns de basisschool ongeveer niet meer gezien heb waar we bij elkaar in de klas zaten.. Ook echt tegelijk bij een haventje om half 1 snachts paar kilometer buiten het dorp. Ongekend
Verder nog wat eevees gevangenen kwam er een 660 slowpoke uit een ei, nog maar 12 candy
In Amsterdam op het Rembrandplein laatst ook: Zakenmensen, toeristen, alles samen
Tijd dat ie bezet is maakt niet uitquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar denk dat ik toch echt buiten mijn forensenroute moet gaan zoeken(metrostations en dergelijke)
[..]En dan profiteer je mee van de tijd dat die gym al bezet was?
[..]
Tof heIn Amsterdam op het Rembrandplein laatst ook: Zakenmensen, toeristen, alles samen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, je kan meteen 'cashen' nadat je 1 of meerdere gyms hebt ingenomen, maar moet daarna wel 21 uur wachten voordat je dat weer kan doen.![]()
![]()
![]()
Tip van het jaar!
Die drie gyms staan ook in het dorp waar m'n ouders wonen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar denk dat ik toch echt buiten mijn forensenroute moet gaan zoeken(metrostations en dergelijke)
[..]En dan profiteer je mee van de tijd dat die gym al bezet was?
[..]
Tof heIn Amsterdam op het Rembrandplein laatst ook: Zakenmensen, toeristen, alles samen
Mijn volgende vakantie is naar een derdewereldland waar geen telefoons zijn. Daar staan vast ook gyms
kut shadow dat zeg je nu hequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Euh... Je moet ipv tappen even je vinger op de pokemon drukken. Dan doet die de special.zal het morgen eens uittesten.
zie net dat mijn 2 gym terug ingenomen is.
morgen verover ik ze alle 2 en druk dan pas op dat schild
wel kut dat je nieteens je nieuwe gym stardust kunt claimen.
als je paar uur geleden net eentje hebt gewonnendaar eten ze pokemonsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn volgende vakantie is naar een derdewereldland waar geen telefoons zijn. Daar staan vast ook gyms
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 01:03:49 ]![]()
Loopt vast, ik ga maar slapenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jup, elke evolutie is 500xp. Meer als je ge-evolueerde versie nieuw is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:12 schreef Strangeweirdo het volgende:
[..]
Dus je krijgt er evenveel xp voor?
Dus idd gewoon weedles, rattatas en pidgeys evolueren en daarna transferren."Pools are perfect for holding water"![]()
Mistery egg gehad![]()
Wat is nu het beste om te doen? Beste volgorde dus volgens jullie.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Mistery egg gehad![]()
Wat is nu het beste om te doen? Beste volgorde dus volgens jullie.![]()
Geen idee, ik snap er zelf nog niet veel van, hoe kan je nou die pokemons naar die professor sturen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
In je lijst met pokemon diegene aanklikken die je wil versturen. Dan scroll je naar beneden en dan staat er transferquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:14 schreef drakin het volgende:
Geen idee, ik snap er zelf nog niet veel van, hoe kan je nou die pokemons naar die professor sturen?![]()
ok, en dat is slim om met al die dubbele te doen toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In je lijst met pokemon diegene aanklikken die je wil versturen. Dan scroll je naar beneden en dan staat er transferDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus straks 35 rattas en pigeons over de mailDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je moet al je pokemon op dat moment laten evolueren tochquote:
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
die egg in incubator steken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Mistery egg gehad![]()
Wat is nu het beste om te doen? Beste volgorde dus volgens jullie.
pokemons vangen
pokemons sorteren op CP
en de dubbele pokemons met een lager CP transferen
pokestop ballen looten en eiren in icubator steken
wandelen en hatchen
verder geen idee welk lvl het beste is om eens wat te laten evolueren maar vind alles voor 12 te vroeg.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 01:21:00 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, en dat is slim om met al die dubbele te doen toch?![]()
![]()
Lucky egg is een item dan ja. Andere eggs zitten pokemon in die je met de incubator moet laten hatchenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je moet al je pokemon op dat moment laten evolueren toch![]()
http://www.androidcentral.com/best-way-use-lucky-egg-pokemon-goquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je moet al je pokemon op dat moment laten evolueren toch![]()
Waar druk ik op transfer?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Je kunt op transfer klikken. Dan stuur je de Pokémon naar de professor en krijg je nog een extra candy ervoor terug.![]()
![]()
heb die zelf evolved best een waardeloze pokemon tot nu toe.quote:
maar ja is toch wel een goeie trash pokemon die soms es wat hp kan afsnoepen in de gym.![]()
Helemaal naar onderen scrollen. Onder de moves is een kaartje van waar je de Pokémon gevangen hebt en daaronder is een transfer knop. Ik moest ook zoeken. :quote:
"Where are my eggs in pokemon GO" is ook een vreselijke zoekterm trouwens, naast "how to transfer pokemon to professor Willow GO".
quote:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In je lijst met pokemon diegene aanklikken die je wil versturen. Dan scroll je naar beneden en dan staat er transfer![]()
Ik heb een rare tip voor de misgooiers onder ons. Hoi.
Vooral de vliegende vind ik lastig, ik heb dus net ontdekt dat het voor mij helpt om mijn telefoon even om te draaien. Op de een of andere manier swipe ik makkelijker van boven naar beneden dan van beneden naar boven.!!
Maar het werkt dus wel voor mij.![]()
Je kan de pokeball ook naar links of rechts op je scherm bewegen als je een curveball krijgt de hele tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Vooral de vliegende vind ik lastig, ik heb dus net ontdekt dat het voor mij helpt om mijn telefoon even om te draaien. Op de een of andere manier swipe ik makkelijker van boven naar beneden dan van beneden naar boven.!!
Nooit geweten dat je naar beneden kon scrollen, nice, thanks. Even wat van mijn duiven wegdoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
klik op een pokemon die je weg wil en scroll naar onder daar staat transfer![]()
![]()
Ja weet ik, en omhoog etc. Maar ik gooi steeds veel te dichtbij dan, en met op de kop niet. Als het voor mij maar werkt toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan de pokeball ook naar links of rechts op je scherm bewegen als je een curveball krijgt de hele tijd![]()
![]()
ik laat de bal pas los vanaf mijn vinger aan de cirkel is. en ik gooi de bal ook wanneer die bewegende cirkel op het kleinste punt is en net nadat die me heeft aangevallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Snelle korte swipe gaat ie ook verderquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ik, en omhoog etc. Maar ik gooi steeds veel te dichtbij dan, en met op de kop niet. Als het voor mij maar werkt toch?![]()
Aanleren om altijd een curveball te gooien. Als je een hoger level hebt (en zelfs een fucking pidgey lastig wordt om te vangen) lijkt het er bij mij iig op dat je significant meer kans hebt om hem te vangen."Pools are perfect for holding water"![]()
KAn je beter een great of excellent trow hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef probeer het volgende:
Aanleren om altijd een curveball te gooien. Als je een hoger level hebt (en zelfs een fucking pidgey lastig wordt om te vangen) lijkt het er bij mij iig op dat je significant meer kans hebt om hem te vangen.![]()
Kan beide. Heb sowieso vrijwel altijd een nice throw.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
KAn je beter een great of excellent trow hebben"Pools are perfect for holding water"![]()
Misschien heb ik dat hoge level nog niet (17 nu) maar curveballs gaan bij mij 19 van de 20 keer praktisch rechts het scherm uit, alsof ze eerder naar mij toe vliegen dan naar de pokemonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:37 schreef probeer het volgende:
Aanleren om altijd een curveball te gooien. Als je een hoger level hebt (en zelfs een fucking pidgey lastig wordt om te vangen) lijkt het er bij mij iig op dat je significant meer kans hebt om hem te vangen.
Echt he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:41 schreef probeer het volgende:
Ik krijg trouwens wel genoeg van alle pidgeys en rattatas zeg. De pokemon-wereld kampt met een flinke ratten / duiven plaag.Klinkt gek, maar doe mij dan maar iets meer Magikarps. Kom ik misschien nog eens aan de 400 candy's voor een Gyarados.
![]()
![]()
In Amerika zijn het echt veel volwassenen die het spelen. Ik vind dat wel tof!Your beauty never ever scared me.![]()
Ik maak een soort schuine d beweging, waarbij ik eerst meerdere keren ronddraai voor het curve-effect, en dan in een rechte lijn (waarbij ik mik naar de rechter bovenhoek van mijn scherm, net naast de grote cirkel) loslaten. Ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat hoge level nog niet (17 nu) maar curveballs gaan bij mij 19 van de 20 keer praktisch rechts het scherm uit, alsof ze eerder naar mij toe vliegen dan naar de pokemon"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik woon naast de vecht in Utrecht. Smalle gracht, maar toch groot genoeg om flink wat magicarps tegen te komen. Atm 311 candy's ...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he.Klinkt gek, maar doe mij dan maar iets meer Magikarps. Kom ik misschien nog eens aan de 400 candy's voor een Gyarados.
Nice. Ja hier is ook water dus ze zijn regelmatig in de buurt, maar dan zie je ook nog 5 fucking Rattata's op je radar staan...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik woon naast de vecht in Utrecht. Smalle gracht, maar toch groot genoeg om flink wat magicarps tegen te komen. Atm 311 candy's ...![]()
Die negeer ik tegenwoordig. Zelfde met zubats. Vang alleen de weedles en pidgeys, om ze allemaal te evolueren terwijl ik zon lucky egg gebruik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nice. Ja hier is ook water dus ze zijn regelmatig in de buurt, maar dan zie je ook nog 5 fucking Rattata's op je radar staan..."Pools are perfect for holding water"![]()
ffs .. haat het als hij vast loopt na het gooien van een pokeball. Weer opnieuw opstarten, om er dan achter te komen dat hij toch ontsnapt is."Pools are perfect for holding water"![]()
ik zit op 283quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he.Klinkt gek, maar doe mij dan maar iets meer Magikarps. Kom ik misschien nog eens aan de 400 candy's voor een Gyarados.
Wat ik net zei, en we zijn dus sort of burenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik woon naast de vecht in Utrecht. Smalle gracht, maar toch groot genoeg om flink wat magicarps tegen te komen. Atm 311 candy's ...
vastlopers bij het vangen maar toch je pokeballs weg
fffffff"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik de pokemon na een vastloper alsnog in mn pokedex had, laat staan in mn collectiequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:55 schreef probeer het volgende:
ffs .. haat het als hij vast loopt na het gooien van een pokeball. Weer opnieuw opstarten, om er dan achter te komen dat hij toch ontsnapt is.
wie van jullie gaat er ook die armband bestellen?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Woon op de lauwerecht. Vlak naast een pokestopquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik zit op 283
[..]
Wat ik net zei, en we zijn dus sort of buren
Ik wil eerst de specs goed zien.. als in ik begrijp ze nog nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:02 schreef cherrycoke het volgende:
wie van jullie gaat er ook die armband bestellen?![]()
Als ik gewoon zonder telefoon te pakken een pokestop kan leeghalen: Ja. Als dat niet zo is en het puur voor het besparen van batterij is: Dan koop ik wel een powerbank.Zoon van goldfinger1963 O+
Kan je met dat ding ook pokemon vangen? hoef je iig niet meer te klooien met het 'raak' gooien ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil eerst de specs goed zien.. als in ik begrijp ze nog niet![]()
Als ik gewoon zonder telefoon te pakken een pokestop kan leeghalen: Ja. Als dat niet zo is en het puur voor het besparen van batterij is: Dan koop ik wel een powerbank.
Al zou ik hem dan wel slopen, en de electronica in een normaal horloge modden. Gruwelijk lelijk ding."Pools are perfect for holding water"![]()
Ik juist wel iedere keerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik de pokemon na een vastloper alsnog in mn pokedex had, laat staan in mn collectie
Your beauty never ever scared me.![]()
Ah das nog een stukje verder, onder Ondiep toch? Of erin? Ik zit in Zuilen, vlakbij de Norbruislaanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Woon op de lauwerecht. Vlak naast een pokestopZoon van goldfinger1963 O+
So unfair!quote:Zoon van goldfinger1963 O+
Jup, tussen ondiep en centrum, naast tuinwijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah das nog een stukje verder, onder Ondiep toch? Of erin? Ik zit in Zuilen, vlakbij de Norbruislaan"Pools are perfect for holding water"![]()
Is het waar dat er meer stops zijn dicht bij het centrum? Dan ga ik lijn 5 pakken dit weekendquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup, tussen ondiep en centrum, naast tuinwijk.
Gaat willekeurig hoorde ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik vraag me af in wat die evolved aangezien dat normaal afhankelijk was van crystals enzoYour beauty never ever scared me.![]()
Als ik moet schatten .. zo'n 200-400 meter tussen de stops. loop meestal de vecht af richting het centrum, hopen dat iemand een lure module heeft gebruikt bij de kruising van de oude gracht en de lange viestraat (daar bij de AH to go / ING automaten / oude postkantoor) en dan weer terug. Zo'n 16 stops in een kwartiertje wandelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is het waar dat er meer stops zijn dicht bij het centrum? Dan ga ik lijn 5 pakken dit weekend
Al werkt de stadsbus idd ook prima. Rijdt langzaam genoeg om alles bij te houden, en je blijft het grootste deel vd tijd wel onder die 20kmh."Pools are perfect for holding water"![]()
Dratini tegenkomen en dan vastlopen![]()
Gewoon in de gracht.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ow en geen idee of het spel zo werkt dat er vaker dezelfde pokemon op een bepaalde plek spawnen .. Maar mocht dat zo zijn .. Willen de Utrechtenaren die een scyther gevangen hebben dan aub ff melden waar dat was?"Pools are perfect for holding water"![]()
Soms heb ik wel de pokemonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:00 schreef cherrycoke het volgende:
vastlopers bij het vangen maar toch je pokeballs weg
fffffff![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is het waar dat er meer stops zijn dicht bij het centrum? Dan ga ik lijn 5 pakken dit weekend
Dat is de ingress map, zouden allemaal stops moeten zijn.![]()
Die lures he? Hoe zet je die aan? Moet je daar iets speciaals voor hebben en kan je wanneer er net een lure geweest is weer gelijk een nieuwe aanzetten?![]()
zou je een search op nijmegen dukenburg kunnen doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de ingress map, zouden allemaal stops moeten zijn.(she/her)![]()
Pokestop selecteren, dan is er een wit vakje onder de tekst maar boven het plaatje, daar op klikken en dan kan je een lure plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Die lures he? Hoe zet je die aan? Moet je daar iets speciaals voor hebben en kan je wanneer er net een lure geweest is weer gelijk een nieuwe aanzetten?"Pools are perfect for holding water"![]()
Hah, dukenburg. Ben je ook mooi klaar mee ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou je een search op nijmegen dukenburg kunnen doen?"Pools are perfect for holding water"![]()
In het bos zit minder dan in de stadquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ga ik zondag wel even richting het bos., miss wel verlaten gyms!
![]()
waar kan je map ziem?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de ingress map, zouden allemaal stops moeten zijn.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou je een search op nijmegen dukenburg kunnen doen?
U vraagt wij draaien.![]()
Gratis en voor niets? Er zitten vast regels aan, anders zou elke stop continu een lure zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Pokestop selecteren, dan is er een wit vakje onder de tekst maar boven het plaatje, daar op klikken en dan kan je een lure plaatsen.![]()
Er zit ee nwitbalkje boven de pokestop. Daar moet je op drukken!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Die lures he? Hoe zet je die aan? Moet je daar iets speciaals voor hebben en kan je wanneer er net een lure geweest is weer gelijk een nieuwe aanzetten?![]()
Je moet natuurlijkbwel een lure hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gratis en voor niets? Er zitten vast regels aan, anders zou elke stop continu een lure zijn?(she/her)![]()
Je moet een module activeren. Kan je in de shop kopen en bij een bepaald lvl krijg je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gratis en voor niets? Er zitten vast regels aan, anders zou elke stop continu een lure zijn?![]()
Ehh .. ik weet niet hoeveel lures jij hebt ..? Zoveel heb ik er niet iig ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gratis en voor niets? Er zitten vast regels aan, anders zou elke stop continu een lure zijn?"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik weet niet waar ik dat kan zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh .. ik weet niet hoeveel lures jij hebt ..? Zoveel heb ik er niet iig ..Maar komt wel eens voor hier dat 2 stops naast elkaar sowieso een half uur maar een tijdje daarna weer een lure hebben dus vroeg ik e gewoon aaf.
![]()
Ik wilde vragen wat is je bronquote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 15 juli 2016 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de ingress map, zouden allemaal stops moeten zijn.Maar dat is duidelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.ingress.com/intel moet je wel even een ingress account maken.
Topquote:vrijdag 15 juli 2016 02:13 schreef probeer het volgende:[/b]
[..]
Als ik moet schatten .. zo'n 200-400 meter tussen de stops. loop meestal de vecht af richting het centrum, hopen dat iemand een lure module heeft gebruikt bij de kruising van de oude gracht en de lange viestraat (daar bij de AH to go / ING automaten / oude postkantoor) en dan weer terug. Zo'n 16 stops in een kwartiertje wandelen.
Al werkt de stadsbus idd ook prima. Rijdt langzaam genoeg om alles bij te houden, en je blijft het grootste deel vd tijd wel onder die 20kmh.rondje centrum dit weekend dus!
Bij je items. Je krijgt er soms eentje als je level up gaat, maar pas boven lvl 10 oid ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik dat kan zien.Maar komt wel eens voor hier dat 2 stops naast elkaar sowieso een half uur maar een tijdje daarna weer een lure hebben dus vroeg ik e gewoon aaf.
Zou stiekem best tof zijn als je daar alleen maar xs pokemon kan vangen ..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:28 schreef Tweek het volgende:
Madurodam heeft 11 pokestops/gyms, mocht je nog een dagje uit willen plannen."Pools are perfect for holding water"![]()
Mijn metapod was xs dus ik denk die doe ik weg en ik ga een xl caterpie evolueren.
Evolueert die xl caterpie in een xs metapod.. voor niets dusnu weer candy verzamelen.
hoe kan je dat zien xs xl?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn metapod was xs dus ik denk die doe ik weg en ik ga een xl caterpie evolueren.
Evolueert die xl caterpie in een xs metapod.. voor niets dusnu weer candy verzamelen.
![]()
420 eevee, xl xl. Wel of niet laten evolueren? Heb de benodigde candy's."Pools are perfect for holding water"![]()
mijneevee is maar 216 maar ben dan ook maar lvl 14quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:43 schreef probeer het volgende:
420 eevee, xl xl. Wel of niet laten evolueren? Heb de benodigde candy's.![]()
Begin deze week was ik in het bos, daar was gewoon helemaal niks..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ga ik zondag wel even richting het bos.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik lvl16. Maar ik heb de hele tijd zoiets van .. tsja, morgen kom ik een sterkere tegen. En zo blijf ik bezig ...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijneevee is maar 216 maar ben dan ook maar lvl 14"Pools are perfect for holding water"![]()
dan evolueer je de volgende ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik lvl16. Maar ik heb de hele tijd zoiets van .. tsja, morgen kom ik een sterkere tegen. En zo blijf ik bezig ...maar als je lvl 16 bent mag je wel paar evolueren anders zit je daar met lage pokemons. maar je had toch al veel hoge dan kan een lagere evolved eevee toch geen kwaad. en mss evolueert het wel in iets nieuws dus dan is het toch die candy waard?
![]()
En een google doc-je waar mensen hun voor en na evolutie cp posten om de evolution modifier te berekenen.quote:Each Pokemon comes with a random combat power that's partially random and partially influenced by player level and active lures and incenses. When you evolve your Pokemon, the CP is multiplied based on the type of Pokemon. Some evolutions are more powerful than others, but for a given Pokemon type, each evolved individual get's the same approximate bonus. This we'll be calling the evolution modifier.
For example, if you power up a Rattata, you'll see bonuses of about 8 CP. When you evolve that Rattata to Radicate with an evolution modifier of 2.6x and power it up, you'll see CP bonuses of about 20 CP (2.6 * 8 CP = 20 CP).
Because of this, powering up your Pokemon before evolving results in roughly the same final CP as if you wait until after your evolve it to power it up.
http://www.zam.com/articl(...)cts-cp-in-pokemon-go
https://docs.google.com/f(...)?edit_requested=true"Pools are perfect for holding water"![]()
Dank, was ik vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
vergeet niet op shop te klikken en dan op het schild. rechts vanboven om je reward te claimenDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Mijn pigeon is spoorloosWeet zeker dat ik dat kreng heb gevangen.
Volgens mijn pokedex heb ik ook 5 pokemon gezien, waarvan 4 gevangen (Pigeon dus niet), maar in mijn pokeoverzicht heb ik 6 pokemon gevangen, maar zie ik er maar 4![]()
Gelukkig sterft het van de pigeons in mijn buurt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Pidgeyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:47 schreef Maraca het volgende:
Mijn pigeon is spoorloosWeet zeker dat ik dat kreng heb gevangen.
Volgens mijn pokedex heb ik ook 5 pokemon gezien, waarvan 4 gevangen (Pigeon dus niet), maar in mijn pokeoverzicht heb ik 6 pokemon gevangen, maar zie ik er maar 4![]()
Gelukkig sterft het van de pigeons in mijn buurt![]()
![]()
De 13-jarige Maraca in mij huilt dat ik deze fout maakquote:
Ik merk wel dat de app vaak vastloopt als ik 'm in mijn broekzak heb zitten. Dan loopt de GPS nog wel verder, maar kan ik nergens op drukken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat trouwens ook vervelend is, is dat als je het spel opent en dan even wil appen oid en weer teruggaat naar het spel hij opnieuw moet opstartenwaarom kan hij niet op de achtergrond blijven draaien?
Ochtendkrant bezorger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn jullie nou de hele nacht doorgegaan?![]()
![]()
Ik heb nu elke ochtend zoiets van goh, heb zin om pokemon te vangen, maar moet werken en daar zit niets.![]()
![]()
Je bedoeld dat dat aardbolletje de hele tijd zit te draaien? Heb daar ook onwijs veel last vanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:45 schreef Maraca het volgende:
Wat trouwens ook vervelend is, is dat als je het spel opent en dan even wil appen oid en weer teruggaat naar het spel hij opnieuw moet opstartenwaarom kan hij niet op de achtergrond blijven draaien?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Nee, ik bedoel als ik Pokemon op de achtergrond laat draaien om bijvoorbeeld Whatsapp te openen. Dan zit hij dat als het ware als het afsluiten van het spel en moet ik weer eeuwen wachten tot hij gereed isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat dat aardbolletje de hele tijd zit te draaien? Heb daar ook onwijs veel last vanVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Welk lvl was je pidgey? Of ben je hem zo in het wild tegen gekomen?quote:
Dat wordt iig een flinke pidgeot![]()
![]()
Ik moet nog 100 meter voor mijn 10 km ei
En toen las ik de tip om die pas in de incubator te doen op high level. fml
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Komen er ook bijzondere Pokemon op een lure af, of zijn het de locals (rattattataataat en pidgey)?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
In het zuiderpark met een lure EN insense een Seal en een paras, en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van die common zooi die daar zat. Wel 20+ drowsies oid. in een uur tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komen er ook bijzondere Pokemon op een lure af, of zijn het de locals (rattattataataat en pidgey)?
Geen id. hoe bijzonder die seal of paras is edoch
Dum de dum![]()
Owquote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Protčge moi de mes désirs.![]()
Vandaag eens op kantoor, blijkt dat er 4 pokestops en een gym zitten waarvan 2 stops binnen bereik van mijn stoel zijnLekker farmen dus vandaag.
![]()
Zo jaloers op mensen die pokestops vanuit huis of kantoor kunnen pakkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef bagpiper001 het volgende:
Vandaag eens op kantoor, blijkt dat er 4 pokestops en een gym zitten waarvan 2 stops binnen bereik van mijn stoel zijnLekker farmen dus vandaag.
![]()
![]()
Nou, wij zoeken nog mensen, dus solliciteer lekker zou ik zeggen. Thuis ook een gym.. Op 43 meter, dus frustratie alom daarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zo jaloers op mensen die pokestops vanuit huis of kantoor kunnen pakken![]()
![]()
Hah, ik ben wel happy met mn huidige baan, dus ik pasquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:18 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Nou, wij zoeken nog mensen, dus solliciteer lekker zou ik zeggen. Thuis ook een gym.. Op 43 meter, dus frustratie alom daar
Binnenkort op vacatures: 20 vakantiedagen en 2 Pokestops vanuit kantoor te bereiken!![]()
Gisteren was ik bij een plek met een dubbele lure ( 2 plekken die elkaar overlapten ) . Alleen Ratata en pidgeys gevonden :/quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komen er ook bijzondere Pokemon op een lure af, of zijn het de locals (rattattataataat en pidgey)?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
"Hebben jullie ook een gym die jullie actief faciliteren, anders verwacht ik een extra vrije dag in de week om die van mij thuis te kunnen behouden."quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:20 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Binnenkort op vacatures: 20 vakantiedagen en 2 Pokestops vanuit kantoor te bereiken!![]()
quote:
En de rest dan? Want die hebben tussen middernacht en 4 uur ook nog allemaal vrolijk gepost. Ik lag toen gewoon lekker te dromen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, ohw...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen 10km ei gevonden. Moet voor mijn 5km ei nog 200 meter.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Waarom goede eieren dan pas later uit laten komen?De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Wat is een high level dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:56 schreef Isabeau het volgende:
En toen las ik de tip om die pas in de incubator te doen op high level. fmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat de cp van de Pokemon afhangt van je levelquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:40 schreef MichelWuyts het volgende:
Waarom goede eieren dan pas later uit laten komen?![]()
ok,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat de cp van de Pokemon afhangt van je level
zou leuker zijn dat hij Cp hoogte aanhoud naar het level dat je het ei daadwerkelijk vind.
Ik heb nu in totaal 3 eieren uit laten komen en 2 keer Cubone. Wel al gelukkig hoog in zijn aantal candy's, dus als ik er nog ene heb dan gaat hij meteen evolueren.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Dan ben je bijna een buurman van mij. Die Slowbro is zeker van jou bij de parel van zuilen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 02:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah das nog een stukje verder, onder Ondiep toch? Of erin? Ik zit in Zuilen, vlakbij de NorbruislaanMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Pokemon GO vanaf vandaag ook beschikbaar in Italië, Spanje en Portugal..
De uitrol gaat toch allemaal sneller dan verwacht!![]()
waar blijft Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:05 schreef Tjik het volgende:
![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:05 schreef Tjik het volgende:
Bahquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:05 schreef Tjik het volgende:
De uitrol gaat toch allemaal sneller dan verwacht!Gaan de servers nog trager worden
Yay, Kubone en Psyduck in m'n eitjesDie had ik nog niet.
Oke, de Kubone is wel xxxxxxs mini mini super slap, maar toch
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Wat gaat t verschil voor je zijn dan, hoop je?quote:L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Meer lure modulsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gaat t verschil voor je zijn dan, hoop je?
Meer stabiliteit. Bij het vangen van pokemon blijft de app regelmatig hangen. Zeker 's avonds.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gaat t verschil voor je zijn dan, hoop je?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Ik vrees dat dat gewoon aan de servers ligtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Meer stabiliteit. Bij het vangen van pokemon blijft de app regelmatig hangen. Zeker 's avonds.![]()
wil de app downloaden via normale weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gaat t verschil voor je zijn dan, hoop je?![]()
Toch best handig in de stad werken. Toen ik tas was had ik nog 0 pokeballs. nu 50En geen meter extra voor hoeven lopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgens mij meer in steden dan op het platteland..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:35 schreef isax het volgende:
Zeg zitten er in de middel of nowhere ook pokemons of alleen op drukkere plekken?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Gister voor het eerst een gym overgenomen
Maar blijf mij toch irriteren dat ik geen leuke pokemon krijg. Heb gister dan toch maar mijn pidgeot wat omhoog gedaan![]()
Ze zitten er wel, maar een stuk minder.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:35 schreef isax het volgende:
Zeg zitten er in de middel of nowhere ook pokemons of alleen op drukkere plekken?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Welke stad? In Rotterdam moet je naar capelse brug. Daar zijn zo veel pokemonsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:45 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga straks weer met de metro. Bij elke stop Pokestops flippen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ga ik wel in slakke tempo fietsen voor mijn ei uit te broeden. 15 km was het maximale toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij meer in steden dan op het platteland..![]()
Ik ga straks weer 500m lopen voor de enigste Pokestop hier in dit dorpquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:45 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga straks weer met de metro. Bij elke stop Pokestops flippen![]()
![]()
Pokestops ook. Ik woon vlak bij Eindhoven AirPort, richting Eindhoven is het allemaal puik, hoef niet eens de auto uit, en dan andere kant richting weilanden is er Nope nadaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:41 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad te maken met de hoeveelheid mensen die er wonen volgens mij.
Terwijl als ik een Pokemon was ik liever zou gaan chillen in de weilanden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: